Die eigenlijk Seth Brooks Binzer heet?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De naam doet me denken aan Crazy Town. Met die ene kerel. Shifty Switchblade. OMG.
Oh, dat realiseer ik me nu pas.quote:
Ja die!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Die eigenlijk Seth Brooks Binzer heet?
*Adblock image.quote:
Seth Gaaikema!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Seth vind ik ook een leuke naam.
Is dat bij de Zure Sloot om de hoek?quote:
Z'n lichaam is een beetje te vettig.quote:
Seth van eh. Die ene serie. Ik weet het niet meerquote:
Ja, waar ook het café "D'n natte bever" zich bevindtquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef JDude het volgende:
Ohja, Seth Green van Buffythe Vampire Slayer.
Waarom klikte ik...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Swiffer het volgende:
http://www.funnystuffblog.com/images/gogodancer.jpg
klikken op eigen risico
-Plaatje weg, doettut niet. Schijnbaar.-quote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef JDude het volgende:
Ohja, Seth Green van Buffythe Vampire Slayer.
quote:
Dank!quote:
Welke niet?quote:
Zulks een nerds zijn wij bredanaars.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef JDude het volgende:
Het vorige topic heeft 75 minuten geduurd. Dat is 1 post per 15 seconden. Valt mee.
Ik ook, maar het ging nu over Seth's.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:07 schreef Swiffer het volgende:
Ooh is hij dat!! nah k ken wel wat leukers hoor
Een van de Serious Request topics ging met ruim 1 post per secondequote:
Nu ga ik slapen. Welterusten allemaal!quote:
Welterusten!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen. Welterusten allemaal!
Nee hoorquote:
Nee, hier zitten vooral Friezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:20 schreef James1988 het volgende:
Hai all. Bredanaar hier.
Jullie ook allemaal?
Há. Dat is mooi.quote:Op maandag 12 januari 2009 07:12 schreef Tammeh het volgende:
Gooooeiemorgen!
Wat fijn om weer wakker te mogen zijn op dit tijdstip maandagmorgen.
Ik moet zeggen dat de titel van dit topic het iets verzacht.![]()
Een aantal jaar TT maak ervaring.quote:
Herman Finkers.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Conaissez-vous Gaaikema? Quelle Gaaikema? Cette Gaaikema
gekoppiepeest hoor
Breda #86 is de laatste die ik gemist heb. En dan nu 2 topics op rij.quote:
Ookal was je erbij dan ging t nog veulte rapquote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Breda #86 is de laatste die ik gemist heb. En dan nu 2 topics op rij.
Wel keiveul geschaatst gisteren
Niets gebroken hoop ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef Dalamar het volgende:
Breda #86 is de laatste die ik gemist heb. En dan nu 2 topics op rij.
Wel keiveul geschaatst gisteren
Haagse Beemdenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ookal was je erbij dan ging t nog veulte rap
Waar heb je geschaatst?
Wonder boven wonder niet, was toch alweer 15 jaar geleden.quote:
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef bassieVL het volgende:
Zo, eerst een bakje koffie om de dag mee te beginnen.
Ben jij stiekum een collega van mij ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.
Roel, ben jij het?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben jij stiekum een collega van mij ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zocht ik gisteren
Nee, ik ben een kiwi.quote:
Druk, wat is druk. Als je niets te doen hebt is het saai, dus ik heb het liever druk.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef Tammeh het volgende:
Zeau. De jongste 2 kids slapen, de oudste komt zo uit school.![]()
Druk bij jullie op 't werk?
Edit: De jongste is wakker, dus ik ga een fles maken.![]()
Maas International automaten?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.
autobarquote:
Onze buren... met baggerkoffie idd. Kan behoorlijk meuren als de wind verkeerd staat.quote:
Foto's!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef JDude het volgende:
Hé, da's nog eens gemakkelijk ramptoerisme. Een aanrijding precies voor het raam.
Teveel moeite om iets aan belichting te doen ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef JDude het volgende:
Het is lollers donker en ik ben al ziek genoeg om niet naar buiten te willen.
Dude. Dat je uberhaubt weet hoe die schijtsoap heet.quote:
Kun je niet wat dichterbij gaan staan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef JDude het volgende:
Ik heb twee pogingen gewaagd, maar je ziet alleen een schim van de pliesiewagen.
En er rijden steeds andere auto's voorlangs, 't is nogal druk.
Nog dichterbij dan in de vensterbank?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kun je niet wat dichterbij gaan staan?
Ja. Op straat, naast de auto's en de agenten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog dichterbij dan in de vensterbank?
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef JDude het volgende:
Het is lollers donker en ik ben al ziek genoeg om niet naar buiten te willen.
jammer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef fransbreda het volgende:
Gaat niet lukken kiwi.
Hij is standvastig.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef fransbreda het volgende:
http://www.ziggoziet.nl/snellerdan/inparkeren/?utm_source=zeddigital&utm_medium=banner&utm_content=inparkeren&utm_campaign=alles1in
Het is een popup reclame van ziggo, dus dan witte da.
Vind em wel erg grappig.
Hij ziet eruit jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
The rise and fall of Mr. T.
Hoewel, eigenlijk met name the fall. OMFG mijn jeugdheld wat doe je!
Ik was Angel aan het kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Klopt, ik snap niet waar iedereen is. Van rizzeau weet ik het, maar wat heeft de rest voor smoesje?
Flinstering ligt niet in je budget geloof ik. Misschien is Dicken's en Jones iets? Lekker eten, als je op een goeie avond gaat is het er ook niet zo heel druk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:45 schreef GANZENBORD het volgende:
Heb even rondgekeken op de site, en heb toen ook wel alle publiciteit meegekregen van de opening ervan...
Het ziet er wel allemaal perfect uit, maar naar mijn idee misschien wat meer gericht op culinair genieten dan voor een romantisch diner?
Bovendien zou een 4 gangen menu inclusief wijnarrangement en achteraf nog een fles champagne de rekening richting een 200euro schoppen, om nu al zulke cadeau's te geven terwijl het allemaal nog in een pril stadium is legt de lat ook wel weer erg hoog....
edit: daarnaast schijnt het ook niet bepaald het toprestaurant te zijn wat het zich voordoet... http://www.eet.nu/Breda/Restaurant_Flinstering
Dat is niets inderdaad. Sinjoor zit altijd zo vol vind ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:41 schreef Ritchie het volgende:
Ga iig niet naar de japanner naast Bouvigne. Vreetschuur++
Wij eten zelf graag bij de Sinjoor.
Ik werkte tot 18.00, bleef eten & hangen & kaarten tot 20.30, kwam thuis en ging met de honden lopen. En toen lag ik om 21.00 in bed met een gigaaantische migraineaanval. Nogsteeds hoofdpijn overigens.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Klopt, ik snap niet waar iedereen is. Van rizzeau weet ik het, maar wat heeft de rest voor smoesje?
En wat pretendeer je daar voor werk te doen terwijl je fokt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Inwerkperiode heZo druk heb ik het (nog) niet.
Tinky Winky.quote:
Het wordt nog wel eens een nadeel genoemd dat we hier geen universiteit hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
hoi, (speciaal vanuit t nijmegentopic even een switch gemaakt) vraagje aan de studenten hier,
wat zijn de voor en nadelen van breda om te leven en te studeren als student zijnde ??
quote:[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
Top 50 posters in STA
020. 2229 Kuukske
048. 0970 JDude
Oh..quote:
Graag gedaan! Enjoy ur evening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef GANZENBORD het volgende:
Oke, ik denk dat het bukowski of charelli zal worden, lees over beide restaurants goede reviews op internet, dus dat moet goed komen !
Eens voorzichtig peilen hoe kieskeurig ze is met eten, het 3 gangen chef menu van bukowski incl. wijnarrangement zou dan wel een goed idee zijn, en anders wordt het gewoon charelli waar ze zelf de gerechten kan kiezen
Bedankt voor de tips mensen.
Zit je nu nog steeds in je pyama????!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens in bad en me optutten. Vanavond nog de deur uit.
Omdat jullie samen door breda glijdenquote:
Uh. ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds in je pyama????!
Koffie schijnt te helpenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Uh. ja.
Maar ik heb vanmorgen wel boodschappen gedaan, beddengoed gekocht, en met de honden gelopen.
Had sinds gisteravond flink last van migraine.
Door de Bredasche straten van FOK! ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Omdat jullie samen door breda glijden
Je woont zeker niet in de Haagse Beemden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik woon nu een jaar in Breda (Heb hiervoor in zeeuws-vlaanderen, eindhoven en deventer gewoond) en ik vind het echt een ontzettend leuke stad. Ik denk ook niet dat ik hier nog weg wil.
Ik ben geen student overigens, dat is ruim 3 jaar geleden.
Ik zit momenteel gewoon nog in EL hoor...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Omdat jullie samen door breda glijden
Ik eet mee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zit momenteel gewoon nog in EL hoor...
Dadelijk eventjes boodschappen doen, m'n ouders zijn eindelijk weg
Alleen moet ik dus wel voor mezelf eten halen
Denk dat 't vanavond een lekkere zalmfilet wordt met pasta
Nee, kan niet.quote:
Dat was maar een garpje hoor.quote:
Dan is het goed.quote:
En waar doel jij op?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Je woont zeker niet in de Haagse Beemden?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het geen Breda is
Ow ja, ik ben niet de enige hier die in de HB woontquote:
Ho ho, nog niet he.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ow ja, ik ben niet de enige hier die in de HB woont
Dat het een kutwijk is.quote:
Was niet mijn post overigensquote:
Een onderbouwing.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Was niet mijn post overigensMaar wat begrijp je niet aan 'dat het een kutwijk is'
Dat heeft het wat mij betreft écht niet nodig. Voor iedereen die er niet woont rij er voor de gein maar is een rondje doorheen dan weet je wat ik bedoel.quote:
top, thnx!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat heeft het wat mij betreft écht niet nodig. Voor iedereen die er niet woont rij er voor de gein maar is een rondje doorheen dan weet je wat ik bedoel.
Overduidelijk!quote:
Ohw, dus we moeten je gaan missen alhier?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Swiffer het volgende:
Inderdaad.
En zonet mijn Ziggeau maar opgezegd, klere internet niks dan gezeik..
Sorry moest me even van het hart
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Tammeh het volgende:
Heb jij je onderschrift serieus zelf verzonnen?
Leuk, maar het zijn geen kiwi's.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:34 schreef Tammeh het volgende:
Wat is iedereen het hier eens met elkaar zeg!![]()
@ Treinkopper: Ik wilde al zeggen, dan moet je je wel verveeld hebben.![]()
En ik heb
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef bassieVL het volgende:
Kiwi's zijn kei tof! Lekker ontbijtje, vol met vitamine C.
Dan moet je ook uitkijken waar je loopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh mèhn, zonder ontbijt kom ik de deur niet eens uit. Dan lig ik al onderuit.
Die post, slaat écht. Serieus. Als een dikzak op een drumstel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan moet je ook uitkijken waar je loopt.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die post, slaat écht. Serieus. Als een dikzak op een drumstel.
Zoiets ja!quote:
Dunno.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Tammeh het volgende:
Weet íémand of BossFight nog in leven is?
Gáátver.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Die ligt waarschijnlijk zijn nieuwe vriendin vol te blaffen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Die ligt waarschijnlijk zijn nieuwe vriendin vol te blaffen.
Kamasutra..., ook maar eens doornemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, dat is jammerlijk voor BF. Of juist niet; dan kent hij nu de kamasutra van buiten.
Ik kop 'm niet in. Ik doe het niet. Echt niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Kamasutra..., ook maar eens doornemen.
Dat vraag ik me af. Volgens mij moet je heel lenig zijn.quote:
Ach, ik zat vroegah op ballet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Volgens mij moet je heel lenig zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Tammeh het volgende:
Doe mij maar meteen lunch.
Ik doe niet aan ontbijten. Heb er de tijd niet voor en neem/maak er geen tijd voor. Met een beetje geluk giet ik een glas melk achterover of eet ik een cracker onderweg in de auto.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kop 'm niet in. Ik doe het niet. Echt niet.
Dat zit wel goed danquote:
Moet je wel een partner hebben om dat mee te doen. In je eentje is het ook zo saai!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kamasutra..., ook maar eens doornemen.
quote:
Nouja dan doe ik het zelf maar.quote:
Ja ik ben soms een tijdje afwezig op Fok, maar wanneer ik er wel ben...quote:
Ik was ff bezig ja.quote:
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja ik ben soms een tijdje afwezig op Fok, maar wanneer ik er wel ben...
je werd volgeblaft?quote:
Niet bepaald.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Jij bent overigens ook niet met immer uitgebreide volzinnen aan je 50576 posts gekomen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren Kiwi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |