Dat werd weleens tijd zeg !quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben vanaf vandaag eindelijk officieel Groninger.
Dankje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat werd weleens tijd zeg !
Welkom
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dankje.
Alles goed met jou en L?
Jep. Net terug van een lang weekend Spanje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?
Haha, nice!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
ons stadje is ge-googlestreetviewilariseerd(gele poppetje slepen linksboven)
Cool!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Volgens mij zijn mijn gordijnen dicht, maar het is niet echt goed te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Ik zal het met hem erover hebben. Bedankt voor je tips en hulpquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
En er wordt geen inkomenseis gesteld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vindenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Jawelquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Right.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vinden
Dat bedoel ik dus. Tuurlijk is die eis er en krijg je niet zomaar even als twee studenten zo'n woning.quote:
Bekijk nou eerst die formule maar even.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wel naast het werken natuurlijk(Niet alle studenten zijn lui
)
quote:Als inkomensnorm wordt de formule A x 0,2 = B gehanteerd. A staat voor uw bruto maandinkomen. B staat voor uw maximaal te besteden huurbedrag
Oh ik wist niet dat je student was, dan wordt het een tikkeltje moeilijker. Met 3 man in een huurhuis aan de rand van Groningen lukt misschien nog wel, anders wordt het toch een kamer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vinden
Dat is ook nog helaas zo ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vergeet niet dat veel makelaars de stufi niet meerekenen als inkomen, én dat ze vaak eisen dat als je met z'n tweeën bent, één iemand in z'n eentje die eis al haalt.
Het is inderdaad moeilijk. Maar bij een oude klasgenoot is het ook met z'n 3en gelukt. Wie niet waagt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je student was, dan wordt het een tikkeltje moeilijker. Met 3 man in een huurhuis aan de rand van Groningen lukt misschien nog wel, anders wordt het toch een kamer.
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Modjes natuurlijk uitgesloten. Ik ging er vanuit dat PSM het iig niet kon, als SA zijnde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lijk die posthoer van vroeger wel weer
ik kan het ook niet als gevolg van mijn modrechtenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Modjes natuurlijk uitgesloten. Ik ging er vanuit dat PSM het iig niet kon, als SA zijnde.
Let op de bijverdiengrens voor je stufi! ¤ 13.215,83 per jaar in 2009 (bruto -> verzamelinkomen of belastbaar loon)quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef maok het volgende:
Huurprijs ¤600,-, inkomen nodig van ¤3000,- Stufi met maximaal aanvullend voor 2 personen: ¤982,38. Bedrag wat je verder nog maar hoeft bij te verdienen: ¤2017,62. Per persoon is dat: ¤1008,81 Uitgaand van ¤10,- per uur is dat ongeveer 100 uur per maand wat neer komt op 22 uur per week. Moet te doen zijn, maar wel lastig als je stage moet gaan lopen, dan moet je ineens 40+22 uur= 62 uur per week werken.
Zit je daar ook nog meequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Let op de bijverdiengrens voor je stufi! ¤ 13.215,83 per jaar in 2009 (bruto -> verzamelinkomen of belastbaar loon)
Pics?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net per ongeluk mijn wiskunde waar ik al de hele dag mee bezig ben in de fik gestoken.![]()
Uit de rooksignalen leid ik af dat je wiskunde integraal is afgebrand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net per ongeluk mijn wiskunde waar ik al de hele dag mee bezig ben in de fik gestoken.![]()
Ik geloof dat het tijd is dat ik stop met studeren.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
quote:
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Oh jemig.. wat sneu.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog wat pagina's, maar die liggen al in de vuilnisbak.
[..]
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.Ik schrok me dood!
Nee?quote:
Thnx.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh jemig.. wat sneu.Als je dat blaadje aan je docent laat zien gelooft hij je denk ik wel.
![]()
voor de schrik
Dat schrikken wil ik wel geloven ja. Klinkt heftig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog wat pagina's, maar die liggen al in de vuilnisbak.
[..]
Er staat hier voor mijn neus een schaal met waxinelichtjes, daar schoof ik mijn wiskunde werk per ongeluk boven. Het fikte echt behoorlijk, heb alles snel in de wasbak gegooid.Ik schrok me dood!
Kan me wel voorstellen als je daar nu ff geen zin in hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Bob. het volgende:
Thnx.Gelukkig heb ik alles nog best goed in mijn hoofd, dus ik kan het wel weer op nieuw op schrijven, maar ik dacht echt dat ik mijn hele huis zou afbranden met mijn klunzigheid.
You don't know what you are missing.quote:
That's the spirit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
You don't know what you are missing.
Ik ga dit echt niet aan mijn docent vertellen hoor, het is al gênant genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef JH87 het volgende:
Bob.! Gelukkig kun je het nog navertellen. En het verhaal is origineel genoeg om niet alles overnieuw te moeten schrijven.
Op fok?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet nog wat dingen afhandelen ja
Maarja iemand moet het doen en je bent er nu toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:03 schreef Peterselieman het volgende:
Er interessant is het helaas niet.
Je bent de beste F1 nieuws submitter of je bent het niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja iemand moet het doen en je bent er nu toch.
Ik kies er zelf voorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maarja iemand moet het doen en je bent er nu toch.
Een nieuwe variant op de hond die het huiswerk opeet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef Bob. het volgende:
Deze vind ik wel leuk maar dan moet je verder wel uitkijken dat het geen blokhutgevoel wordt (of je moet daar van houden)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:38 schreef ForumGek het volgende:
Morgen !![]()
Zo, ik denk dat ik vandaag maar eventjes ga hardlopen, is er de hele week al niet van gekomen, fail.
Casus:
Ik ga binnen het huis verhuizen, naar een grotere kamer. Ik heb in deze kamer een hoogslaper, die laat ik staan voor de nieuwe bewoner. Ik heb in mijn nieuwe kamer een mooi plekje van 150CM tussen schouw (met elektro-kachel) en muur. Daar wil ik dus een bed tussen plaatsen. Ik heb al een matras van 140cm.
Vraag: wat vinden jullie van dit bed:
Deze kun je gebruiken in combinatie met handboeienquote:Eventuele andere opties:
Maar die is, en ziet er net zo stevig uit als mijn huidige hoogslaper (lees: niet).
lijkt op mijn bed alleen mijne in zwart, gewoon lekker basicquote:
Zelfde geldt voor deze eigenlijk.
Deze variant vind ik wat oudbollig, maar misschien dat hij in een andere kleur leuker is.quote:
Via marktplaats probeer ik een Auping Auronde te krijgen, maar dat is al mislukt. Iemand wil persee het matras ook verkopen. En op een was ik hoogste bieder maar die was gisteren ineens van marktplaats af. Dat gaat om dit (type) bed, kleuren verschillen.
Alvast bedankt, ik ga een rondje wandelen
Ik heb niet het hele topic gelezen maar Stufi telt niet als officieel inkomen. Je moet dus gewoon 3000 euro verdienen met jullie bijbaantjes.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef maok het volgende:
Huurprijs ¤600,-, inkomen nodig van ¤3000,- Stufi met maximaal aanvullend voor 2 personen: ¤982,38. Bedrag wat je verder nog maar hoeft bij te verdienen: ¤2017,62. Per persoon is dat: ¤1008,81 Uitgaand van ¤10,- per uur is dat ongeveer 100 uur per maand wat neer komt op 22 uur per week. Moet te doen zijn, maar wel lastig als je stage moet gaan lopen, dan moet je ineens 40+22 uur= 62 uur per week werken.
Oh nee, ik was al verbaast dat iedereen zo lief was, ik zat mezelf ook uit te lachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:58 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Bob, ik heb net hardop zitten schateren om je wiskunde
Sorry
Bij de Ikea heb je al bedden van 40 euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:10 schreef JH87 het volgende:
Ik moet ook nog een bed ding, slaap nu alleen op m'n matras op de grond. Ook 140x200 etc. Ik herken Ikea-bedden.
Ja, problem bij die bedden is dat er nog zo'n 10 cm aan beide kanten zit. Handig voor een glas oid maar niet als je precies je bed ergens tussen moet zetten. Het is wel een echt stevig en solide bed , dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef ForumGek het volgende:
hehe, dacht ik stiekem ook, maar je hebt van die user-icons, en daar staat dat je meisje of jongetje bent.
Dus niemand kiest voor het 1e bed... Diegene die jij hebt Boem-D (Malm) is in 1.40 net wat te breed voor het stuk waar ik hem kwijt wil, anders had ik die genomen, of de hopen, die vind ik nog net wat mooier (en 10tje goedkoper). Afbeelding Hopen:
[ afbeelding ]
Ja, en mijn telefoonrekening komt altijd *plotseling* dus zonder een waarschuwingssms ofzo. Lekker handig. Ik wou gister een flesje drinken pinnen van 1,50, staat er 'Geen Saldo'. Dan voel je je ook wel een zwerver hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef JH87 het volgende:
Ja, ik ga over twee maanden ook wel een bed kopen daar denk ik. Dit is meer even een tijdelijke oplossing, kan prima voor drie, vier weken.
En ik verklaar de oorlog aan automatische incasso's. Alleen vanochtend al m'n waterrekening, telefoonrekening en krantabonnement. Ik ben blut.
Ik ga volgende week opzoek naar een bankje van 1,40 bij de Mammamini.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef maok het volgende:
Mijn bed komt trouwens gewoon bij mammamini vandaan
1,50 is ook genant ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn telefoonrekening komt altijd *plotseling* dus zonder een waarschuwingssms ofzo. Lekker handig. Ik wou gister een flesje drinken pinnen van 1,50, staat er 'Geen Saldo'. Dan voel je je ook wel een zwerver hoor.
Ja, misschien is dat voor mij ook zo gek niet. Tis alleen zo dat huisgenoot vandaag veel dingen gaat verhuizen. Dus nu is er een auto beschikbaar. Kan zij tijdelijk op mijn bed slapen en dan kan ik makkelijker over.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef JH87 het volgende:
Ja, ik ga over twee maanden ook wel een bed kopen daar denk ik. Dit is meer even een tijdelijke oplossing, kan prima voor drie, vier weken.
En ik verklaar de oorlog aan automatische incasso's. Alleen vanochtend al m'n waterrekening, telefoonrekening en krantabonnement. Ik ben blut.
Ik vind een matras + lattenbodem op de grond echt niet slapen. Dan liever alleen 't matras op de grond.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat voor mij ook zo gek niet. Tis alleen zo dat huisgenoot vandaag veel dingen gaat verhuizen. Dus nu is er een auto beschikbaar. Kan zij tijdelijk op mijn bed slapen en dan kan ik makkelijker over.
Heb je nu wel een lattenbodem eronder of dat ook niet ?
Ik herken het, ik had voorheen Orange en die lieten vantevoren weten wanneer ze het afschreven. T-mobile doet dat niet. Nu is het vaak niet zo'n probleem omdat ik dan gewoon wat van andere rekening af haal, maar als je het niet weet is het wel kut. Huisgenoot had ook geen geld meer, die heb ik 10 euro moeten lenen om het weekend door te komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn telefoonrekening komt altijd *plotseling* dus zonder een waarschuwingssms ofzo. Lekker handig. Ik wou gister een flesje drinken pinnen van 1,50, staat er 'Geen Saldo'. Dan voel je je ook wel een zwerver hoor.
Ik heb ook wel mijn spaarrekening maar het is gewoon irritant. Ik heb precies hetzelfde , eerst Orange, dat was prima, nu is het T-mobile, dikke bende.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik herken het, ik had voorheen Orange en die lieten vantevoren weten wanneer ze het afschreven. T-mobile doet dat niet. Nu is het vaak niet zo'n probleem omdat ik dan gewoon wat van andere rekening af haal, maar als je het niet weet is het wel kut. Huisgenoot had ook geen geld meer, die heb ik 10 euro moeten lenen om het weekend door te komen.
Volgens mij hebben we hetzelfde (Ikea) matras dan, Sultan Hustad ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb gewoon 't matras op de grond liggen want ik lag eerst ook op zo'n hoogslaper. Ben nu net een week verhuisd. En 't is zo'n springverenmatras ding van 20 cm dik, dus dat ligt echt comfortabel genoeg.
Eigenlijk maakt het natuurlijk geen verschil, alleen lig je dan op de grondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een matras + lattenbodem op de grond echt niet slapen. Dan liever alleen 't matras op de grond.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen Bob. Ik dacht dat jij een jongetje was.
Jeetje, hoe kwamen jullie dáár nou bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef ForumGek het volgende:
hehe, dacht ik stiekem ook, maar je hebt van die user-icons, en daar staat dat je meisje of jongetje bent.
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, hoe kwamen jullie dáár nou bij.![]()
Hebben ze bij de mamamini trouwens veel bedden dan Maok? Want dan is dat ook wel een goed idee forumgek, goedkoper en misschien hebben zo nog iets leuks wat niet Ikea is, vind ik zelf altijd wel leuk.(Zelf heb ik ook gewoon een Ikea bed maar oke.
)
Sultan Hogbo ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hetzelfde (Ikea) matras dan, Sultan Hustad ofzo.
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel mijn spaarrekening maar het is gewoon irritant. Ik heb precies hetzelfde , eerst Orange, dat was prima, nu is het T-mobile, dikke bende.
Onder andere, je hebt er echt 4 ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?
KPN/HI zegt altijd dat ze afschrijven nádat je stufi binnen is, maar dit is al de tweede maand op rij dat die schoften gewoon op de 20e al afschrijven. Komende week ga ik m'n abonnement opzeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?
Boh gek, da's me hendig sjiek !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Onder andere, je hebt er echt 4 ofzo.
Hier zitten ze
Bij die Mammamini hebben ze niet heel erg veel meubels. In Helpman zit ook een Mammamini en daar hebben ze vooral veel meubels.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?
Nop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik liever dat Bob. langs komt voor een gulle maaltijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Nietzman heeft me voor een avondmaaltijd geadopteerd. Nog iemand die mij op de zondagavond wil adopteren met een gulle maaltijd?
We zitten dan op Schier, ander maakte ik lasagne voor jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Nietzman heeft me voor een avondmaaltijd geadopteerd. Nog iemand die mij op de zondagavond wil adopteren met een gulle maaltijd?
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten dan op Schier, ander maakte ik lasagne voor je
Dan fiets ik wel direct naar de Damsterdiep, die ziet er ook wel groot uit, dus zullen ze vast veel meubels hebben anders -->quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij die Mammamini hebben ze niet heel erg veel meubels. In Helpman zit ook een Mammamini en daar hebben ze vooral veel meubels.
Heb je daar niks van over wat je zondag op kan warmen? Ik heb nog wel een Tagliatelle met zalmsnippers en tomaat met rode pesto sausquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteren nog een briljante lasagne-schotel gemaakt.
Jawel hoor, ze is gisteren nog langs geweest om te kijken !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef MaxMark het volgende:
Hey FG, is het toch niet doorgegaan met M?
Oh, dan ben ik inmiddels teveel in de war met de huizen waar ze is geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze is gisteren nog langs geweest om te kijken !
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik inmiddels teveel in de war met de huizen waar ze is geweest
Welke straat gaat het over?
Een timmerman kan zo'n zelfde bed voor nog minder geld makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je al bedden van 40 euro.
Wie niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?
ging net goed, ik kiepte wel bijna om en zag de sloot al steeds dichterbij komen. Maar gelukkig kwam er niemand van de andere kant en ging het allemaal net goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef ForumGek het volgende:
En daar kwam jij dus toen pas achter, gevalletje. Maar ging verder wel goed?
Dat kaartje gebruikt volgens mij niemand meer, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb mezelf vast gepind in het Frappr kaartje van Groningen, ben ik nu een officieel Groninger FOK user? Nog gefeliciteerd Tararaboemdijee!
Welkom hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb mezelf vast gepind in het Frappr kaartje van Groningen, ben ik nu een officieel Groninger FOK user? Nog gefeliciteerd Tararaboemdijee!
Welkom !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb heul geen stufie meerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Maok, heb je meegekregen dat je stufi niet als officieel inkomen geldt?
Ik heb mezelf erop gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Welkom !
En ik vind dat meer mensen het kaartje moeten gebruiken, leuk om te zien waar iedereen woont, toch?
Hoi. b-d. Aangenaam. Ik ben Tom. 20. En ik maak muziek. Véél. En verder chill ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef JH87 het volgende:
Ik kan het niet meer volgen, al die nieuwelingen.
Oh, hey straat-genoot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?
Muziek! Wavoorn! Smaak?! Last.fm?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoi. b-d. Aangenaam. Ik ben Tom. 20. En ik maak muziek. Véél. En verder chill ik.
Uhm. Ik hou van alles en luister ook alles. En ik maak bliep gedoe en hiphop.quote:
Ah, zo'n brede smaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm. Ik hou van alles en luister ook alles. En ik maak bliep gedoe en hiphop.
Dat is grappig, waaro ergens woon je in de Oostersingel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, hey straat-genoot.
En welkom Nijnkonijn! En welkom Boem, of had ik dat al wel gezegd?
Bij eetcafé de buurvrouw, jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is grappig, waaro ergens woon je in de Oostersingel?
Ik luister voornamelijk dus ook bliep, hiphop, etc. Maar als ik me verveel ofzo draai ik ook nog wel eens wat oude rock. Ergo: AC/DC, Iron Maiden, Van Halen, dat soort spul.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, zo'n brede smaak.
Ik word echt helemaal gek van dit weer. Beach Boys.
Grappig, dan zit je hier wel vlakbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ForumGek het volgende:
Op de hoek van tuinstraat/oostersingel.
Daar zou 2cv moeten wonen, wel makkelijk nu hij geen auto meer rijdtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ForumGek het volgende:
Op de hoek van tuinstraat/oostersingel.
foto's!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo.
hatsjoe.
maar ik heb wel mn nieuwe schoenen binnen.
In de stad opgehaald? Of via die ene site besteld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo.
hatsjoe.
maar ik heb wel mn nieuwe schoenen binnen.
Het is meer van dat weer dat als je geen jas aan doet het best fris is. Maar wanneer je wel een jas aandoet je jezelf helemaal te pletter zweet omdat je tegen de wind in moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een weer.
Ik had het zowaar warm.
Leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Dankje PSM
en ja, die van die site.
Speciaal voor Tangarine; klik. de zwarte. En irl zijn ze echt veul mooier,.
Ik had m'n winterjas nog aan, maar daar had ik al snel spijt van inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is meer van dat weer dat als je geen jas aan doet het best fris is. Maar wanneer je wel een jas aandoet je jezelf helemaal te pletter zweet omdat je tegen de wind in moet.
Jaquote:
Ik heb net een tijdje in de Prinsentuin gezeten in mijn zomerjas en daar heb ik ook spijt van. Kouhoud.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik had m'n winterjas nog aan, maar daar had ik al snel spijt van inderdaad.
Ik ga wel weer autorijden hoor. Ooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Daar zou 2cv moeten wonen, wel makkelijk nu hij geen auto meer rijdt
quote:De frisse wind en de warme zon bespelen mijn huid als een melodie
Een meeuw scheert over het water, kijkend naar zijn spiegelbeeld, en zie
De bomen laten hun nieuwe knoppen zien, ietwat verlegen
Een kind rent weg van zijn vader, obsessief gefascineert door al het leven
Kleuren ontspringen, overal waar je je ogen laat richten
Grote plannen ontwaken, er is zoveel te doen
Herinneringen van vorig jaar zijn de druppels die me laten zwichten
Dit is het begin van de lente, de lente van het Noorderplantsoen
Dat speelde zich af in 2001 en de dame in kwestie had toen al grijs haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef ForumGek het volgende:
Was zij er maar heel eventjes? En had ze een wit shirtje aan? Kan best goed mijn huisgenootje geweest zijn, die moest even voor onderzoek naar het UMCG.
Ik heb slechtere gedichten gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef P8 het volgende:
Rondje gemaakt in het plantsoen vandaag, en ik kreeg wat inspiratieZie hier het resultaat
![]()
[..]
Oh..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat speelde zich af in 2001 en de dame in kwestie had toen al grijs haar.
"Grote plannen ontwaken", dat heb ik nou ook als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef P8 het volgende:
Rondje gemaakt in het plantsoen vandaag, en ik kreeg wat inspiratieZie hier het resultaat
![]()
[..]
Maar het komt er zeker nooit vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
"Grote plannen ontwaken", dat heb ik nou ook als de zon schijnt.
Dat is lang zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef teigan het volgende:
Ik heb tot kwart over 8 gewerkt....
Nu weekend...
Ah, daar woon ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het land van de haperende toetsenborden
Dat doe ik 1x per jaar en ik krijg m'n kruimels er niet eens uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef 2cv het volgende:
Mijn moeder houdt iedere week dapper het toetsenbord ondersteboven om er dan mee te rammelen alsof ... alsof ... Ik zou niet weten waar ik het mee kan vergelijken.
ecokantoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef maok het volgende:
Het toetsenbord op mijn werk komen de plantjes bijna uit groeien
Nee, TARA was de 19e al jarig (zie ook TT)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef Bradley33 het volgende:
Werkelijk? Zovelen jarig? Gefeliciteerd jarigen.
Tijd voor bier.
Moet kunnen in een studentenstadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:10 schreef CylonNL het volgende:
Wat een lekker dagje vandaag zeg, ben van t station naar mijn huis gelopen had geen zin om met de bus te gaan, kwam studenten tegen die in hun (minuscule) voortuin langs de Heereweg aan het barbecueën waren, met muziek en korte broek aan niet te vergeten.
quote:
Hoi CylonNL, jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef CylonNL het volgende:
ohhoewel jullie mij waarschijnlijk (nog) niet kennen, felicitaties!
Het is 50 cent per halve liter en het smaakt naar Heineken.quote:
Bier mannelijk? Je wordt er vrouwelijk van.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Srsly, hoe vaak hebben jullie het over bier hier? Ik snap dat het natuurlijk heel stoer en mannelijk is, maar echt.
quote:Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 Duvels gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
1. Ze waren allemaal dikker geworden.
2. Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
3. Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
4. Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
5. Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
6. Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
7. Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
8. Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
9. Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
10. Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.
Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:49 schreef Peterselieman het volgende:RZ
Zit de werkweek er weer op?
En hoe zit het met je ambities om buschauffeur te worden?
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het gewoon heerlijk is om na een lange dag een koud biertje te pakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Srsly, hoe vaak hebben jullie het over bier hier? Ik snap dat het natuurlijk heel stoer en mannelijk is, maar echt.
Zo vlak voor je als buschauffeur de nachtdienst in gaat zeker ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het gewoon heerlijk is om na een lange dag een koud biertje te pakken.
Nee, dan is het tijd voor wat sterkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo vlak voor je als buschauffeur de nachtdienst in gaat zeker ?
Ik nooit, maar ik ben dan ook een n00b.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Bier is datgeen waarvoor wij mannen bestaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Eens met Bob. !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Zeg ook niet dat je dat moet zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:34 schreef JH87 het volgende:
Ik wil helemaal niet sexy zijn.
En wederom gefeliciTARA en gefeliciteerd Freecell!
Thanks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens met Bob. !
Mannen die niet constant over bier praten zijn sexy trouwens.
Dan moet je meer over bier praten.quote:
Ik heb hier gisteren niet eens over bier gesproken. Ik ben sowieso meestal niet aanwezig bij die late uurtjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Thanks.![]()
[..]
Dan moet je meer over bier praten.
Ja duhhh. Vandaar dat CZ je dus sexy vindt. Wel bij de les blijven, ouwe bierdrinker.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren niet eens over bier gesproken. Ik ben sowieso meestal niet aanwezig bij die late uurtjes.
Jop praat vaak over bier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja duhhh. Vandaar dat CZ je dus sexy vindt. Wel bij de les blijven, ouwe bierdrinker.
Ja kijk, dat snap ik best, ik vind bier ook zeer oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bier is datgeen waarvoor wij mannen bestaan.
Vanavond in de kroeg weerquote:
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk drink ik zelden tot nooit thuis. Of ik moet op het terras zitten of met een feest.
Ik geloof dat ik echt nog maar 1 keer met bier heb zitten FOK!ken.
Vrienden van Amstel zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.
Uh, beiden? Tussen 't bedrag wat is afgeschreven en is bijgeschreven zit volgens mij maar zeven of acht euro verschil. Het valt ook zo uit omdat ik nogal geschoven heb tussen m'n spaarrekening en normale betaalrekening, maar van het absolute bedrag zou ik normaal wel drie maanden kunnen leven geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:42 schreef LoudGirl het volgende:
Eh, een nieuwe dieptepunt of een nieuw hoogtepunt?
Nietz! Ben je al helemaal opgedoft voor onze date vanavond?quote:
Heb je iets tegen onze liefde ofzo, grefo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef Bradley33 het volgende:
Wat voor date? Jullie zijn toch beiden kerels?
Plate-service ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |