Langs het spoor blijven fietsen! (spoor rechts van je) Daar loopt wel een wegquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef JAY-T het volgende:
Ff een vraagje, wat is de snelste weg om vanaf het station naar de Euroborg te fietsen??
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef JAY-T het volgende:
Ff een vraagje, wat is de snelste weg om vanaf het station naar de Euroborg te fietsen??
Dat zei ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Neem de trein naar station Euroborg
Of toch de fiets. Neem het fietspad achter het station langs (tussen busstation en perrons) en volg deze, na het viaduct met de Hereweg kom je op de Lodewijkstraat, je blijft langs het spoor fietsen, kruispunt over, onder de ringweg door (nog steeds spoor direct rechts van je), fiets voor station Euroborg langs, dan zie je het stadion al liggen
Door het UMCG of er om heen ? (quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:36 schreef ForumGek het volgende:
Mogguh !
foto van de chinees-boel ?
Ik heb mijn hardloop-rondje UMCG er alweer opzitten, nu douchen en ontbijten in de Ikea met huisgenoot!
Was ik een beetje duidelijk op je voicemail? Eén van mijn poezels gebruikt de telefoon wel als speelgoed, vandaar mijn vraag over de telefoons. (Je mocht eens gaan denken dat ik een beetje raar benm of zo)quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef teigan het volgende:
Zijn er hier trouwens nog liefhebbers van voetbalplaatjes?
Ik heb er nog 15 liggen..
het was duidelijk hoor, en het klopte ook wel met de berekeningen die ik ooit zelf eens in Excel had gemaakt, ik vond het altijd al zo raar dat ik een stukje voorliep..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:30 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Was ik een beetje duidelijk op je voicemail? Eén van mijn poezels gebruikt de telefoon wel als speelgoed, vandaar mijn vraag over de telefoons. (Je mocht eens gaan denken dat ik een beetje raar benm of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |