Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een goed op mijn profielwerkstuk,.
Misschien ben je niet voldoende visueel ingesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Chips!![]()
En ik heb een heel erg mooie nieuwe koptelefoon. Maar ik krijg hem niet uit het doosje.En ik heb me net al gesneden bij mijn eerste pogingen en nu bloed ik.
Net zo'n verpakking als hier: Plastic dicht "gelaste" verpakkingenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Bob. het volgende:
Gefeliciteerd Chips!![]()
En ik heb een heel erg mooie nieuwe koptelefoon. Maar ik krijg hem niet uit het doosje.En ik heb me net al gesneden bij mijn eerste pogingen en nu bloed ik.
Ja, die!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Net zo'n verpakking als hier: Plastic dicht "gelaste" verpakkingen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een goed op mijn profielwerkstuk,.
Na een paar jaar ervaring als doosjesopenmaker gaat het mij nu ondertussen aardig afquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Rot spul, ik wil mijn nieuwe dingen gewoon gelijk kunnen gebruiken. En niet eerst mezelf helemaal open halen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die!![]()
Rot spul, ik wil mijn nieuwe dingen gewoon gelijk kunnen gebruiken. En niet eerst mezelf helemaal open halen.
De schaar is wel het handigst ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik probeerde het eerst ook met een mes, dat was niet zo'n succes.Met een schaar wil het op zich nog wel!
Oh. En de koptelefoon zit helemaal niet lekker blijkt nu. Van die in-ear dingen, dat doet zeer man! Maar met die in stukken gescheurde verpakking kan ik vast niet meer terug he?
Hopelijk was 'ie niet al te duur dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:40 schreef Bob. het volgende:
Ik probeerde het eerst ook met een mes, dat was niet zo'n succes.Met een schaar wil het op zich nog wel!
Oh. En de koptelefoon zit helemaal niet lekker blijkt nu. Van die in-ear dingen, dat doet zeer man! Maar met die in stukken gescheurde verpakking kan ik vast niet meer terug he?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Puber.
En ik heb in het uitvak vd Euroborg gezeten als uitsupporter. Oosterpark ook trouwens.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Minder jaloers dan jij op mijn PM box
Ik doe vanmiddag een 2cv-tje.... Ziek thuis zitten
Hm, nou hij was eigenlijk juist best een beetje belachelijk duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hopelijk was 'ie niet al te duur dan.
Gewoon wennen, idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, nou hij was eigenlijk juist best een beetje belachelijk duur.Misschien moet ik alleen nog even wennen!
En Chips jij wil toch in Groningen gaan studeren volgend jaar? Ga je dan eigenlijk wel op kamers, of blijf je bij je ouders??
Maar niet onmogelijk,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Jesse_ het volgende:
geen huisgenoten wordt lastig en het is saai
Ach, voor een paar jaar is het best gezellig hoor. Vooral in het begin is het wel fijn dat er thuis altijd wel mensen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niet onmogelijk,.
En huisgenoten lijkt me terror dus daar begin ik niet aan.
Mij lijkt het niets. Klaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, voor een paar jaar is het best gezellig hoor. Vooral in het begin is het wel fijn dat er thuis altijd wel mensen zijn.
Sta je al ingeschreven ergens? Want anders is iets voor jezelf krijgen wel lastig!
Ook prima, je hoeft niks hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mij lijkt het niets. Klaar.
Ik sta sinds mn 16e sowieso al ingeschreven bij In.
Mooi woord: Gummi-Puppequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Bradley33 het volgende:
Man pompt sekspop op bij tankstation
Heeft de FP-redactie dat van dit topic?
Om je Gummi-Knuppel in te stekenquote:
"grutjes, wat ben jij een nare printer!"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef LoudGirl het volgende:
Mwa, is minder erg dan wat ik laatst tegen de printer zei
Je vloekte toch niet he!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:22 schreef LoudGirl het volgende:
Mwa, is minder erg dan wat ik laatst tegen de printer zei
En jij bent toch niet toevalig één van de oudsten van mijn kerk hè?quote:
En ik realiseer me nu dat ze dat geld dan dus ook gewoon direct terug krijgen op de rekening die ze me sturen eind vd maand. Uitschot.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef JH87 het volgende:
Ik ben net maar even beschaafd boos geweest en nu heb ik een terugbelafspraak. Ben wel 10 euro aan belkosten kwijt aan dat *#@^@* KPN.
Nee hoor, tenzij je glas hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef JH87 het volgende:
Oké ik ga nu KPN even helemaal verrot schelden of shockeer ik Tara daar mee?
ASDIFY)(*W&ÊR&^@P(*Q@:OISAUF:IOJS?KLDFJKLJSDKFJKSDJFKJFDS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |