quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog even en je mag ze weer aan trekken hoor G!
En tot die tijd post jij iedere dag een (andere) foto van jezelf in een zomerjurkje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog even en je mag ze weer aan trekken hoor G!
Hou je ook van zomerjurkjes?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:51 schreef Academic het volgende:
Moi Grunnegers!
teuveupeu
-ff voorstellen
Ik studeer hier in Grun, hobby's: hardlopen, wielrennen, lezen, tv-kijken en slapen.
Hallo allen!
Tot die tijd:quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef JH87 het volgende:
Meisjes in zomerjurkjes.Ik word weer verliefd, nu al.
Vorige gebruikersnaam was brak.quote:
Is het je ooit opgevallen dat sommige dames sexy voeten hebben? En dan nog in combinatie met een sexy zomerjurkje... Je kunt natuurlijk geen nude-look hebben met grote snowboots.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sandalen wtf?
Sure, hoewel voeten mij niet zoveel boeien. Maar dan nog....sandalen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Jake.NL het volgende:
[..]
Is het je ooit opgevallen dat sommige dames sexy voeten hebben? En dan nog in combinatie met een sexy zomerjurkje... Je kunt natuurlijk geen nude-look hebben met grote snowboots.
Om de kat hoop ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:40 schreef freecell het volgende:
Loudgirl, ik weet niet waar het over gaat, maar schoot hardop in de lach
Maar bedoel je jezussandalen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef Jake.NL het volgende:
Ik bazel maar wat, ik geef het toe. Maar soms zijn voeten wel sexy, en daar blijf ik bij.
Snoei ende snoeihard.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef JH87 het volgende:
Ik heb met Nietz geflirt vanaf m'n nieuwe vensterbank.
Waarmee dat nou weer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:37 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Om de kat hoop ik![]()
Jair was zonet op TV trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |