hij past al niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Luca groeit bijna het badje uitEn slapende babies
![]()
Hij is 5,5 maand! en eet jam op brood ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:31 schreef DevilsChase het volgende:
Hoi ik ben Luca en ik eet jam op me brood
[ afbeelding ]
en daarna chill ik in me bad
[ afbeelding ]
een broodkorst met wat jam ja, was geen enkel probleem volgens het CB, hij wordt inmens kwaad als ik brood eet met iets erop en wilt zn fles dan niet meer en jat mn brood haast weg, Ik mocht dus gewoon een korstje, WEL WIT BROOD, proberen met jam zonder toegevoegde suikers en conserveermiddelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Hij is 5,5 maand! en eet jam op brood ?
Volgens de regeltjes niet nee, maar het gaat prima en het CB heeft er geeneens moeite mee, Luca wilt niet meer alleen maar flesjes, dan wordt ie boos en wilt ie hetzelfde als wat ik hebl. Kijk ik ga hem geen patat en kroketten voeren, maar een wit broodkorstje 1x in de week is echt geen misdaad hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
DC wat een leuk ventje heb jemaar brood en jam zijn nog niet helemaal de bedoeling nu...
ze wordt groter/ouder in haar gelaat maar qua lengte is ze sinds mei net aan 1 cm gegroeidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:03 schreef Fuente het volgende:
Ooh wat leuk om Arwen weer te zienZe wordt groot Evenstar!
Bep, je staat![]()
Hebbuhquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Dakota het volgende:
OMG JAM MOORD!
Grapje.. ehm
Leuke kinders weer..Arwen! wat een poppie..en Luca heeft echt prachtige ogen
[ afbeelding ]
Onze blije muppet, vandaag 8 weekjes
hoe kan je dat nou niet zien!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze wordt groter/ouder in haar gelaat maar qua lengte is ze sinds mei net aan 1 cm gegroeid![]()
Hoor wel steeds meer dat ze meer en meer op mij gaat lijken. maar zie dat zelf niet zo
ooooooooooooooh wat mooi! die haren!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:18 schreef Dakota het volgende:
OMG JAM MOORD!
Grapje.. ehm
Leuke kinders weer..Arwen! wat een poppie..en Luca heeft echt prachtige ogen
[ afbeelding ]
Onze blije muppet, vandaag 8 weekjes
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou niet zien!!!ze lijkt écht veel op je
je mooi meiske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |