Er zijn meer experts dan de experts die bij P&W komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
Dan komen ze nooit klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een zeflbenoemde expert, waarom nodigen krullebol en sneeuwvlokje mij nooit uit?
P&Wquote:
Ok schat, ik stop wel.quote:
Dat duurde lang voor ik hem snapte zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Net twee gemaakt toevallig. Ik voer hem ff en dan doe ik wel uploadenquote:
Ah, nu snap ik 'm ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Ze maken elkaar niet af...... Dan komen ze dus niet af = klaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap `m niet.
Maar ik zit wel heel hard te lachen.
Maar dan om een filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |