Copypasten is de bom.quote:
Wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Updaten van de titel is beter
komen ze alsnog op dit topic terechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan gaan die ouders googelen op de naam van hun kind
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schau mal an! Da komt die Writzter! Suchen Sie Deckung!
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komen ze alsnog op dit topic terecht
hij moet m nog indexeren, oekelquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.
Zal best, maar writster geeft meer hits dan je vooraf zou denken. Er zijn zelfs al mensen die ook zo heten.quote:
ja, vorig jaar is er een jongetje die die naam heeft gekregen, staat op de lijst tussen Woyka en Wu inquote:
Hockey chick.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Alijander is wel mooi, maar de naam "A" is wel een beetje zielig. Zeg 'ns "A".
Bonjour!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Hoi
ik ben regelmatig in groningen te vinden, veelal in het weekend.
Dus goeindag eem.
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bonjour!
Maar je woont niet in Groningen? Wat doe je hier dan in het weekend? Stappen? Wat vind je leuke plekken om heen te gaan?
Alijander is de zoon van freecell en mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
En Kim?quote:
In welk verknipt en verdraaid universum is dat samenvoegsel van letters mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Die heet toch iets andersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alijander is de zoon van freecell en mij
Jij heet zeker Jan de Boer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:53 schreef Grulez het volgende:
Ach als de ouders het mooi vinden, is het toch prima. Zolang ze het maar niet alleen bijzonder vinden (en daarom mooi) en "gelukkig niet een naam die iedereen al heeft"... Net of unieke naam meteen positief is.
Jantje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:06 schreef Grulez het volgende:
Oh en je raadt nooit hoe mn opa van de ene kant en mn oma van de andere kant heet...
Dat wisten we inderdaad welquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef LoudGirl het volgende:
230 Alijander 1
Hij is uniek! We wisten het wel!
Leander is zijn roepnaam, maar officieel heet hij Alijander Hansquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Hoe laat? En nee, Lisa ging niet in bad. Dat heeft ze één keer gedaan, maar dat beviel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Lisa in bad?
Had je trouwens nog zin om morgen mee te gaan kijken naar die twee katten? Ik moet nog wel even goed afspreken en het is in Beilen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.
leuke plekken om heen te gaan vind ik de kloten. daar ga ik vaak samen met kikoooo, vwat en riches heen
Moet ik ff over denken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef maok het volgende:
Ow ik dacht al, zat ze weer niet op te letten, maar ze was dus niet in bad geweest.
Maar ik ga ergens 's avonds, ik moet nog even een tijd afspreken afspreken.
Darth?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn stiefvader heeft z'n naam laten veranderen. Vraag me niet waarom.
Wat werd er gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef Bradley33 het volgende:
Het ging over de maandenlange voorbereiding enzo, en dat het opmerkelijk was dat hij vooral meisjes neerschoot. Verder heb ik ook niet echt opgelet, maar er is vast een herhaling vanmiddag.
\quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.quote:
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Bradley33 het volgende:
Haha, ik vind het ook niet meer zo leuk als vorig jaar. De gesprekken worden steeds minder dieper en Pauw maakt alleen maar flauwe grappen.
Ondanks dat het van de VARA is, het veel te laat komt en de presentatoren twee halve dweilen zijn vond ik het altijd wel boeiend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.![]()
Dan ben je zeker een fervent lezer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.
Zelfs bij een onderwerp wat ik interessant vind.
Dit is nummer 9. Ik zal wel voor nr. 20 ophouden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel avatars heb je de laatste dagen al gehad Bradley? Je verslijt ze nog sneller dan je usernames aan kan maken.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:27 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een fervent lezer?
Ik zit anders niet op die zooi te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Even ondertekenen: http://www.seriousrequestingroningen.nl/
Goed om ons stadje te promoten straks
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef LoudGirl het volgende:
Belastingaangifte af. Ben een half uur bezig geweest met het berekenen van ziektekosten die ik uiteindelijk niet kon aftrekken
Waarom negeer je telkens mijn vragen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.quote:
*negeert vraag*quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom negeer je telkens mijn vragen?
Er zijn meer experts dan de experts die bij P&W komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
Dan komen ze nooit klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een zeflbenoemde expert, waarom nodigen krullebol en sneeuwvlokje mij nooit uit?
P&Wquote:
Ok schat, ik stop wel.quote:
Dat duurde lang voor ik hem snapte zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Net twee gemaakt toevallig. Ik voer hem ff en dan doe ik wel uploadenquote:
Ah, nu snap ik 'm ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Ze maken elkaar niet af...... Dan komen ze dus niet af = klaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap `m niet.
Maar ik zit wel heel hard te lachen.
Maar dan om een filmpje.
Hij is hier ook gewoon een sneutje met zijn verkouden hoofdquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef teigan het volgende:
Wat veranderd Leander zeg! Hij lijkt weer heel anders nu dan de eerdere foto's
Die van jullie, die van de buren en....?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Die van M&S. Pas ik immers ook opquote:
Dank je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Die van jullie, die van de buren en....?
Ik heb hem gelezen en ik vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
LoudGirl je hebt PM. Maok ook, maar die is in het geheel niet online geloof ik.
En Mr. L. is superschattig
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef JH87 het volgende:
Vliegticket binnen. En veel goedkoper dan ik vanmorgen nog dacht.
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen en ik vind het prima
quote:[NOS] De winkels aan de Arena Boulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn bedreigd met aanslagen. Dat hebben de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en hoofdofficier van justitie bekendgemaakt tijdens een persconferentie.
De politie heeft op diverse plaatsen in Amsterdam verdachten aangehouden voor bedreiging van winkels in Amsterdam-Zuidoost. In totaal zijn zeven mensen gearresteerd, zes mannen en één vrouw.
Ze zijn allemaal Nederlands met een Marokkaanse achtergrond, in de leeftijd van 19 tot 64. Eén van de arrestanten is een familielid van iemand die betrokken was bij de terreuraanslagen van 11 maart 2004 in Madrid. Die persoon is overleden.
Jaloers ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het prima
quote:
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Jahoor, en daar in Grunn ? (sorry als ik het verkeerd spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Het is FRYSLâN ! ! !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.
Priiima.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jahoor, en daar in Grunn ? (sorry als ik het verkeerd spel)
Dat sej yk, dwa kjere réchts.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is FRYSLâN ! ! !![]()
![]()
![]()
Sodegloeiejende ...
Leer eens spellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat sej yk, dwa kjere réchts.
1. Het is 1 grote fout.quote:
Als je alle Friezen beledigd ben je ook verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het posten daalt trouwens weer tot een bedenkelijk tempo.
Fonetisch kwam het wel aardig in de buurt denk ik.quote:
Ik probeer alleen te zorgen dat we in STA wel een beetje on-topic blijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Als je alle Friezen beledigd ben je ook verkeerd bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Puber.quote:
Waarom probeerde jij op tien verschillende manieren Hurdegaryp uit te spreken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Friezen zijn raar. Gisteren in de trein vanuit Leeuwarden waren ze ook allemaal zwaar onverstaanbaar en keken ze me ook nog woest aan toen ik op tien verschillende manieren Hurdegaryp uit probeerde te spreken.
Geen ideequote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed idee! Het is al weer veel te lang geleden dat ik bij een wedstrijd ben geweest.
Hoe hard liep het donderdag met de verkoop, weet je dat toevallig ook?
Vind ik niet zo raar hoor dat ze dat doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef JH87 het volgende:
Friezen zijn raar. Gisteren in de trein vanuit Leeuwarden waren ze ook allemaal zwaar onverstaanbaar en keken ze me ook nog woest aan toen ik op tien verschillende manieren Hurdegaryp uit probeerde te spreken.
Dan begin ik me toch af te vragen wat jij op je werk doetquote:
Hardegarijpquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom probeerde jij op tien verschillende manieren Hurdegaryp uit te spreken?
Veenwouden en Zwaagwesteindequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar hoor dat ze dat doen
Je hebt maar niet geprobeerd om Feanwâlden en De Westereen uit te spreken?
Volgens mij wordt alleen Hardegarijp als Hurdegaryp uitgesproken in de treinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Zo wordt het niet meer in de trein omgeroepen TARA
Westereend.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
Zo wordt het niet meer in de trein omgeroepen TARA
Het is recent veranderdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen Hardegarijp als Hurdegaryp uitgesproken in de trein
Zwaagwesteinde is nu De Westeryn/De Westereen (?)quote:
Kwak.quote:
We naderen nu het hoofdstation Grins. Denk aan uw bagage.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stelletje gekken daar bij Arriva
straks gaat de trein ook nog naar Ljouwert
Dan moet de gemeente Leeuwarden eerst wel besluiten de naam te veranderenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Stelletje gekken daar bij Arriva
straks gaat de trein ook nog naar Ljouwert
Maar wel een luchthavenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:06 schreef Bradley33 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ljouwter Air Power (Zie topic nummer)
Wij roeleren, Groningen heeft geen luchtmacht.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een goed op mijn profielwerkstuk,.
Misschien ben je niet voldoende visueel ingesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Chips!![]()
En ik heb een heel erg mooie nieuwe koptelefoon. Maar ik krijg hem niet uit het doosje.En ik heb me net al gesneden bij mijn eerste pogingen en nu bloed ik.
Net zo'n verpakking als hier: Plastic dicht "gelaste" verpakkingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Chips!![]()
En ik heb een heel erg mooie nieuwe koptelefoon. Maar ik krijg hem niet uit het doosje.En ik heb me net al gesneden bij mijn eerste pogingen en nu bloed ik.
Ja, die!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Net zo'n verpakking als hier: Plastic dicht "gelaste" verpakkingen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een goed op mijn profielwerkstuk,.
Na een paar jaar ervaring als doosjesopenmaker gaat het mij nu ondertussen aardig afquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Rot spul, ik wil mijn nieuwe dingen gewoon gelijk kunnen gebruiken. En niet eerst mezelf helemaal open halen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Rot spul, ik wil mijn nieuwe dingen gewoon gelijk kunnen gebruiken. En niet eerst mezelf helemaal open halen.
De schaar is wel het handigst ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik probeerde het eerst ook met een mes, dat was niet zo'n succes.Met een schaar wil het op zich nog wel!
Oh. En de koptelefoon zit helemaal niet lekker blijkt nu. Van die in-ear dingen, dat doet zeer man! Maar met die in stukken gescheurde verpakking kan ik vast niet meer terug he?
Hopelijk was 'ie niet al te duur dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik probeerde het eerst ook met een mes, dat was niet zo'n succes.Met een schaar wil het op zich nog wel!
Oh. En de koptelefoon zit helemaal niet lekker blijkt nu. Van die in-ear dingen, dat doet zeer man! Maar met die in stukken gescheurde verpakking kan ik vast niet meer terug he?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Puber.
En ik heb in het uitvak vd Euroborg gezeten als uitsupporter. Oosterpark ook trouwens.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Minder jaloers dan jij op mijn PM box
Ik doe vanmiddag een 2cv-tje.... Ziek thuis zitten
Hm, nou hij was eigenlijk juist best een beetje belachelijk duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk was 'ie niet al te duur dan.
Gewoon wennen, idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, nou hij was eigenlijk juist best een beetje belachelijk duur.Misschien moet ik alleen nog even wennen!
En Chips jij wil toch in Groningen gaan studeren volgend jaar? Ga je dan eigenlijk wel op kamers, of blijf je bij je ouders??
Maar niet onmogelijk,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
geen huisgenoten wordt lastig en het is saai
Ach, voor een paar jaar is het best gezellig hoor. Vooral in het begin is het wel fijn dat er thuis altijd wel mensen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niet onmogelijk,.
En huisgenoten lijkt me terror dus daar begin ik niet aan.
Mij lijkt het niets. Klaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, voor een paar jaar is het best gezellig hoor. Vooral in het begin is het wel fijn dat er thuis altijd wel mensen zijn.
Sta je al ingeschreven ergens? Want anders is iets voor jezelf krijgen wel lastig!
Ook prima, je hoeft niks hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mij lijkt het niets. Klaar.
Ik sta sinds mn 16e sowieso al ingeschreven bij In.
Mooi woord: Gummi-Puppequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Bradley33 het volgende:
Man pompt sekspop op bij tankstation
Heeft de FP-redactie dat van dit topic?
Om je Gummi-Knuppel in te stekenquote:
"grutjes, wat ben jij een nare printer!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef LoudGirl het volgende:
Mwa, is minder erg dan wat ik laatst tegen de printer zei
Je vloekte toch niet he!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef LoudGirl het volgende:
Mwa, is minder erg dan wat ik laatst tegen de printer zei
En jij bent toch niet toevalig één van de oudsten van mijn kerk hè?quote:
En ik realiseer me nu dat ze dat geld dan dus ook gewoon direct terug krijgen op de rekening die ze me sturen eind vd maand. Uitschot.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net maar even beschaafd boos geweest en nu heb ik een terugbelafspraak. Ben wel 10 euro aan belkosten kwijt aan dat *#@^@* KPN.
Nee hoor, tenzij je glas hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef JH87 het volgende:
Oké ik ga nu KPN even helemaal verrot schelden of shockeer ik Tara daar mee?
ASDIFY)(*W&ÊR&^@P(*Q@:OISAUF:IOJS?KLDFJKLJSDKFJKSDJFKJFDS
6.95 tegenover 14.nogwat van ziggoquote:
Een vaste telefoon is zo 1999quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef 2cv het volgende:
Neem nooit telefoon en internet van de zelfde provider ! Dat hebben mijn ouders ook gedaan (Ziggo) en als internet er uit ligt kunnen we niet bellen om te klagen of het te melden. Nouja, met mobiel bellen kan het, maar dat is duur (0900 kosten + kosten mobiel bellen).
Oud topic en wat is je punt?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:21 schreef 2cv het volgende:
Trouwens, hier zitten in dit topic wel wat kattenliefhebbers he ?
Eendagskuikens voor de kat
Suggestie/hint/idee (en kijk ens op de laatste pagina, ik heb het uit de actieve topics geplukt).quote:
Fijnquote:
Maakt het niet minder een oud topic. Staat er toch al een tijdje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Suggestie/hint/idee (en kijk ens op de laatste pagina, ik heb het uit de actieve topics geplukt).
[..]
Fijn
Jaina denkt het wel te kunnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:00 schreef LoudGirl het volgende:
Voor Liz zou het wel wat zijn. Met haar attention span vangt ze toch nooit een levende vogel.
Miauw. Grrrr.quote:
Ik ben helemaal into de busdeuren tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:08 schreef Catch22- het volgende:
nog coole bussen gepost alexxxxxxxxxxxxxxx?
Wel mooi.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
GEVONDEN AAAH
http://www.asos.com/Asos/Asos-Premium-Diamante-Heel-Satin-Platform-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=389649&cid=6461&clr=Pink&sh=0&pge=14&pgesize=20&sort=_None
Gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:28 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Wel mooi.Maar hoe kun je daarop lopen?
Welterusten Zak.quote:
Ajoh dat valt best mee. Gewoon veel oefenen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef Bob. het volgende:
Ik snap echt niet hoe zoiets geen pijn kan doen.![]()
Zelfs op mijn kleinste hakjes van 4 cm ofzo heb ik het al moeilijk. Lijkt me wel ideaal als je zonder moeite de hele dag daar op rond kan lopen!
Al lijken hakken van 12 cm me voor mijn lengte ook iets te veel van het goede.![]()
Slaap lekker Chips!
T matcht wel mooi met je zomerjurkjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh dat valt best mee. Gewoon veel oefenen.
Preciesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T matcht wel mooi met je zomerjurkje
Sprak de ultieme ervaringsdeskundige...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajoh dat valt best mee. Gewoon veel oefenen.
Mwahah.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Sprak de ultieme ervaringsdeskundige...
Je benen zijn gewoon te kort.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zou ook wel hakken kunnen gebruiken, het fietszadel zit te hoog.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:48 schreef maok het volgende:
Trappen doe je over het algemeen niet met je hakken, plateauzolen zijn dan nuttiger:
[ afbeelding ]
Dat staat me vast goed. Morgen eens de stad in om te zien of ze die nog verkopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:48 schreef maok het volgende:
Trappen doe je over het algemeen niet met je hakken, plateauzolen zijn dan nuttiger:
[ afbeelding ]
Ik zou bijna naar bed gaan om me aangesproken te kunnen voelen.quote:
Waar ben je dan dat het moet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:06 schreef MaxMark het volgende:
Internetten via een Dongel. God, wat gaat dat traag
Bij ouders thuis. Die zitten nu al ruim 2 maanden zonder internet, omdat er van alles misgaat bij KPN. En dus hebben ze nu zo'n ding aangeboden gekregen van KPN als tijdelijke vervanging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |