Da's mariokart!quote:Op zondag 1 maart 2009 04:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar gefeliciteerd!
Ojee! Maar je had er toch een paar? Of was dit je enige nog?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DoodDistributieriem er af. oftewel: motorblok gaar. Paar dagen dealer, en hele hoge rekening
mijn andere twee zijn niet in rijdende staat, en bovendien geschorst (als in: ik betaal geen wegenbelasting en verzekering, maar mag er dus ook niet mee rijden).quote:Op zondag 1 maart 2009 13:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee! Maar je had er toch een paar? Of was dit je enige nog?
Kun je niet van die drie bij elkaar weer een rijdende klussen?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn andere twee zijn niet in rijdende staat, en bovendien geschorst (als in: ik betaal geen wegenbelasting en verzekering, maar mag er dus ook niet mee rijden).
van die twee wel ja, die zijn van hetzelfde type, is het plan zelfs ookquote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je niet van die drie bij elkaar weer een rijdende klussen?
Gewoon flink doorklussenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van die twee wel ja, die zijn van hetzelfde type, is het plan zelfs ookmaar dat is niet in één weekend gebeurd
Met je blote handen en blote voeten op de grond gaan zitten (liefst buiten, maar je bent een koukleum, dus op je kamer mag ook) en dan de overtollige energie uit je lichaam de grond in laten stromenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Tumtumtum.
En ik kan echt niet stil zitten vanavond! Zit de hele tijd met mijn stoel heel en weer te wippen en naar beneden te lopen.
Pompompom
Irritant dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |