Succes.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef JH87 het volgende:
Groeten uit de nieuwe toko. Hoop schilderwerk vandaag.

Succes en nog gefeliciteerd met je nieuwe optrekje..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef JH87 het volgende:
Groeten uit de nieuwe toko. Hoop schilderwerk vandaag.

Ja deze! Das namelijk gezelligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Succes.
Ga je er nog een topic over bijhouden![]()

En heer Miedema, wat beoogt uw stichting te bereiken? Steunt zij armen en ouden van dagen? Of gaan jullie oude bussen en treinen opkopen en opknappen?quote:

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:54 schreef JH87 het volgende:
Ik zit stuk. Het geschilder is nog niet af, maar mijn lichaam kan ik na vandaag weggooien denk ik. Alleen een goede masseuze kan hier nog uitkomst bieden. Bij voorkeur naakt.

zoiets?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
Ik vraag me dan altjd af:
- wat gebeurde daar?
Ze wilde net gaan sexen met haar man maar die trok plotseling een een fotocamera
- wie is het?
Een onbekende dikke russin
- Kijkt ze altijd zo?
Nee, maar ze houdt er niet zo van om op de foto te gaan (begrijpelijk)
- waarom staat deze foto op internet? (als er zo'n foto van mij was, vernietigde ik de pc waarop hij stond denk ik)
Nadat deze foto gamaakt was kreeg het stel ruzie over het maken van foto's terwijl hij wist dat ze daar niet van houdt. Zij maakt het uit en wil scheiden en als wraak zette de man de foto's online.
- Wie maakt de foto?
Haar nu dus exman

Het doel volgens de statuten:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En heer Miedema, wat beoogt uw stichting te bereiken? Steunt zij armen en ouden van dagen? Of gaan jullie oude bussen en treinen opkopen en opknappen?

Ze heeft geen wielen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Op de laatste vraag is het antwoord simpel: Alexxxxx

joooquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Check jij haar vetrollen even voor me op verborgen wielen?

Je mag mijn auto lenenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zla je nog eens naar Berlikum brengen

Ik weet niet wat het is, maar gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef JH87 het volgende:
Kost je een half jaar, maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |