Niets gebroken hoop ik?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef Dalamar het volgende:
Breda #86 is de laatste die ik gemist heb. En dan nu 2 topics op rij.
Wel keiveul geschaatst gisteren
Haagse Beemdenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:01 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ookal was je erbij dan ging t nog veulte rap
Waar heb je geschaatst?
Wonder boven wonder niet, was toch alweer 15 jaar geleden.quote:
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef bassieVL het volgende:
Zo, eerst een bakje koffie om de dag mee te beginnen.
Ben jij stiekum een collega van mij ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.
Roel, ben jij het?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben jij stiekum een collega van mij ofzo
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zocht ik gisteren
Nee, ik ben een kiwi.quote:
Druk, wat is druk. Als je niets te doen hebt is het saai, dus ik heb het liever druk.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:08 schreef Tammeh het volgende:
Zeau. De jongste 2 kids slapen, de oudste komt zo uit school.![]()
Druk bij jullie op 't werk?
Edit: De jongste is wakker, dus ik ga een fles maken.![]()
Maas International automaten?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Jammer dat de koffie uit de automaat hier echt niet te zuipen is. En ik ben echt niet veeleisend.
autobarquote:
Onze buren... met baggerkoffie idd. Kan behoorlijk meuren als de wind verkeerd staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |