1,50 is ook genant ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn telefoonrekening komt altijd *plotseling* dus zonder een waarschuwingssms ofzo. Lekker handig. Ik wou gister een flesje drinken pinnen van 1,50, staat er 'Geen Saldo'. Dan voel je je ook wel een zwerver hoor.
Ja, misschien is dat voor mij ook zo gek niet. Tis alleen zo dat huisgenoot vandaag veel dingen gaat verhuizen. Dus nu is er een auto beschikbaar. Kan zij tijdelijk op mijn bed slapen en dan kan ik makkelijker over.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef JH87 het volgende:
Ja, ik ga over twee maanden ook wel een bed kopen daar denk ik. Dit is meer even een tijdelijke oplossing, kan prima voor drie, vier weken.
En ik verklaar de oorlog aan automatische incasso's. Alleen vanochtend al m'n waterrekening, telefoonrekening en krantabonnement. Ik ben blut.
Ik vind een matras + lattenbodem op de grond echt niet slapen. Dan liever alleen 't matras op de grond.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:18 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat voor mij ook zo gek niet. Tis alleen zo dat huisgenoot vandaag veel dingen gaat verhuizen. Dus nu is er een auto beschikbaar. Kan zij tijdelijk op mijn bed slapen en dan kan ik makkelijker over.
Heb je nu wel een lattenbodem eronder of dat ook niet ?
Ik herken het, ik had voorheen Orange en die lieten vantevoren weten wanneer ze het afschreven. T-mobile doet dat niet. Nu is het vaak niet zo'n probleem omdat ik dan gewoon wat van andere rekening af haal, maar als je het niet weet is het wel kut. Huisgenoot had ook geen geld meer, die heb ik 10 euro moeten lenen om het weekend door te komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, en mijn telefoonrekening komt altijd *plotseling* dus zonder een waarschuwingssms ofzo. Lekker handig. Ik wou gister een flesje drinken pinnen van 1,50, staat er 'Geen Saldo'. Dan voel je je ook wel een zwerver hoor.
Ik heb ook wel mijn spaarrekening maar het is gewoon irritant. Ik heb precies hetzelfde , eerst Orange, dat was prima, nu is het T-mobile, dikke bende.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik herken het, ik had voorheen Orange en die lieten vantevoren weten wanneer ze het afschreven. T-mobile doet dat niet. Nu is het vaak niet zo'n probleem omdat ik dan gewoon wat van andere rekening af haal, maar als je het niet weet is het wel kut. Huisgenoot had ook geen geld meer, die heb ik 10 euro moeten lenen om het weekend door te komen.
Volgens mij hebben we hetzelfde (Ikea) matras dan, Sultan Hustad ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef JH87 het volgende:
Nee, ik heb gewoon 't matras op de grond liggen want ik lag eerst ook op zo'n hoogslaper. Ben nu net een week verhuisd. En 't is zo'n springverenmatras ding van 20 cm dik, dus dat ligt echt comfortabel genoeg.
Eigenlijk maakt het natuurlijk geen verschil, alleen lig je dan op de grondquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind een matras + lattenbodem op de grond echt niet slapen. Dan liever alleen 't matras op de grond.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen Bob. Ik dacht dat jij een jongetje was.
Jeetje, hoe kwamen jullie dáár nou bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef ForumGek het volgende:
hehe, dacht ik stiekem ook, maar je hebt van die user-icons, en daar staat dat je meisje of jongetje bent.
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, hoe kwamen jullie dáár nou bij.![]()
Hebben ze bij de mamamini trouwens veel bedden dan Maok? Want dan is dat ook wel een goed idee forumgek, goedkoper en misschien hebben zo nog iets leuks wat niet Ikea is, vind ik zelf altijd wel leuk.(Zelf heb ik ook gewoon een Ikea bed maar oke.
)
Sultan Hogbo ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hetzelfde (Ikea) matras dan, Sultan Hustad ofzo.
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel mijn spaarrekening maar het is gewoon irritant. Ik heb precies hetzelfde , eerst Orange, dat was prima, nu is het T-mobile, dikke bende.
Onder andere, je hebt er echt 4 ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?
KPN/HI zegt altijd dat ze afschrijven nádat je stufi binnen is, maar dit is al de tweede maand op rij dat die schoften gewoon op de 20e al afschrijven. Komende week ga ik m'n abonnement opzeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?
Boh gek, da's me hendig sjiek !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Onder andere, je hebt er echt 4 ofzo.
Hier zitten ze
Bij die Mammamini hebben ze niet heel erg veel meubels. In Helpman zit ook een Mammamini en daar hebben ze vooral veel meubels.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ja, misschien niet zo'n gek idee. Fiets ik daar even langs vanmiddag, misschien hebben ze wel wat staan. Die zit toch in zo'n zijstraat bij noorderplantsoen?
Nop.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar is er dan geen vaste dag waarop ze het afschrijven?
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik liever dat Bob. langs komt voor een gulle maaltijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Nietzman heeft me voor een avondmaaltijd geadopteerd. Nog iemand die mij op de zondagavond wil adopteren met een gulle maaltijd?
We zitten dan op Schier, ander maakte ik lasagne voor jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Nietzman heeft me voor een avondmaaltijd geadopteerd. Nog iemand die mij op de zondagavond wil adopteren met een gulle maaltijd?
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:44 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten dan op Schier, ander maakte ik lasagne voor je
Dan fiets ik wel direct naar de Damsterdiep, die ziet er ook wel groot uit, dus zullen ze vast veel meubels hebben anders -->quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij die Mammamini hebben ze niet heel erg veel meubels. In Helpman zit ook een Mammamini en daar hebben ze vooral veel meubels.
Heb je daar niks van over wat je zondag op kan warmen? Ik heb nog wel een Tagliatelle met zalmsnippers en tomaat met rode pesto sausquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteren nog een briljante lasagne-schotel gemaakt.
Jawel hoor, ze is gisteren nog langs geweest om te kijken !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef MaxMark het volgende:
Hey FG, is het toch niet doorgegaan met M?
Oh, dan ben ik inmiddels teveel in de war met de huizen waar ze is geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze is gisteren nog langs geweest om te kijken !
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik inmiddels teveel in de war met de huizen waar ze is geweest
Welke straat gaat het over?
Een timmerman kan zo'n zelfde bed voor nog minder geld makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij de Ikea heb je al bedden van 40 euro.
Wie niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?
ging net goed, ik kiepte wel bijna om en zag de sloot al steeds dichterbij komen. Maar gelukkig kwam er niemand van de andere kant en ging het allemaal net goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef ForumGek het volgende:
En daar kwam jij dus toen pas achter, gevalletje. Maar ging verder wel goed?
Dat kaartje gebruikt volgens mij niemand meer, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb mezelf vast gepind in het Frappr kaartje van Groningen, ben ik nu een officieel Groninger FOK user? Nog gefeliciteerd Tararaboemdijee!
Welkom hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb mezelf vast gepind in het Frappr kaartje van Groningen, ben ik nu een officieel Groninger FOK user? Nog gefeliciteerd Tararaboemdijee!
Welkom !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Nijnkonijn87 het volgende:
Ik heb heul geen stufie meerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Maok, heb je meegekregen dat je stufi niet als officieel inkomen geldt?
Ik heb mezelf erop gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Welkom !
En ik vind dat meer mensen het kaartje moeten gebruiken, leuk om te zien waar iedereen woont, toch?
Hoi. b-d. Aangenaam. Ik ben Tom. 20. En ik maak muziek. Véél. En verder chill ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef JH87 het volgende:
Ik kan het niet meer volgen, al die nieuwelingen.
Oh, hey straat-genoot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Oostersingel, heeft ze veel problemen gehad met een kamer te vinden?
Muziek! Wavoorn! Smaak?! Last.fm?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoi. b-d. Aangenaam. Ik ben Tom. 20. En ik maak muziek. Véél. En verder chill ik.
Uhm. Ik hou van alles en luister ook alles. En ik maak bliep gedoe en hiphop.quote:
Ah, zo'n brede smaak.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm. Ik hou van alles en luister ook alles. En ik maak bliep gedoe en hiphop.
Dat is grappig, waaro ergens woon je in de Oostersingel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, hey straat-genoot.
En welkom Nijnkonijn! En welkom Boem, of had ik dat al wel gezegd?
Bij eetcafé de buurvrouw, jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dat is grappig, waaro ergens woon je in de Oostersingel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |