Er zijn meer experts dan de experts die bij P&W komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Ow zomaar, als je P&W niet leuk vind als het over voor jou interessante onderwerpen gaat dan ben je misschien meer een lezer dan tv-kijker. Er zitten nl. wel vaak experts die over hun onderwerp vertellen.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
Dan komen ze nooit klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Hier geen weekend, maar 3 baby's. Waarvan 1 in bed (slaapt) en 2 in de box. Gaat goed, maken elkaar niet af
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een zeflbenoemde expert, waarom nodigen krullebol en sneeuwvlokje mij nooit uit?
P&Wquote:
Ok schat, ik stop wel.quote:
Dat duurde lang voor ik hem snapte zegquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Net twee gemaakt toevallig. Ik voer hem ff en dan doe ik wel uploadenquote:
Ah, nu snap ik 'm ook ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit klaar.
(Sorry, iets fouters en/of slechters kon ik niet bedenken)
Ze maken elkaar niet af...... Dan komen ze dus niet af = klaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap `m niet.
Maar ik zit wel heel hard te lachen.
Maar dan om een filmpje.
Hij is hier ook gewoon een sneutje met zijn verkouden hoofdquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef teigan het volgende:
Wat veranderd Leander zeg! Hij lijkt weer heel anders nu dan de eerdere foto's
Die van jullie, die van de buren en....?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
Die van M&S. Pas ik immers ook opquote:
Dank je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:17 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Die van jullie, die van de buren en....?
Ik heb hem gelezen en ik vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef 2cv het volgende:
LoudGirl je hebt PM. Maok ook, maar die is in het geheel niet online geloof ik.
En Mr. L. is superschattig
Waar ging je ook alweer heen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef JH87 het volgende:
Vliegticket binnen. En veel goedkoper dan ik vanmorgen nog dacht.
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het primaquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb hem gelezen en ik vind het prima
quote:[NOS] De winkels aan de Arena Boulevard in Amsterdam-Zuidoost zijn bedreigd met aanslagen. Dat hebben de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en hoofdofficier van justitie bekendgemaakt tijdens een persconferentie.
De politie heeft op diverse plaatsen in Amsterdam verdachten aangehouden voor bedreiging van winkels in Amsterdam-Zuidoost. In totaal zijn zeven mensen gearresteerd, zes mannen en één vrouw.
Ze zijn allemaal Nederlands met een Marokkaanse achtergrond, in de leeftijd van 19 tot 64. Eén van de arrestanten is een familielid van iemand die betrokken was bij de terreuraanslagen van 11 maart 2004 in Madrid. Die persoon is overleden.
Jaloers ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv die jou obscure PMs stuurt en jij vind het prima
quote:
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Jahoor, en daar in Grunn ? (sorry als ik het verkeerd spelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Bradley33 het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Alles boppe in Fryslân?
Het is FRYSLâN ! ! !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het Friesland-topic is twee keer rechtsaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |