Gisteren, na een PM van mijn kant, bericht terug dat 'ie 'm toch aan een ander heeft verkocht. Lekker netjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef Mikkie het volgende:
Matige ervaring met MOON76. Biedt een lcd-tv te koop aan. Overeenkomst met een ander gaat niet door. Topic inmiddels gesloten, user benadert mij via PM. Ik doe een concreet bod, waar hij akkoord mee lijkt te gaan (wil afspreken voor een ophaaldag). Vervolgens hoor ik echter niets meer van hem...?
En ik heb hem gekocht. Prima verzonden en zeer scherp beeld. Besef nu dat ik nog tweede helft moet betalen, direct ff doen(beetje vergeetachtig ivm drukke examenweken). Fijne deal dus met MOON76!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gisteren, na een PM van mijn kant, bericht terug dat 'ie 'm toch aan een ander heeft verkocht. Lekker netjes.
wederzijdsquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:51 schreef remcheese het volgende:
Goede ervaring gehad met :
Schunckelstar (Game verkocht aan) en El_Hijo_Del_Jefe (Game geruild)
Snel en simpel.
Maar alleen de doosjes zijn kut dus? Want als de cd's verder goed zijn en werken kan je wellicht een deel van je geld terug vragen ipv alles.. Kom je elkaar nog in het midden tegen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:57 schreef Konev het volgende:
Slechte ervaring met: PhifeDawg !!!
Had 3 cd's bij hem gekocht, hij zei dat ze in goede staat waren etc. en dat hij ze uiterlijk overmorgen zou verzenden.. Het werd pas na 5 dagen verzonden.. Toen ik de cd's kreeg vielen er 2 uit elkaar omdat het onderste pinnetje waarmee de voorkant van de cd hoes vastzit ontbrak, bij de andere cd ontbrak er een stukje in het rondje dat het cd'tje vasthoudt in het doosje.. Er was dus met elke cd iets mis, en ze waren dus zeker niet in goede staat..
Ik heb hem gemaild en gezegd dat ik geld terugwil.. Stuurt hij terug dat ik een andere cd van hem uit mag kiezen, maar dat wil ik dus niet omdat ik anders die cd ook wel had gekocht.. Geld terugstorten zou hij niet doen zei hij en hij laat niks meer van zich horen, een erg slechte verkoper dus.. ben erg teleurgesteld want was mijn 1e slechte ervaring met een aankoop via internet..
En dat geldt ook vanaf deze kantquote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef Motar het volgende:
Goede verkoop ervaring met Rewimo in dit topic: [TK] Frasier season 1+2 en Home improvement season 1
Net pm contact en snelle afhandeling.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |