quote:
een broodkorst met wat jam ja, was geen enkel probleem volgens het CB, hij wordt inmens kwaad als ik brood eet met iets erop en wilt zn fles dan niet meer en jat mn brood haast weg, Ik mocht dus gewoon een korstje, WEL WIT BROOD, proberen met jam zonder toegevoegde suikers en conserveermiddelen.
En dat heb ik dus gedaan en dat werkt prima, plus dat ik niet volgens de regels leef, een kind gaat heus niet dood als het 1 keer in de week een broodkorstje eet of met 4 maanden 2 keer per week een versgeprakt banaantje eet.
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:DC wat een leuk ventje heb je

maar brood en jam zijn nog niet helemaal de bedoeling nu...
Volgens de regeltjes niet nee, maar het gaat prima en het CB heeft er geeneens moeite mee, Luca wilt niet meer alleen maar flesjes, dan wordt ie boos en wilt ie hetzelfde als wat ik hebl. Kijk ik ga hem geen patat en kroketten voeren, maar een wit broodkorstje 1x in de week is echt geen misdaad hoor.
[ Bericht 6% gewijzigd door DevilsChase op 28-02-2009 02:29:16 ]
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....