jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Nou, voor 24:00 vandaag volposten he
Moet maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
/R&Pquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
Geen dank.quote:
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.quote:
MED bestaat wel maar dat heeft een andere betekenis dan de bedoeling is. Dan zou het meer wat voor LIF zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79386quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef teigan het volgende:
Waar in Paddepoel dan? Toch niet in het winkelcentrum neem ik aan?
Dat was dit ongeluk:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn vader dat er gisteren weer een fietser in de stad is omgekomen door een aanrijding.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fietser zwaargewond in Stad
Maar waarom zeggen ze nou dat het ongeluk van woensdag plaatsvond in de Scholtensstraat?
rond 6 uur ook al een ambulance op de poele..quote:
Soit, een beetje, en amper. Ik heb het niet echt groots gevierd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:51 schreef Bob. het volgende:
Maar Fritsie, heb je nog een leuke dag gehad? Veel taart gegeten? Jezelf door bergen cadeautjes geworsteld?
Niet gelukt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Je werkt bij een ambulancefabriek ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij op 't werk waren vandaag 2 ambu's. Maar da's niet zo bijzonder.
eensch!quote:
Duh. Waarom zou je hem uberhaupt open zetten?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:38 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Ik snap niets meer van onze router... Behalve dat we hem nu wel even weer dicht moeten timmeren, volgenszijn er minstens twee andere mensen die er gebruik van maken naast ons..
nou, omdat hij het niet deed afgelopen week, en we hem toen weggebracht hebben. Na het ophalen deed het draadloze internet het nog niet, en we waren er nog niet aantoe gekomen om er verder mee te gaan prutsen. Dus als we internet nodig hadden dan stopten we de kabel er even in... Maar met draad deed het vanmorgen niet, en draadloos ineens wel... En we zijn nu bezig de boel weer goed te krijgen..quote:Op zondag 15 februari 2009 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Duh. Waarom zou je hem uberhaupt open zetten?
quote:GRONINGEN - Een 14-jarige jongen uit de Stad is zaterdag gewond geraakt bij een steekpartij bij het benzinestation bij winkelcentrum Paddepoel.
Een 15-jarige jongen is later op de dag in zijn woning aangehouden. Hij heeft bekend.
Vermoedelijk hadden de twee ruzie gekregen, waarop de dader het slachtoffer met een scherp voorwerp stak. De politie trof de jongen bloedend in de winkel van de benzinepomp aan. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en is inmiddels weer naar huis.
De politie heeft een sporenonderzoek verricht. De exacte toedracht van de mishandeling is nog niet duidelijk. De verdachte van de steekpartij zit vast en moet dinsdag bij de rechter-commissaris verschijnen.
Veel te weinig.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:18 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.Nog veel Valentijnkaartjes gekregen gisteren?
Och germ toch.quote:
Nee, ik ga op visite bij een jarige Jet !quote:Op zondag 15 februari 2009 12:49 schreef nietzman het volgende:
Kom je troosten?
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, de stroomstoring bij mijn moeder thuis ook weer overleefd
Knuppel in hoenderhok gooitquote:Op zondag 15 februari 2009 12:01 schreef Bob. het volgende:
Je bent er haast Jopje.Jeuj!
En oh, ik wil even mijn frustraties uiten over mensen die zeggen dat ze "prettig gestoord" zijn.
En gewonnen.quote:
Zeker. Bier en een zaklamp. Meer had ik gisteravond niet nodigquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je had toch wel een noodpakket in huis, hè?
Wat is te weinig nu weer? Stomme player.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |