Citroën? Kinderfototopic deel 144!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht, 2cv slaapt in Groningen! Dan heeft ie of een scheet gelaten, of iemand zei iets lelijks over Citroën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik weet niet precies hoe je het terugzet in de Wiki, maar hier is de pagina waar de goede versie nog staat:quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef maok het volgende:
Ik dacht dan plaats ik er maar eentje zonder OP, die heeft namelijk last gehad van een spammer. Iemand een idee hoe je dat terug kan draaien?
Tjek, gefixt. Zal het morgen even opruimen (mits tijd).quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:39 schreef maok het volgende:
Ik dacht dan plaats ik er maar eentje zonder OP, die heeft namelijk last gehad van een spammer. Iemand een idee hoe je dat terug kan draaien?
Was maar een kwestie van hier en daar iets toevoegen. Was niet veel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:09 schreef Reintji het volgende:
Oh, jij hebt het wel netjes geplakt![]()
Dat was ook gewoon te vroegquote:
Ik heb alles dicht en de verwarming aan en ik heb het koud.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb de deuren en ramen tegen elkaar openstaan en het is niet eens koud in de kamer
Lekker balkondeur open
Met de zonquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Ik heb de deuren en ramen tegen elkaar openstaan en het is niet eens koud in de kamer
Lekker balkondeur open
Dan moet je even het één en ander open zetten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Moi.![]()
Feli en succes met verhuizen JH.![]()
[..]
Ik heb alles dicht en de verwarming aan en ik heb het koud.![]()
Echt wel!quote:
Is goed. Ik zal Slarioux/Sander wel even meppen dat ie weer wat rotzooi mag blokken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En weer teruggezet die wiki, want het was weer volgespammed.
Iedere keer als ik hem terugzet zet ik er een opmerking bij (herstel), dan is die onder Geschiedenis makkelijk terug te vinden
Nieuweweg,quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Bleh. Ik zou een kamer krijgen van de broer van vriendinlief omdat hij gaat verhuizen.
Blijkt dat de huisbaas in een ander huis de vergunning niet verlengd krijgt dus hij moet voor 2 personen uit dat huis een kamer regelen en één daarvan komt dus 90 % zeker in die kamer.!!
Kutzooi.
Nieuweweg , zó vlak bij de stad.
Hell yeah. Hoeveel had je foutquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat neem je mee als je JH zn nieuwe huis gaat bezoeken? Ja, je zojuist behaalde theorie certificaat.
Ja, maar dat gaat dus niet door.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nieuweweg,
Passion for Piercing,
Stationsweg ofzo was toch ook iets? Of is dat die?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus niet door.
Nja, volgende week een andere kamer bekijken bij 't Noorder station. Dat is ook nog wel te doen.
Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:12 schreef LoudGirl het volgende:
Ja. Doe iets aan je algemene ontwikkeling.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, een coole zon om het wat warmer te maken!
Nog niet heumaal.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zijn dat voor zonnetjes. Daar word ik niet vrolijk en/of warm van man.
Niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zijn dat voor zonnetjes. Daar word ik niet vrolijk en/of warm van man.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:32 schreef RealZeus het volgende:
Chips!!!
Gefeliciteerd met je theorie
Ik sluit mij hierbij aan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:32 schreef RealZeus het volgende:
Chips!!!
Gefeliciteerd met je theorie
Ze negert je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:05 schreef JH87 het volgende:
Hoeveel fouten had je nou?
Wehe, doet het nog steeds pijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:31 schreef 2cv het volgende:
Zometeen komt mevrouw Misstique er aan, sluit ze het topic omdat ze het zogenaamd niet lezen kan. Weer een reeks dood.
Absoluut.quote:
Er staat dat op die hyves hij in Zwolle woont, en volgens het nieuwsbericht voetbalt hij bij de Groninger boys. Ik denk dat het iemand anders is dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
http://evenema1.hyves.nl/
Is die man geloof ik...
Hoi lul.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie mogen me voortaan aanspreken met "meneer de voorzitter". Want dat ben ik sinds 20 over 11 vanochtend
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Jullie mogen me voortaan aanspreken met "meneer de voorzitter". Want dat ben ik sinds 20 over 11 vanochtend
Stichting BuzzyBeeForumquote:
Ik zla je nog eens naar Berlikum brengenquote:
Je mag geen crew voor de schermen beledigen, ik PM deze post ff naar je SAquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zla je nog eens naar Berlikum brengen
en dat terwijl ze zelf in een Friese enclave gevestigd zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:58 schreef teigan het volgende:
Marktplaats verbiedt Friese advertenties
écht?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KloptHet is ontstaan uit de kringloopwinkel van Emmeloord
Succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef JH87 het volgende:
Groeten uit de nieuwe toko. Hoop schilderwerk vandaag.
Succes en nog gefeliciteerd met je nieuwe optrekje..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef JH87 het volgende:
Groeten uit de nieuwe toko. Hoop schilderwerk vandaag.
Ja deze! Das namelijk gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Succes.
Ga je er nog een topic over bijhouden![]()
En heer Miedema, wat beoogt uw stichting te bereiken? Steunt zij armen en ouden van dagen? Of gaan jullie oude bussen en treinen opkopen en opknappen?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:54 schreef JH87 het volgende:
Ik zit stuk. Het geschilder is nog niet af, maar mijn lichaam kan ik na vandaag weggooien denk ik. Alleen een goede masseuze kan hier nog uitkomst bieden. Bij voorkeur naakt.
zoiets?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
Ik vraag me dan altjd af:
- wat gebeurde daar?
Ze wilde net gaan sexen met haar man maar die trok plotseling een een fotocamera
- wie is het?
Een onbekende dikke russin
- Kijkt ze altijd zo?
Nee, maar ze houdt er niet zo van om op de foto te gaan (begrijpelijk)
- waarom staat deze foto op internet? (als er zo'n foto van mij was, vernietigde ik de pc waarop hij stond denk ik)
Nadat deze foto gamaakt was kreeg het stel ruzie over het maken van foto's terwijl hij wist dat ze daar niet van houdt. Zij maakt het uit en wil scheiden en als wraak zette de man de foto's online.
- Wie maakt de foto?
Haar nu dus exman
Het doel volgens de statuten:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En heer Miedema, wat beoogt uw stichting te bereiken? Steunt zij armen en ouden van dagen? Of gaan jullie oude bussen en treinen opkopen en opknappen?
Ze heeft geen wielen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Op de laatste vraag is het antwoord simpel: Alexxxxx
joooquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Check jij haar vetrollen even voor me op verborgen wielen?
Je mag mijn auto lenenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zla je nog eens naar Berlikum brengen
Ik weet niet wat het is, maar gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef JH87 het volgende:
Kost je een half jaar, maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Da's mariokart!quote:Op zondag 1 maart 2009 04:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar gefeliciteerd!
Ojee! Maar je had er toch een paar? Of was dit je enige nog?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DoodDistributieriem er af. oftewel: motorblok gaar. Paar dagen dealer, en hele hoge rekening
mijn andere twee zijn niet in rijdende staat, en bovendien geschorst (als in: ik betaal geen wegenbelasting en verzekering, maar mag er dus ook niet mee rijden).quote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee! Maar je had er toch een paar? Of was dit je enige nog?
Kun je niet van die drie bij elkaar weer een rijdende klussen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn andere twee zijn niet in rijdende staat, en bovendien geschorst (als in: ik betaal geen wegenbelasting en verzekering, maar mag er dus ook niet mee rijden).
van die twee wel ja, die zijn van hetzelfde type, is het plan zelfs ookquote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je niet van die drie bij elkaar weer een rijdende klussen?
Gewoon flink doorklussenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van die twee wel ja, die zijn van hetzelfde type, is het plan zelfs ookmaar dat is niet in één weekend gebeurd
Met je blote handen en blote voeten op de grond gaan zitten (liefst buiten, maar je bent een koukleum, dus op je kamer mag ook) en dan de overtollige energie uit je lichaam de grond in laten stromenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Tumtumtum.
En ik kan echt niet stil zitten vanavond! Zit de hele tijd met mijn stoel heel en weer te wippen en naar beneden te lopen.
Pompompom
Irritant dit.
Mijn onderbuurmeisje vind het vast niet leuk als ik haar kamer vol energie stop.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met je blote handen en blote voeten op de grond gaan zitten (liefst buiten, maar je bent een koukleum, dus op je kamer mag ook) en dan de overtollige energie uit je lichaam de grond in laten stromen
Daar heb ik medicijnen tegenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Tumtumtum.
En ik kan echt niet stil zitten vanavond! Zit de hele tijd met mijn stoel heel en weer te wippen en naar beneden te lopen.
Pompompom
Irritant dit.
Hoe kom je steeds weer boven dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Tumtumtum.
Pompompom
Irritant dit.
Gezelligquote:Op zondag 1 maart 2009 23:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar boven ga? Misschien zit ik nu wel met mijn laptop in de kelder.
Nou ja zeg, een beetje bob voor hoer uitmaken... Waar zijn je fatsoen en verstand gebleven?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
Is die hele kelder opgeleukt met een groot bed en rode lampen?
Heerlijk foto's ontwikkelen op je bed!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Het kan zijn dat er een doka is en Bob. fotografie als hobby heeft en dat de ruimte alleen gebruikt wordt voor het ontwikkelen van de platen.
hehe ja sorry. Vanmiddag een afspraak met mn begeleider en vanavond oppassenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef JH87 het volgende:
En ik ben teleurgesteld in je Grulez.
Het is je vergeven. Ik had vanmorgen al een afspraak met m'n begeleider, dus ik heb wat meer aan m'n dag.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe ja sorry. Vanmiddag een afspraak met mn begeleider en vanavond oppassen
Nou inderdaad, van coke kun je maar beter gelijk als een zunige huisvrouw een flinke voorraad inslaan, stukken voordeliger!quote:Op maandag 2 maart 2009 16:23 schreef JH87 het volgende:
Pas boven de halve kilo coke dat je er een beetje voordeel uit haalt.
En ik heb weer flink geschilderd. Kozijn en balkondeur. Moooooooooooooi.
Nu een zak chips vreten, dat heb ik verdiend.
Niet dat ik weet, maar misschien heb ik er ook geheugenverlies aan overgehouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef maok het volgende:
Bob., ben vanmacht misschien met je hoofd op iemand anders zijn hoofd geland? Dat schijnt hier in het topic wel vaker de oorzaarzaak te zijn van koppijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Bob. het volgende:
Je moet gewoon een spellchecker op je internet browser zetten!
Zonder dat ding zou ik waarschijnlijk Groningen nog niet eens foutloos weten te typen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:53 schreef JH87 het volgende:
Het werd uiteindelijk half zes.
Maar ik heb weer dozen gescoord bij de Albert Heijn net, dus ik ben weer blij.
Zoiets gaat dit ook worden dus. De deur van andere kamer is echt letterlijk tegenover mijn huidige kamer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:15 schreef maok het volgende:
Zo ben ik ook een keer verhuisd van de 2e verdieping naar de bg. Maar dan wel naar een ander adres. Ik heb toen niet verhuisd met dozen maar met de wasmand
Ik heb ook nog 2 wuppies van jullie op mijn spiegel zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:24 schreef freecell het volgende:
Wuppies
Wij hebben hier nog wel tientallen liggen
En we hebben een nieuw vloerkleed
Dat moet een grappig gezicht zijn geweest. Was het ook nog zomer met terassen? Dan was het vast leuk om op zo'n terras te zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wij deden ook alles met winkelwagens haha. Vanaf het schuitendiep naar de poelestraat. Hele optocht winkelwagens. Alle mensen in de stadtlander en de brasserie elke keer wijzen als we er weer langs kwamenBank op de winkelwagen, planten erin en dat 20x ofzo. Elke keer een optocht.
Tot half 6 gewoon school en van half 7 tot half 9 Spaansquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Keine blasse ahnung!
[..]
Oke, jij wint. Wat moet je allemaal uitspoken tot zulke tijden?
Ik heb een keer een koelkast gekocht bij één of andere louche gast bij de Corpus den Hoorn. Die had een uur later een afspraak in de stad. Wij die koelkast op de winkelwagen meegenomen (ook al te voet heen dus) en een uur later werden we ter hoogte van de Niemeyer ingehaald. Wind tegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
Wij deden ook alles met winkelwagens haha. Vanaf het schuitendiep naar de poelestraat. Hele optocht winkelwagens. Alle mensen in de stadtlander en de brasserie elke keer wijzen als we er weer langs kwamenBank op de winkelwagen, planten erin en dat 20x ofzo. Elke keer een optocht.
Cool! Gewoon voor de lol of omdat je van plan bent opeens te emigreren ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tot half 6 gewoon school en van half 7 tot half 9 Spaans
Beidequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef Bob. het volgende:
[/zeuren]
[..]
Cool! Gewoon voor de lol of omdat je van plan bent opeens te emigreren ofzo?
Nouja, niet "opeens". Maar als ik de taal een beetje beter beheers tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben, dan ga ik net zo hard naar werk daar zoeken als hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:25 schreef Bob. het volgende:
En dan vooral over het laatste. Al vind ik die eerste ook een interessante, een taal moeten leren is afgrijselijk.
quote:
Van 14:00 tot 24:00 is nog 10 uurquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:40 schreef JH87 het volgende:
Ah, m'n hele dag is naar de klote want de vloerbedekking wordt tussen 12 en 2 geleverd.
De meesten niet denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef teigan het volgende:
*Zucht*
sommige katten kan je ook geen 10 seconden alleen laten met een rol keukenpapier...
Dat lijkt me dan nog wel een leuke taal om te leren, hoef je ten minste niet te kunnen spellen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef maok het volgende:
Bob. het zonnetjes schijnt.
Ik heb trouwens ook een hekel aan talen leren, maar vanaf donderdag ga ik toch een cursus doen. NGT, oftewel Nederlandse gebarentaal.
Een spellingscheck zou dan wel mooi zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:09 schreef maok het volgende:
Bij ons in de kerk zitten veel dove mensen, het is dus wel handig om het een beetje te kunnen 'spreken'. Het is ook gewoon een basiscursus dus echt hele gesprekken kan ik dan nog niet voeren. Maar we dingen als vragen hoe iemand heet, jezelf voorstellen, vragen of iemand koffie wil, tellen ed.
Ow en spellen moet toch als je het handalfabet gebruikt, maar dan zijn het gewoon Nederlandse woorden, Nederlands spellen is al lastig genoeg.
En wie wint?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef teigan het volgende:
Hm, mijn buren doen wie de beste geluidsinstallatie heeft geloof ik..
Smartlappen tegen Armeense jammermuziek....
Langs het spoor blijven fietsen! (spoor rechts van je) Daar loopt wel een wegquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef JAY-T het volgende:
Ff een vraagje, wat is de snelste weg om vanaf het station naar de Euroborg te fietsen??
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef JAY-T het volgende:
Ff een vraagje, wat is de snelste weg om vanaf het station naar de Euroborg te fietsen??
Dat zei ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Neem de trein naar station Euroborg
Of toch de fiets. Neem het fietspad achter het station langs (tussen busstation en perrons) en volg deze, na het viaduct met de Hereweg kom je op de Lodewijkstraat, je blijft langs het spoor fietsen, kruispunt over, onder de ringweg door (nog steeds spoor direct rechts van je), fiets voor station Euroborg langs, dan zie je het stadion al liggen
Door het UMCG of er om heen ? (quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:36 schreef ForumGek het volgende:
Mogguh !
foto van de chinees-boel ?
Ik heb mijn hardloop-rondje UMCG er alweer opzitten, nu douchen en ontbijten in de Ikea met huisgenoot!
Was ik een beetje duidelijk op je voicemail? Eén van mijn poezels gebruikt de telefoon wel als speelgoed, vandaar mijn vraag over de telefoons. (Je mocht eens gaan denken dat ik een beetje raar benm of zo)quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef teigan het volgende:
Zijn er hier trouwens nog liefhebbers van voetbalplaatjes?
Ik heb er nog 15 liggen..
het was duidelijk hoor, en het klopte ook wel met de berekeningen die ik ooit zelf eens in Excel had gemaakt, ik vond het altijd al zo raar dat ik een stukje voorliep..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:30 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Was ik een beetje duidelijk op je voicemail? Eén van mijn poezels gebruikt de telefoon wel als speelgoed, vandaar mijn vraag over de telefoons. (Je mocht eens gaan denken dat ik een beetje raar benm of zo)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog even en je mag ze weer aan trekken hoor G!
En tot die tijd post jij iedere dag een (andere) foto van jezelf in een zomerjurkje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog even en je mag ze weer aan trekken hoor G!
Hou je ook van zomerjurkjes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Academic het volgende:
Moi Grunnegers!
teuveupeu
-ff voorstellen
Ik studeer hier in Grun, hobby's: hardlopen, wielrennen, lezen, tv-kijken en slapen.
Hallo allen!
Tot die tijd:quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef JH87 het volgende:
Meisjes in zomerjurkjes.Ik word weer verliefd, nu al.
Vorige gebruikersnaam was brak.quote:
Is het je ooit opgevallen dat sommige dames sexy voeten hebben? En dan nog in combinatie met een sexy zomerjurkje... Je kunt natuurlijk geen nude-look hebben met grote snowboots.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sandalen wtf?
Sure, hoewel voeten mij niet zoveel boeien. Maar dan nog....sandalen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat sommige dames sexy voeten hebben? En dan nog in combinatie met een sexy zomerjurkje... Je kunt natuurlijk geen nude-look hebben met grote snowboots.
Om de kat hoop ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:40 schreef freecell het volgende:
Loudgirl, ik weet niet waar het over gaat, maar schoot hardop in de lach
Maar bedoel je jezussandalen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef Jake.NL het volgende:
Ik bazel maar wat, ik geef het toe. Maar soms zijn voeten wel sexy, en daar blijf ik bij.
Snoei ende snoeihard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef JH87 het volgende:
Ik heb met Nietz geflirt vanaf m'n nieuwe vensterbank.
Waarmee dat nou weer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Om de kat hoop ik![]()
Jair was zonet op TV trouwens.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:57 schreef Jake.NL het volgende:
Neen! Teenslippers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |