Oh..quote:
Graag gedaan! Enjoy ur evening.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:37 schreef GANZENBORD het volgende:
Oke, ik denk dat het bukowski of charelli zal worden, lees over beide restaurants goede reviews op internet, dus dat moet goed komen !
Eens voorzichtig peilen hoe kieskeurig ze is met eten, het 3 gangen chef menu van bukowski incl. wijnarrangement zou dan wel een goed idee zijn, en anders wordt het gewoon charelli waar ze zelf de gerechten kan kiezen
Bedankt voor de tips mensen.
Zit je nu nog steeds in je pyama????!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:51 schreef Tammeh het volgende:
Ja, ik ga zo maar eens in bad en me optutten. Vanavond nog de deur uit.
Omdat jullie samen door breda glijdenquote:
Uh. ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds in je pyama????!
Koffie schijnt te helpenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Uh. ja.
Maar ik heb vanmorgen wel boodschappen gedaan, beddengoed gekocht, en met de honden gelopen.
Had sinds gisteravond flink last van migraine.
Door de Bredasche straten van FOK! ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Omdat jullie samen door breda glijden
Je woont zeker niet in de Haagse Beemden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik woon nu een jaar in Breda (Heb hiervoor in zeeuws-vlaanderen, eindhoven en deventer gewoond) en ik vind het echt een ontzettend leuke stad. Ik denk ook niet dat ik hier nog weg wil.
Ik ben geen student overigens, dat is ruim 3 jaar geleden.
Ik zit momenteel gewoon nog in EL hoor...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Omdat jullie samen door breda glijden
Ik eet mee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik zit momenteel gewoon nog in EL hoor...
Dadelijk eventjes boodschappen doen, m'n ouders zijn eindelijk weg
Alleen moet ik dus wel voor mezelf eten halen
Denk dat 't vanavond een lekkere zalmfilet wordt met pasta
Nee, kan niet.quote:
Dat was maar een garpje hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |