Dat werd weleens tijd zeg !quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben vanaf vandaag eindelijk officieel Groninger.
Dankje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat werd weleens tijd zeg !
Welkom
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dankje.
Alles goed met jou en L?
Jep. Net terug van een lang weekend Spanje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, dikke prima! Met jou en A ook?
Haha, nice!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
ons stadje is ge-googlestreetviewilariseerd(gele poppetje slepen linksboven)
Cool!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Volgens mij zijn mijn gordijnen dicht, maar het is niet echt goed te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:30 schreef Weeralarm het volgende:
Ik zal het met hem erover hebben. Bedankt voor je tips en hulpquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
En er wordt geen inkomenseis gesteld?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Bradley33 het volgende:
No problem. Als ik jou was zou ik met een goede vriend of vriendin aan het boterdiep gaan wonen. Dat is een nieuw appartement met een ALDI en Jumbo eronder, bushalte en dichtbij Station Noord.
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vindenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Jawelquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En er wordt geen inkomenseis gesteld?
Right.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Aangezien de vriend en ik beide stufi krijgen en van de IBG kunnen lenen moet dat genoeg zijn om de huur te betalen dus zou t vreemd vinden
Dat bedoel ik dus. Tuurlijk is die eis er en krijg je niet zomaar even als twee studenten zo'n woning.quote:
Bekijk nou eerst die formule maar even.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wel naast het werken natuurlijk(Niet alle studenten zijn lui
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |