Check je PM.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:36 schreef nicket84 het volgende:
identity, big fish, phone booth, donnie brasco verkocht
55 incl.; ipv. 62 exc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef dj_ko het volgende:
maak eens een mooie prijs voor alle dvd's inc verzenden
Ja allemaal, die "koper" betaalde niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
edit: met alles bedoel je neem ik aan de eerder als verkocht bestempelde films niet?
Akkoord, check je PMquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Elvander het volgende:
Shawshank redemption en bourne idenity 10 euro inclusief
Idemquote:
Pm terug gestuurd, bod ingetrokken ivm verkeerd kijken in de kast, ik mis bourne supremacy nog en niet deze, excuses voor ongemak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Elvander het volgende:
Shawshank redemption en bourne idenity 10 euro inclusief
13,25 = deal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
In dat geval 12 euri incl voor Phone boot, Bourne Identity, Donnie Brasco en Shawshank Redemption
Dat zijn ze.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
mits discs en verpakkingen onbeschadigd deal, pm me maar
Ook onderweg ondertussen? (aangezien je geen pm meer hebt nagestuurd)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:39 schreef yohan.nl het volgende:
Verkocht zijn:
Phone boot
The Bourne Identity
Donnie Brasco
The Shawshank Redemption
Buurman & Buurman
Rest is er dus nog
Alle verkochte gaan morgen op de postquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook onderweg ondertussen? (aangezien je geen pm meer hebt nagestuurd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |