Ben je wel goed in je hoofd? Ik neem aan dat je reviews heb gelezen van de iphone...?quote:[TR] HTC Diamond voor Iphone 3G
idd, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Apekoek het volgende:
denk niet dat iemand zijn iphone voor deze wil ruilen
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb een I-150 abo en had een iphone, maar heb die ingeruild voor deze. Op zich stukken beter, maar aangezien ik tegenwoordig wat meer films kijk, is een groter scherm wel beterquote:Op woensdag 3 december 2008 13:49 schreef blup het volgende:
[..]
Ben je wel goed in je hoofd? Ik neem aan dat je reviews heb gelezen van de iphone...?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:40 schreef D25002011 het volgende:
[..]
had een iphone, maar heb die ingeruild voor deze.
Lijkt me wel, de Diamond is veel beter.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Apekoek het volgende:
denk niet dat iemand zijn iphone voor deze wil ruilen
Tevens kan: voor Iphone 3G in de topic titel ook wegquote:
De Diamond is na het kleinere scherm veel beter iddquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel, de Diamond is veel beter.
Maar films kijken op je telefoon is wel een beetjequote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef D25002011 het volgende:
[..]
Tevens kan: voor Iphone 3G in de topic titel ook weg
[..]
De Diamond is na het kleinere scherm veel beter idd
Ik woon in Rotterdam, vriendin woont in Groningen, en zit gemiddeld 3 keer in de week in de trein heen en weerquote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar films kijken op je telefoon is wel een beetje![]()
![]()
Dat doe je toch op een tv of eventueel een laptop ofzo?
Daarom wil je hem natuurlijk ook ruilen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:55 schreef D25002011 het volgende:
De Diamond is na het kleinere scherm veel beter idd
Ik word ouder, mijn ogen gaan achteruit, en lang turen op zo'n scherm word steeds zwaarderquote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom wil je hem natuurlijk ook ruilen..
Nee sorry,quote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
Ruilen voor een N95 8GB doe je zeker niet?
Sorry, alleen in ruil met evt. bijbetaling.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:00 schreef JO3Y het volgende:
ik krijg over enkeke dagen mijn Xperia vanwege verlenging abo. Die ga ik verkopen (lees: geld) want heb nu een diamond touch en ben uiterst tevreden. Wat wil je daarvoor betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |