Ik luister voornamelijk dus ook bliep, hiphop, etc. Maar als ik me verveel ofzo draai ik ook nog wel eens wat oude rock. Ergo: AC/DC, Iron Maiden, Van Halen, dat soort spul.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, zo'n brede smaak.
Ik word echt helemaal gek van dit weer. Beach Boys.
Grappig, dan zit je hier wel vlakbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ForumGek het volgende:
Op de hoek van tuinstraat/oostersingel.
Daar zou 2cv moeten wonen, wel makkelijk nu hij geen auto meer rijdtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ForumGek het volgende:
Op de hoek van tuinstraat/oostersingel.
foto's!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo.
hatsjoe.
maar ik heb wel mn nieuwe schoenen binnen.
In de stad opgehaald? Of via die ene site besteld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
hallo.
hatsjoe.
maar ik heb wel mn nieuwe schoenen binnen.
Het is meer van dat weer dat als je geen jas aan doet het best fris is. Maar wanneer je wel een jas aandoet je jezelf helemaal te pletter zweet omdat je tegen de wind in moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een weer.
Ik had het zowaar warm.
Leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Dankje PSM
en ja, die van die site.
Speciaal voor Tangarine; klik. de zwarte. En irl zijn ze echt veul mooier,.
Ik had m'n winterjas nog aan, maar daar had ik al snel spijt van inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is meer van dat weer dat als je geen jas aan doet het best fris is. Maar wanneer je wel een jas aandoet je jezelf helemaal te pletter zweet omdat je tegen de wind in moet.
Jaquote:
Ik heb net een tijdje in de Prinsentuin gezeten in mijn zomerjas en daar heb ik ook spijt van. Kouhoud.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik had m'n winterjas nog aan, maar daar had ik al snel spijt van inderdaad.
Ik ga wel weer autorijden hoor. Ooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:24 schreef maok het volgende:
[..]
Daar zou 2cv moeten wonen, wel makkelijk nu hij geen auto meer rijdt
quote:De frisse wind en de warme zon bespelen mijn huid als een melodie
Een meeuw scheert over het water, kijkend naar zijn spiegelbeeld, en zie
De bomen laten hun nieuwe knoppen zien, ietwat verlegen
Een kind rent weg van zijn vader, obsessief gefascineert door al het leven
Kleuren ontspringen, overal waar je je ogen laat richten
Grote plannen ontwaken, er is zoveel te doen
Herinneringen van vorig jaar zijn de druppels die me laten zwichten
Dit is het begin van de lente, de lente van het Noorderplantsoen
Dat speelde zich af in 2001 en de dame in kwestie had toen al grijs haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef ForumGek het volgende:
Was zij er maar heel eventjes? En had ze een wit shirtje aan? Kan best goed mijn huisgenootje geweest zijn, die moest even voor onderzoek naar het UMCG.
Ik heb slechtere gedichten gelezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef P8 het volgende:
Rondje gemaakt in het plantsoen vandaag, en ik kreeg wat inspiratieZie hier het resultaat
![]()
[..]
Oh..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat speelde zich af in 2001 en de dame in kwestie had toen al grijs haar.
"Grote plannen ontwaken", dat heb ik nou ook als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:25 schreef P8 het volgende:
Rondje gemaakt in het plantsoen vandaag, en ik kreeg wat inspiratieZie hier het resultaat
![]()
[..]
Maar het komt er zeker nooit vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
"Grote plannen ontwaken", dat heb ik nou ook als de zon schijnt.
Dat is lang zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:47 schreef teigan het volgende:
Ik heb tot kwart over 8 gewerkt....
Nu weekend...
Ah, daar woon ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het land van de haperende toetsenborden
Dat doe ik 1x per jaar en ik krijg m'n kruimels er niet eens uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef 2cv het volgende:
Mijn moeder houdt iedere week dapper het toetsenbord ondersteboven om er dan mee te rammelen alsof ... alsof ... Ik zou niet weten waar ik het mee kan vergelijken.
ecokantoor!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:26 schreef maok het volgende:
Het toetsenbord op mijn werk komen de plantjes bijna uit groeien
Nee, TARA was de 19e al jarig (zie ook TT)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef Bradley33 het volgende:
Werkelijk? Zovelen jarig? Gefeliciteerd jarigen.
Tijd voor bier.
Moet kunnen in een studentenstadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:10 schreef CylonNL het volgende:
Wat een lekker dagje vandaag zeg, ben van t station naar mijn huis gelopen had geen zin om met de bus te gaan, kwam studenten tegen die in hun (minuscule) voortuin langs de Heereweg aan het barbecueėn waren, met muziek en korte broek aan niet te vergeten.
quote:
Hoi CylonNL, jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:11 schreef CylonNL het volgende:
ohhoewel jullie mij waarschijnlijk (nog) niet kennen, felicitaties!
Het is 50 cent per halve liter en het smaakt naar Heineken.quote:
Bier mannelijk? Je wordt er vrouwelijk van.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Srsly, hoe vaak hebben jullie het over bier hier? Ik snap dat het natuurlijk heel stoer en mannelijk is, maar echt.
quote:Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 Duvels gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
1. Ze waren allemaal dikker geworden.
2. Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
3. Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
4. Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
5. Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
6. Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
7. Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
8. Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
9. Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
10. Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.
Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:49 schreef Peterselieman het volgende:RZ
Zit de werkweek er weer op?
En hoe zit het met je ambities om buschauffeur te worden?
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het gewoon heerlijk is om na een lange dag een koud biertje te pakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Srsly, hoe vaak hebben jullie het over bier hier? Ik snap dat het natuurlijk heel stoer en mannelijk is, maar echt.
Zo vlak voor je als buschauffeur de nachtdienst in gaat zeker ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat het gewoon heerlijk is om na een lange dag een koud biertje te pakken.
Nee, dan is het tijd voor wat sterkers.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo vlak voor je als buschauffeur de nachtdienst in gaat zeker ?
Ik nooit, maar ik ben dan ook een n00b.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Bier is datgeen waarvoor wij mannen bestaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Eens met Bob. !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:14 schreef Bob. het volgende:
Zeg ook niet dat je dat moet zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:34 schreef JH87 het volgende:
Ik wil helemaal niet sexy zijn.
En wederom gefeliciTARA en gefeliciteerd Freecell!
Thanks.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens met Bob. !
Mannen die niet constant over bier praten zijn sexy trouwens.
Dan moet je meer over bier praten.quote:
Ik heb hier gisteren niet eens over bier gesproken. Ik ben sowieso meestal niet aanwezig bij die late uurtjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Thanks.![]()
[..]
Dan moet je meer over bier praten.
Ja duhhh. Vandaar dat CZ je dus sexy vindt. Wel bij de les blijven, ouwe bierdrinker.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren niet eens over bier gesproken. Ik ben sowieso meestal niet aanwezig bij die late uurtjes.
Jop praat vaak over bier!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja duhhh. Vandaar dat CZ je dus sexy vindt. Wel bij de les blijven, ouwe bierdrinker.
Ja kijk, dat snap ik best, ik vind bier ook zeer oké.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Bier is datgeen waarvoor wij mannen bestaan.
Vanavond in de kroeg weerquote:
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:16 schreef RealZeus het volgende:
Eigenlijk drink ik zelden tot nooit thuis. Of ik moet op het terras zitten of met een feest.
Ik geloof dat ik echt nog maar 1 keer met bier heb zitten FOK!ken.
Vrienden van Amstel zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik Fok ook bijna nooit met bier, want als ik thuis drink is dat negen van de tien keer toch omdat er dan vrienden over de vloer zijn.
Uh, beiden? Tussen 't bedrag wat is afgeschreven en is bijgeschreven zit volgens mij maar zeven of acht euro verschil. Het valt ook zo uit omdat ik nogal geschoven heb tussen m'n spaarrekening en normale betaalrekening, maar van het absolute bedrag zou ik normaal wel drie maanden kunnen leven geloof ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:42 schreef LoudGirl het volgende:
Eh, een nieuwe dieptepunt of een nieuw hoogtepunt?
Nietz! Ben je al helemaal opgedoft voor onze date vanavond?quote:
Heb je iets tegen onze liefde ofzo, grefo?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:51 schreef Bradley33 het volgende:
Wat voor date? Jullie zijn toch beiden kerels?
Plate-service ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |