quote:Op maandag 29 september 2008 20:37 schreef santax het volgende:
[..]
grijs, damesfiets. Erg laag stuur en zadel. Wit/doorzichtig kettingslot. Stond geparkeerd voor de platenzaak en ik zou hem heel heel graag terug hebben. Als je hem echt hebt meegenomen en je wil hem terug komen brengen dan is wat mij betreft alles vergeten en vergeven.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef murderH het volgende:
[..]
nee ik had een mountenbike gepakt die bij de grote trap stond. maar als je wilt kun je die wel hebben?
Can't blame youquote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef IQM het volgende:
Ik zou ook acute pleinvrees krijgen als ik in Stein zou wonen.
HELDquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef murderH het volgende:
[..]
nee ik had een mountenbike gepakt die bij de grote trap stond. maar als je wilt kun je die wel hebben?
als ik hem ook echt had, had jij die ook vanavond nog terug gehadquote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
ow nee dat wisten ze natuurlijk niet! maar hoe ben je thuisgekomen?quote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef santax het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegen
En als het nu nog een goede fiets was geweest he, maar ze hebben er geen ruk aan zo gammel was het ding.
Wat ben jij verdomde kromquote:
Nou met flinke paniek dus. Dicht langs de muren en begroei-ing 'rennen' en er maar het beste van hopen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ow nee dat wisten ze natuurlijk niet! maar hoe ben je thuisgekomen?![]()
ik denk btw dat degene die dit leest en toevallig ook jou fiets heeft hem wel weer terug zet![]()
1000 fietsen, tientje per fiets, 10k. cash.quote:Op maandag 29 september 2008 21:30 schreef santax het volgende:
Hmmz, ik ben zo bang dat ik dan 1000+ mails krijg van mensen die het goed bedoelen en je een hart onder het riem willen steken
Ik zal zo eens de muurkast leegmaken, wellicht kan ik ze daar zo lang opslaanquote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
1000 fietsen, tientje per fiets, 10k. cash.
Kun je nog eens wat leuks doen ipv zo'n hongerloontje rondkomen.
Kutgast.quote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef murderH het volgende:
in stein... hmmmm kan zijn dat ik die meegenomen heb hoor. ik was toevallig in stein en had een fiets nodig om terug in geleen te komen. welke kleur was ie? (serieus btw)
Das in de buurt ja. Ich kom oet sjtein joaquote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef nattermann het volgende:
TS komt uit Stein?
* nattermann komt uit elsloo
Mijn neefje heet Frank.quote:Op maandag 29 september 2008 23:26 schreef Koenholio het volgende:
Mijn neefje heet ook Stein.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:35 schreef murderH het volgende:
in stein... hmmmm kan zijn dat ik die meegenomen heb hoor. ik was toevallig in stein en had een fiets nodig om terug in geleen te komen. welke kleur was ie? (serieus btw)
Ik heet ook Frank.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |