Hoe zit het met geverfde stofjes ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Sikkens is van de verf, Sikkes van de stofjes.
die is zeker wat afgedwaald, in het plantsoen zitten er toch wel meer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij ons zit een papegaai achter ons huis in de boom, in de sneeuw
Deze overwintert altijd in het plantsoen en als het wat warmer wordt leeft hij achter ons huis.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef teigan het volgende:
[..]
die is zeker wat afgedwaald, in het plantsoen zitten er toch wel meer?
Nu ook voor de late papegaaien!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor de vroege vogels (papegaaien ed) onder ons wel
Youriepoez?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo freecell !
Coole poes kat poezel heb ik he?
Youripoesquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Youriepoez?
Als je tegen Leander zegt: waar is de (Jaina)poez? Gaat hij zoekend rondkijken tot hij Jaina ziet
Zal ik hem straks een aai geven van jou?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Youripoes.
Awww wat lief. Hij's ookal zo groot en ik zag die cute foto's in OUD () vannem !
Ik wil hem aaaaaien.
Te grote voetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, doe dat !
Pasttie nog in mn slofs of heeftie ondertussen te grote voeten? Ja, ik ben trots op die slofs.
![]()
Ik heb ook een heul lief huisdierquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo freecell !
Coole poes kat poezel heb ik he?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:25 schreef 2cv het volgende:
Ik heb vandaag een prent binnen gekregen van ¤280,- omdat ik op 25 oktober j.l. aan de Noodweg in Hilversum het tegemoetkomende verkeer geen voorrang heb verleend. Ik dacht dat ik al genoeg gestraft was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |