Dat werd weleens tijd zeg !quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben vanaf vandaag eindelijk officieel Groninger.
Dankje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat werd weleens tijd zeg !
Welkom
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dankje.
Alles goed met jou en L?
Jep. Net terug van een lang weekend Spanje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?
Haha, nice!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
ons stadje is ge-googlestreetviewilariseerd(gele poppetje slepen linksboven)
Cool!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Volgens mij zijn mijn gordijnen dicht, maar het is niet echt goed te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Ik zal het met hem erover hebben. Bedankt voor je tips en hulpquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
En er wordt geen inkomenseis gesteld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vindenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Jawelquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Right.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vinden
Dat bedoel ik dus. Tuurlijk is die eis er en krijg je niet zomaar even als twee studenten zo'n woning.quote:
Bekijk nou eerst die formule maar even.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wel naast het werken natuurlijk(Niet alle studenten zijn lui
)
quote:Als inkomensnorm wordt de formule A x 0,2 = B gehanteerd. A staat voor uw bruto maandinkomen. B staat voor uw maximaal te besteden huurbedrag
Oh ik wist niet dat je student was, dan wordt het een tikkeltje moeilijker. Met 3 man in een huurhuis aan de rand van Groningen lukt misschien nog wel, anders wordt het toch een kamer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vinden
Dat is ook nog helaas zo ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vergeet niet dat veel makelaars de stufi niet meerekenen als inkomen, én dat ze vaak eisen dat als je met z'n tweeën bent, één iemand in z'n eentje die eis al haalt.
Het is inderdaad moeilijk. Maar bij een oude klasgenoot is het ook met z'n 3en gelukt. Wie niet waagt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je student was, dan wordt het een tikkeltje moeilijker. Met 3 man in een huurhuis aan de rand van Groningen lukt misschien nog wel, anders wordt het toch een kamer.
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Modjes natuurlijk uitgesloten. Ik ging er vanuit dat PSM het iig niet kon, als SA zijnde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik lijk die posthoer van vroeger wel weer
ik kan het ook niet als gevolg van mijn modrechtenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Modjes natuurlijk uitgesloten. Ik ging er vanuit dat PSM het iig niet kon, als SA zijnde.
Let op de bijverdiengrens voor je stufi! ¤ 13.215,83 per jaar in 2009 (bruto -> verzamelinkomen of belastbaar loon)quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:00 schreef maok het volgende:
Huurprijs ¤600,-, inkomen nodig van ¤3000,- Stufi met maximaal aanvullend voor 2 personen: ¤982,38. Bedrag wat je verder nog maar hoeft bij te verdienen: ¤2017,62. Per persoon is dat: ¤1008,81 Uitgaand van ¤10,- per uur is dat ongeveer 100 uur per maand wat neer komt op 22 uur per week. Moet te doen zijn, maar wel lastig als je stage moet gaan lopen, dan moet je ineens 40+22 uur= 62 uur per week werken.
Zit je daar ook nog meequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Let op de bijverdiengrens voor je stufi! ¤ 13.215,83 per jaar in 2009 (bruto -> verzamelinkomen of belastbaar loon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |