jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Nou, voor 24:00 vandaag volposten he
Moet maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
/R&Pquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
Geen dank.quote:
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.quote:
MED bestaat wel maar dat heeft een andere betekenis dan de bedoeling is. Dan zou het meer wat voor LIF zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79386quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef teigan het volgende:
Waar in Paddepoel dan? Toch niet in het winkelcentrum neem ik aan?
Dat was dit ongeluk:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn vader dat er gisteren weer een fietser in de stad is omgekomen door een aanrijding.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fietser zwaargewond in Stad
Maar waarom zeggen ze nou dat het ongeluk van woensdag plaatsvond in de Scholtensstraat?
rond 6 uur ook al een ambulance op de poele..quote:
Soit, een beetje, en amper. Ik heb het niet echt groots gevierd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:51 schreef Bob. het volgende:
Maar Fritsie, heb je nog een leuke dag gehad? Veel taart gegeten? Jezelf door bergen cadeautjes geworsteld?
Niet gelukt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Je werkt bij een ambulancefabriek ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij op 't werk waren vandaag 2 ambu's. Maar da's niet zo bijzonder.
eensch!quote:
Duh. Waarom zou je hem uberhaupt open zetten?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:38 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Ik snap niets meer van onze router... Behalve dat we hem nu wel even weer dicht moeten timmeren, volgenszijn er minstens twee andere mensen die er gebruik van maken naast ons..
nou, omdat hij het niet deed afgelopen week, en we hem toen weggebracht hebben. Na het ophalen deed het draadloze internet het nog niet, en we waren er nog niet aantoe gekomen om er verder mee te gaan prutsen. Dus als we internet nodig hadden dan stopten we de kabel er even in... Maar met draad deed het vanmorgen niet, en draadloos ineens wel... En we zijn nu bezig de boel weer goed te krijgen..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Duh. Waarom zou je hem uberhaupt open zetten?
quote:GRONINGEN - Een 14-jarige jongen uit de Stad is zaterdag gewond geraakt bij een steekpartij bij het benzinestation bij winkelcentrum Paddepoel.
Een 15-jarige jongen is later op de dag in zijn woning aangehouden. Hij heeft bekend.
Vermoedelijk hadden de twee ruzie gekregen, waarop de dader het slachtoffer met een scherp voorwerp stak. De politie trof de jongen bloedend in de winkel van de benzinepomp aan. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en is inmiddels weer naar huis.
De politie heeft een sporenonderzoek verricht. De exacte toedracht van de mishandeling is nog niet duidelijk. De verdachte van de steekpartij zit vast en moet dinsdag bij de rechter-commissaris verschijnen.
Veel te weinig.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:18 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.Nog veel Valentijnkaartjes gekregen gisteren?
Och germ toch.quote:
Nee, ik ga op visite bij een jarige Jet !quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef nietzman het volgende:
Kom je troosten?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, de stroomstoring bij mijn moeder thuis ook weer overleefd
Knuppel in hoenderhok gooitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Bob. het volgende:
Je bent er haast Jopje.Jeuj!
En oh, ik wil even mijn frustraties uiten over mensen die zeggen dat ze "prettig gestoord" zijn.
En gewonnen.quote:
Zeker. Bier en een zaklamp. Meer had ik gisteravond niet nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je had toch wel een noodpakket in huis, hè?
Wat is te weinig nu weer? Stomme player.quote:
Hatsjie!quote:
Blergh...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef 2cv het volgende:
Ik begin nu ernstig af te takelen. Ik kijk soapsMoeders is ook ziek en morgen weer een 24-uurs ECG.
Dat is ook niet handig!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
Pa was er ook minder blij mee. Die mag mij gaan rijdenEn aangezien ik vandaag gebeld werd over die afspraak en vantevoren dus van niets wist ...
Ja, dûh!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
Nope. Maar het is niet anders. Pa was er ook voorstander van dat die afspraken vervroegd werden
Hanzeplein 1.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier verstand van Hepatitis A? Ik weet niet of ik nu nog wel beschermd ben of niet. En ik heb een hekel aan spuiten.
Ik !quote:
Hij komt mij ook bekend voor inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, en ik ken die uil ergens van maar kan er niet opkomen.
Dank je, zoals je ziet zitten er wel wat gaten inquote:
Kruidvat actie... En eerst wilden we een weekendje weg, maar voorjaarsvakantie leek ons toen ook wel heel erg handig..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef maok het volgende:
Klinkt goed. Soort van after valentijn uitje?
Ik heb trouwens wel zin om vrijdag of zaterdag weer eens te gaan naaien.
heheh we kunnen ook bij jou gaan zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef JH87 het volgende:
Pintelier ook echt? Dat kan wel, maar beetje kort dan want ik heb nog maar een paar euro.
Ow echt waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
maok, ik zie dat je telkens Jan Sikkens typt maar het is Jan Sikkes,
Ik zei ht eerst ook altijd fout, maar tegenwoordig heb ik de juiste naam erin geramd.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef maok het volgende:
FvE plaatst een naaktfoto van zichzelf op fok!
Tja, wat moet ik daar nou weer op antwoordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat vind je van m'n lichaam?
Te dik?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nou weer op antwoorden
Je lijkt wel een vrouwquote:
Zijn jullie huisgenoten ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef JH87 het volgende:
Inkomen. Als je bier mee neemt mag je naar boven komen.
Nee, maar dat je dus niet denkt dat Grulez het vaantje had herkend ofzo..quote:
Hij woont vijf verdiepingen lager.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn jullie huisgenoten ofzo?
Dus als jij uit het raam kotst heeft hij smerige ramen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hij woont vijf verdiepingen lager.
Ja, ik weet het. Ik wil er ook weg. Geen geld. Komt wel na m'n afstuderen deze zomer.quote:
Dan moet ik wel heel ver naar rechts kotsen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als jij uit het raam kotst heeft hij smerige ramen?
Hoe zit het met geverfde stofjes ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Sikkens is van de verf, Sikkes van de stofjes.
die is zeker wat afgedwaald, in het plantsoen zitten er toch wel meer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij ons zit een papegaai achter ons huis in de boom, in de sneeuw
Deze overwintert altijd in het plantsoen en als het wat warmer wordt leeft hij achter ons huis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef teigan het volgende:
[..]
die is zeker wat afgedwaald, in het plantsoen zitten er toch wel meer?
Nu ook voor de late papegaaien!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor de vroege vogels (papegaaien ed) onder ons wel
Youriepoez?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo freecell !
Coole poes kat poezel heb ik he?
Youripoesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Youriepoez?
Als je tegen Leander zegt: waar is de (Jaina)poez? Gaat hij zoekend rondkijken tot hij Jaina ziet
Zal ik hem straks een aai geven van jou?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Youripoes.
Awww wat lief. Hij's ookal zo groot en ik zag die cute foto's in OUD () vannem !
Ik wil hem aaaaaien.
Te grote voetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, doe dat !
Pasttie nog in mn slofs of heeftie ondertussen te grote voeten? Ja, ik ben trots op die slofs.
![]()
Ik heb ook een heul lief huisdierquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo freecell !
Coole poes kat poezel heb ik he?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:25 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vandaag een prent binnen gekregen van ¤280,- omdat ik op 25 oktober j.l. aan de Noodweg in Hilversum het tegemoetkomende verkeer geen voorrang heb verleend. Ik dacht dat ik al genoeg gestraft was
Aber, ik heb een koeienoog op sterk water !quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb ook een heul lief huisdier![]()
[ afbeelding ]
Mijn vader 2 foetussenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aber, ik heb een koeienoog op sterk water !
Wat een gedoe zeg voor een ongeluk, maar waar baseer je het bezwaar op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef 2cv het volgende:
Nog steeds van dat ene ongeluk. Ik denk dat ik bezwaar aan ga tekenen.
Als het ongeluk jouw schuld was, dan kom je toch niet onder die boete uit. Kansloze missie. Zeker met een ongeluk is de bewijslast gewoon 100% in jouw nadeel, omdat de politie er waarschijnlijk bij geweest is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef 2cv het volgende:
Groot gelijk, je bent niet op heterdaad betrapt volgens mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:30 schreef 2cv het volgende:
Ja, je hebt de bewijslast tegen, maar rechters zijn ook mensen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als het ongeluk jouw schuld was, dan kom je toch niet onder die boete uit. Kansloze missie. Zeker met een ongeluk is de bewijslast gewoon 100% in jouw nadeel, omdat de politie er waarschijnlijk bij geweest is.
Ervaring mee ? Want misschien kan ik daar ook van leren. Want ik heb er wel een hard hoofd in dat ik succes ga krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, je hebt de bewijslast tegen, maar rechters zijn ook mensen.
En 'ik ben al genoeg gestraft zonder die boete' kan in ieder geval behoorlijk boeteverlagend zijn!
Uhm, wel met bezwaar aantekenen in het algemeen, niet met een soortgelijke situatiequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ervaring mee ? Want misschien kan ik daar ook van leren. Want ik heb er wel een hard hoofd in dat ik succes ga krijgen.
Ja hoe naïef is dat. Dat moeten ze dus alle mensen de de afgelopen jaren hetzelfd gehad hebben vrijspreken en in de toekomst dus ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, je hebt de bewijslast tegen, maar rechters zijn ook mensen.
En 'ik ben al genoeg gestraft zonder die boete' kan in ieder geval behoorlijk boeteverlagend zijn!
Een briefje sturen kan altijd. punt is alleen dat ik de rekeningen van de materialen voor mijn auto niet meer heb. Niet allemaal tenminste.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, wel met bezwaar aantekenen in het algemeen, niet met een soortgelijke situatie
Maar tot nu toe hebben alle bezwaren om mij heen wel iéts opgeleverd.
Boete voor het gras ? Eh, nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:41 schreef maok het volgende:
Daarbij had je toch ook al een boete gekregen voor dat gras ofzo (omdat je zo vriendelijk was om het verkeer om te leiden zodat er niet zo'n lange file ontstond)? Straks gaan ze je nog boetes geven voor gevaarlijk weg gedrag, het ingevaar brengen van je passagier of voor een kapotte lamp (die was tenslotte na de aanrijding ook niet meer helemaal heel) enz enz.
Nee, jij hebt namelijk geen voorrang verleend. Daarbij maakt het niet uit hoe hard de tegenpartij gereden heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:07 schreef 2cv het volgende:
Ik heb misschien nog wel ergens een adres ... Maar die tegenpartij zal nooit toestemming geven, lijkt mij. Daarbij, als er bewezen wordt dat de tegenpartij te hard reed (en dat was het ter plekke al niet) dan is hij (ook) de lul.
Zo werkt het natuurlijk niet. De snelheid is geen bepalende factor in dit geheel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:12 schreef maok het volgende:
Opzich krijg je geen ruzie met die andere bestuurder. Als jij gelijk krijgt zijn er zijn 2 opties naar mijns inziens:
2: Er staat niets over de snelheid in het rapport > Jij kunt zeggen dat je het vermoeden hebt dat hij te hard reed en dat ze maar moeten bewijzen dat dat niet zo is > Waarschijnlijk kunnen ze het achteraf niet meer bewijzen (danwel te hard dan wel dat hij zich aan de snelheid hielt). Jij zou dan wel eens in het gelijk gesteld kunnen worden aangezien aangezien ze niets kunnen bewijzen (hadden ze daar toen maar goed onderzoek naar moeten doen). > geen effect voor andere bestuurder, ze kunnen immers niets bewijzen.
Als jij zo hard rijdt dat ik jou nooit op tijd kan zien aankomen dan ben ik 100% onschuldig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, jij hebt namelijk geen voorrang verleend. Daarbij maakt het niet uit hoe hard de tegenpartij gereden heeft.
Als ik 200 rij op de snelweg en ik ben aan het inhalen, en jij gooit ineens je auto naar links, dan ben jij schuldig, niet ik...
100% zeker van niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als jij zo hard rijdt dat ik jou nooit op tijd kan zien aankomen dan ben ik 100% onschuldig.
Op het moment dat het andere verkeer zich zo gedraagt dat ik dat verkeer niet aan KAN zien komen ben ik onschuldig. Inhalen is namelijk niet verboden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
100% zeker van niet.
Jij bent bezig met een bijzondere verrichting en daarbij moet je ALTIJD al het verkeer voor laten gaan. Snelheid is geen bepalende factor in die zaak, jij verleent geen voorrang.
Prima, doe maar eigenwijsquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op het moment dat het andere verkeer zich zo gedraagt dat ik dat verkeer niet aan KAN zien komen ben ik onschuldig. Inhalen is namelijk niet verboden.
Bezwaar aan tekenen hoeft niet altijd te eindigen in een rechtzaak (het is maar waar je zelf ophoud, misschien krijgt hij wel direct gelijk, j e weet maar nooit), maar ik ben het met je eens dat 2cv zich niet al te druk moet maken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv moet het rustig aan doen, rechtzaken beginnen versta ik daar niet onder...
Iedereen is het er over eens dat het oneerlijk is dat je die boete krijgt, maar ik denk serieus dat de sores van een rechtzaak geen 280 euro waard is...
Ik ga trouwens nu weg, ik ben zo bij je (sorry dat het een beetje later is dan afgesproken)quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef LoudGirl het volgende:
Zou me verbazen als daar een uitzondering voor geldt. Dan zouden heel veel mensen bezwaar maken alleen om tijd te rekken.
Correct. Een mulderfeit hoef je niet direct te betalen. Te herkennen aan een grote M in de rechterbovenhoek van de CJIB brief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens LoudGirl, volgens mij hoef je justitieel incasso bij bezwaar niet direct te betalen hoor
Dat doen veel mensen dus ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef LoudGirl het volgende:
Zou me verbazen als daar een uitzondering voor geldt. Dan zouden heel veel mensen bezwaar maken alleen om tijd te rekken.
In de categorie onzinquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:52 schreef kikoooooo het volgende:
Tsjah dat is mannen eigen haha. Ik kan echt niet langer dan 20sec met mijn benen tegen elkaar aan zitten. Wilt mezelf later graag ook nog voortplanten
hip!quote:
Misschien vond-ie je wel leuk.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:26 schreef maok het volgende:
Daarbij mogen ze hun benen best een centimeter of 20 uit elkaar doen, maar sommige zitten echt bijna in de split op hun stoel, zelfs toen ik mijn been aan zijn kant maar over de ander sloeg en mijn benen een beetje het gangpad in draaide bleef hij met zijn knie zitten porren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |