You are very right. Heb 't aangepast. Is inderdaad die component-kabel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:38 schreef sinadO het volgende:
Ik denk dat je ipv composiet, component bedoelt. Drie stekkertjes, rood, blauw en groen? Component. Een stekkertje, geel, composiet.En composiet is kut terwijl component HD is/kan.
welke games zijn niet orgineel dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:04 schreef JeOma het volgende:
- Hoesje met dvd's (2 originele games: Wii Play en Wii Sports)
Ik kom soms in Arnhem, of in elk geval in de buurt. Komende vrijdag ben ik er 's avonds (na een bruiloft, geen idee hoe laat dat wordt). Ik laat deze advertentie (en op Marktplaats) nog even een paar dagen staan, maar anders mag je 'm hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:02 schreef ImTheBase het volgende:
200 euro geboden. Kom je weleens in Arnhem?
Nog nooit geweest zelfsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:15 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik kom soms in Arnhem, of in elk geval in de buurt. Komende vrijdag ben ik er 's avonds (na een bruiloft, geen idee hoe laat dat wordt). Ik laat deze advertentie (en op Marktplaats) nog even een paar dagen staan, maar anders mag je 'm hebben.
Kom jij nooit in Apeldoorn?
Sterker nog, als jij 225E bied dan kom ik hem straks brengen. Ik moet namelijk rond 16:30 in de buurt van Arnhem zijn. Heb dan niet heel veel tijd (en ook vrijwel geen speling), maar ik kan er om 16:00 zijn. Als je dit wilt, doe maar ff PM...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:16 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nog nooit geweest zelfs![]()
Maar het is niet zover. Als ik 225 bied, kan ik hem dan vandaag ophalen?
Heb vanavond namelijk een gezellig avondje gepland.
Dat mag niet volgens de policy!!!!1quote:
D-e-a-l! Ik PM je even.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef JeOma het volgende:
[..]
Sterker nog, als jij 225E bied dan kom ik hem straks brengen. Ik moet namelijk rond 16:30 in de buurt van Arnhem zijn. Heb dan niet heel veel tijd (en ook vrijwel geen speling), maar ik kan er om 16:00 zijn. Als je dit wilt, doe maar ff PM...
PM terug en deze mag dicht. Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |