Ja kijk, dat snap ik best, ik vind bier ook zeer oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bier is datgeen waarvoor wij mannen bestaan.
Vanavond in de kroeg weerquote:
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk drink ik zelden tot nooit thuis. Of ik moet op het terras zitten of met een feest.
Ik geloof dat ik echt nog maar 1 keer met bier heb zitten FOK!ken.
Vrienden van Amstel zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.
Uh, beiden? Tussen 't bedrag wat is afgeschreven en is bijgeschreven zit volgens mij maar zeven of acht euro verschil. Het valt ook zo uit omdat ik nogal geschoven heb tussen m'n spaarrekening en normale betaalrekening, maar van het absolute bedrag zou ik normaal wel drie maanden kunnen leven geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:42 schreef LoudGirl het volgende:
Eh, een nieuwe dieptepunt of een nieuw hoogtepunt?
Nietz! Ben je al helemaal opgedoft voor onze date vanavond?quote:
Heb je iets tegen onze liefde ofzo, grefo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef Bradley33 het volgende:
Wat voor date? Jullie zijn toch beiden kerels?
Plate-service ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |