Copypasten is de bom.quote:
Wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Updaten van de titel is beter
komen ze alsnog op dit topic terechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan gaan die ouders googelen op de naam van hun kind
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schau mal an! Da komt die Writzter! Suchen Sie Deckung!
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komen ze alsnog op dit topic terecht
hij moet m nog indexeren, oekelquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.
Zal best, maar writster geeft meer hits dan je vooraf zou denken. Er zijn zelfs al mensen die ook zo heten.quote:
ja, vorig jaar is er een jongetje die die naam heeft gekregen, staat op de lijst tussen Woyka en Wu inquote:
Hockey chick.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Alijander is wel mooi, maar de naam "A" is wel een beetje zielig. Zeg 'ns "A".
Bonjour!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Hoi
ik ben regelmatig in groningen te vinden, veelal in het weekend.
Dus goeindag eem.
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bonjour!
Maar je woont niet in Groningen? Wat doe je hier dan in het weekend? Stappen? Wat vind je leuke plekken om heen te gaan?
Alijander is de zoon van freecell en mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
En Kim?quote:
In welk verknipt en verdraaid universum is dat samenvoegsel van letters mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Die heet toch iets andersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alijander is de zoon van freecell en mij
Jij heet zeker Jan de Boer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:53 schreef Grulez het volgende:
Ach als de ouders het mooi vinden, is het toch prima. Zolang ze het maar niet alleen bijzonder vinden (en daarom mooi) en "gelukkig niet een naam die iedereen al heeft"... Net of unieke naam meteen positief is.
Jantje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:06 schreef Grulez het volgende:
Oh en je raadt nooit hoe mn opa van de ene kant en mn oma van de andere kant heet...
Dat wisten we inderdaad welquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef LoudGirl het volgende:
230 Alijander 1
Hij is uniek! We wisten het wel!
Leander is zijn roepnaam, maar officieel heet hij Alijander Hansquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Hoe laat? En nee, Lisa ging niet in bad. Dat heeft ze één keer gedaan, maar dat beviel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Lisa in bad?
Had je trouwens nog zin om morgen mee te gaan kijken naar die twee katten? Ik moet nog wel even goed afspreken en het is in Beilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |