Copypasten is de bom.quote:
Wist niet dat dat kon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Updaten van de titel is beter
komen ze alsnog op dit topic terechtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan gaan die ouders googelen op de naam van hun kind
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schau mal an! Da komt die Writzter! Suchen Sie Deckung!
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komen ze alsnog op dit topic terecht
hij moet m nog indexeren, oekelquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat valt bitter tegen. Na 7 pagina's (Adv. search >> nl) besloot ik dat MyAt toch sneller was.
Zal best, maar writster geeft meer hits dan je vooraf zou denken. Er zijn zelfs al mensen die ook zo heten.quote:
ja, vorig jaar is er een jongetje die die naam heeft gekregen, staat op de lijst tussen Woyka en Wu inquote:
Hockey chick.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Alijander is wel mooi, maar de naam "A" is wel een beetje zielig. Zeg 'ns "A".
Bonjour!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Catch22- het volgende:
Hoi
ik ben regelmatig in groningen te vinden, veelal in het weekend.
Dus goeindag eem.
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bonjour!
Maar je woont niet in Groningen? Wat doe je hier dan in het weekend? Stappen? Wat vind je leuke plekken om heen te gaan?
Alijander is de zoon van freecell en mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
En Kim?quote:
In welk verknipt en verdraaid universum is dat samenvoegsel van letters mooiquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Bradley33 het volgende:
Die heet toch iets andersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alijander is de zoon van freecell en mij
Jij heet zeker Jan de Boer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:53 schreef Grulez het volgende:
Ach als de ouders het mooi vinden, is het toch prima. Zolang ze het maar niet alleen bijzonder vinden (en daarom mooi) en "gelukkig niet een naam die iedereen al heeft"... Net of unieke naam meteen positief is.
Jantje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:06 schreef Grulez het volgende:
Oh en je raadt nooit hoe mn opa van de ene kant en mn oma van de andere kant heet...
Dat wisten we inderdaad welquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:40 schreef LoudGirl het volgende:
230 Alijander 1
Hij is uniek! We wisten het wel!
Leander is zijn roepnaam, maar officieel heet hij Alijander Hansquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Hoe laat? En nee, Lisa ging niet in bad. Dat heeft ze één keer gedaan, maar dat beviel niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef maok het volgende:
Lisa in bad?
Had je trouwens nog zin om morgen mee te gaan kijken naar die twee katten? Ik moet nog wel even goed afspreken en het is in Beilen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mijn vriendin woont in groningen, evenals de meeste van mijn vrienden.
leuke plekken om heen te gaan vind ik de kloten. daar ga ik vaak samen met kikoooo, vwat en riches heen
Moet ik ff over denken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef maok het volgende:
Ow ik dacht al, zat ze weer niet op te letten, maar ze was dus niet in bad geweest.
Maar ik ga ergens 's avonds, ik moet nog even een tijd afspreken afspreken.
Darth?quote:Op donderdag 12 maart 2009 03:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mijn stiefvader heeft z'n naam laten veranderen. Vraag me niet waarom.
Wat werd er gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Bradley33 het volgende:
Wat Chipszak. zei over de schietpartij op de school in Duitsland wordt nu ook bij Pauw en Witteman gezegd.
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:54 schreef Bradley33 het volgende:
Het ging over de maandenlange voorbereiding enzo, en dat het opmerkelijk was dat hij vooral meisjes neerschoot. Verder heb ik ook niet echt opgelet, maar er is vast een herhaling vanmiddag.
\quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ik ga die herhaling niet kijken. Saai programma.
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.quote:
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:59 schreef Bradley33 het volgende:
Haha, ik vind het ook niet meer zo leuk als vorig jaar. De gesprekken worden steeds minder dieper en Pauw maakt alleen maar flauwe grappen.
Ondanks dat het van de VARA is, het veel te laat komt en de presentatoren twee halve dweilen zijn vond ik het altijd wel boeiend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al een verneukt programma.![]()
Dan ben je zeker een fervent lezer?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom en dat niet per se. Maar ik vind het programma zó saai.
Zelfs bij een onderwerp wat ik interessant vind.
Dit is nummer 9. Ik zal wel voor nr. 20 ophouden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel avatars heb je de laatste dagen al gehad Bradley? Je verslijt ze nog sneller dan je usernames aan kan maken.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:27 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een fervent lezer?
Ik zit anders niet op die zooi te wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef maok het volgende:
Even ondertekenen: http://www.seriousrequestingroningen.nl/
Goed om ons stadje te promoten straks
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:47 schreef LoudGirl het volgende:
Belastingaangifte af. Ben een half uur bezig geweest met het berekenen van ziektekosten die ik uiteindelijk niet kon aftrekken
Waarom negeer je telkens mijn vragen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Beuh. Zo moet ik ook nog weer met de afvalstoffenheffing bezig. Die lui (de gemeente) scholden eerst een groot deel kwijt en nu moet ik weer het volle pond betalen (300 euro, terwijl ik 50 afvalzakken per jaar produceer!).
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.quote:
*negeert vraag*quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom negeer je telkens mijn vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |