Hatsjie!quote:
Blergh...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:35 schreef 2cv het volgende:
Ik begin nu ernstig af te takelen. Ik kijk soapsMoeders is ook ziek en morgen weer een 24-uurs ECG.
Dat is ook niet handig!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
Pa was er ook minder blij mee. Die mag mij gaan rijdenEn aangezien ik vandaag gebeld werd over die afspraak en vantevoren dus van niets wist ...
Ja, dûh!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
Nope. Maar het is niet anders. Pa was er ook voorstander van dat die afspraken vervroegd werden
Hanzeplein 1.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef JH87 het volgende:
Iemand hier verstand van Hepatitis A? Ik weet niet of ik nu nog wel beschermd ben of niet. En ik heb een hekel aan spuiten.
Ik !quote:
Hij komt mij ook bekend voor inderdaadquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, en ik ken die uil ergens van maar kan er niet opkomen.
Dank je, zoals je ziet zitten er wel wat gaten inquote:
Kruidvat actie... En eerst wilden we een weekendje weg, maar voorjaarsvakantie leek ons toen ook wel heel erg handig..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:03 schreef maok het volgende:
Klinkt goed. Soort van after valentijn uitje?
Ik heb trouwens wel zin om vrijdag of zaterdag weer eens te gaan naaien.
heheh we kunnen ook bij jou gaan zittenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:16 schreef JH87 het volgende:
Pintelier ook echt? Dat kan wel, maar beetje kort dan want ik heb nog maar een paar euro.
Ow echt waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
maok, ik zie dat je telkens Jan Sikkens typt maar het is Jan Sikkes,
Ik zei ht eerst ook altijd fout, maar tegenwoordig heb ik de juiste naam erin geramd.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef maok het volgende:
FvE plaatst een naaktfoto van zichzelf op fok!
Tja, wat moet ik daar nou weer op antwoordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee![]()
Wat vind je van m'n lichaam?
Te dik?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik daar nou weer op antwoorden
Je lijkt wel een vrouwquote:
Zijn jullie huisgenoten ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:57 schreef JH87 het volgende:
Inkomen. Als je bier mee neemt mag je naar boven komen.
Nee, maar dat je dus niet denkt dat Grulez het vaantje had herkend ofzo..quote:
Hij woont vijf verdiepingen lager.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn jullie huisgenoten ofzo?
Dus als jij uit het raam kotst heeft hij smerige ramen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hij woont vijf verdiepingen lager.
Ja, ik weet het. Ik wil er ook weg. Geen geld. Komt wel na m'n afstuderen deze zomer.quote:
Dan moet ik wel heel ver naar rechts kotsen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als jij uit het raam kotst heeft hij smerige ramen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |