Kamasutra..., ook maar eens doornemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, dat is jammerlijk voor BF. Of juist niet; dan kent hij nu de kamasutra van buiten.
Ik kop 'm niet in. Ik doe het niet. Echt niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Kamasutra..., ook maar eens doornemen.
Dat vraag ik me af. Volgens mij moet je heel lenig zijn.quote:
Ach, ik zat vroegah op ballet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Volgens mij moet je heel lenig zijn.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Tammeh het volgende:
Doe mij maar meteen lunch.
Ik doe niet aan ontbijten. Heb er de tijd niet voor en neem/maak er geen tijd voor. Met een beetje geluk giet ik een glas melk achterover of eet ik een cracker onderweg in de auto.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kop 'm niet in. Ik doe het niet. Echt niet.
Dat zit wel goed danquote:
Moet je wel een partner hebben om dat mee te doen. In je eentje is het ook zo saai!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kamasutra..., ook maar eens doornemen.
quote:
Nouja dan doe ik het zelf maar.quote:
Ja ik ben soms een tijdje afwezig op Fok, maar wanneer ik er wel ben...quote:
Ik was ff bezig ja.quote:
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja ik ben soms een tijdje afwezig op Fok, maar wanneer ik er wel ben...
je werd volgeblaft?quote:
Niet bepaald.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Jij bent overigens ook niet met immer uitgebreide volzinnen aan je 50576 posts gekomen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt meer dan 1 zin kwijt in een post hè?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren Kiwi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |