Nee, dan wacht ik nog wel even. 65 is erg netjes lijkt me zo. Is misschien drie keer gebruikt. Stuur maar een PM als je je bedenkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Its_Muppet het volgende:
Wii Fit inclusief Balance Board ¤ 65,00
¤65,- incl. verzenden.
35 incl en we hebben een deal. Verzending gaat.namelijk toch 6,20 kosten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:01 schreef tisauch het volgende:
Wii Mario Kart inclusief stuurtje voor EUR 32,50 incl verzenden.
Humz, games zijn allemaal compleet incl boekjes en dozen zoals je aangaf?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:35 schreef frankpaul1 het volgende:
[..]
35 incl en we hebben een deal. Verzending gaat.namelijk toch 6,20 kosten.
Akkoord dan, Mario Kart met wheel voor EUR 35 incl verzenden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:26 schreef frankpaul1 het volgende:
Alle games zijn in goede staat en inclusief doos en boekjes. Ik heb alleen de omdozen niet mee, dus ook bij Mario Kart heb ik niet meer de kartonnen omdoos.
Bod staat nog steeds.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:35 schreef Its_Muppet het volgende:
Wii Fit inclusief Balance Board ¤ 65,00
¤65,- incl. verzenden.
Ik overleg het vanavond even met mijn vriendin. Misschien wil ze hem toch nog houden. Anders is hij voor jou.quote:
Ja, sorry daarvoor. Ze zei al tegen me, ik geef het een paar weekjes, anders kan hij weer in de verkoop. Dan ben jij iig de eerste die ik PM.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:49 schreef Its_Muppet het volgende:
Bummer, mocht ze het niets vinden, stuur me ff een PMmetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |