jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Nou, voor 24:00 vandaag volposten he
Moet maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
/R&Pquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:58 schreef 2cv het volgende:
Dinges. Naar het Stripmuseum geweest, de Märklin winkel en een speelgoedwinkel in de buurt. Heb niet veel meer gedaan dan schuifelen. Toch ben ik nu een wrak
Geen dank.quote:
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.quote:
MED bestaat wel maar dat heeft een andere betekenis dan de bedoeling is. Dan zou het meer wat voor LIF zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meer iets voor MED als dat zou bestaan.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=79386quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef teigan het volgende:
Waar in Paddepoel dan? Toch niet in het winkelcentrum neem ik aan?
Dat was dit ongeluk:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn vader dat er gisteren weer een fietser in de stad is omgekomen door een aanrijding.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fietser zwaargewond in Stad
Maar waarom zeggen ze nou dat het ongeluk van woensdag plaatsvond in de Scholtensstraat?
rond 6 uur ook al een ambulance op de poele..quote:
Soit, een beetje, en amper. Ik heb het niet echt groots gevierd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:51 schreef Bob. het volgende:
Maar Fritsie, heb je nog een leuke dag gehad? Veel taart gegeten? Jezelf door bergen cadeautjes geworsteld?
Niet gelukt..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef MaxMark het volgende:
Je werkt bij een ambulancefabriek ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bij mij op 't werk waren vandaag 2 ambu's. Maar da's niet zo bijzonder.
eensch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |