Foto's!quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef JDude het volgende:
Hé, da's nog eens gemakkelijk ramptoerisme. Een aanrijding precies voor het raam.
Teveel moeite om iets aan belichting te doen ofzo?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef JDude het volgende:
Het is lollers donker en ik ben al ziek genoeg om niet naar buiten te willen.
Dude. Dat je uberhaubt weet hoe die schijtsoap heet.quote:
Kun je niet wat dichterbij gaan staan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef JDude het volgende:
Ik heb twee pogingen gewaagd, maar je ziet alleen een schim van de pliesiewagen.
En er rijden steeds andere auto's voorlangs, 't is nogal druk.
Nog dichterbij dan in de vensterbank?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kun je niet wat dichterbij gaan staan?
Ja. Op straat, naast de auto's en de agenten.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog dichterbij dan in de vensterbank?
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef JDude het volgende:
Het is lollers donker en ik ben al ziek genoeg om niet naar buiten te willen.
jammer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:47 schreef fransbreda het volgende:
Gaat niet lukken kiwi.
Hij is standvastig.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef fransbreda het volgende:
http://www.ziggoziet.nl/snellerdan/inparkeren/?utm_source=zeddigital&utm_medium=banner&utm_content=inparkeren&utm_campaign=alles1in
Het is een popup reclame van ziggo, dus dan witte da.
Vind em wel erg grappig.
Hij ziet eruit jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
The rise and fall of Mr. T.
Hoewel, eigenlijk met name the fall. OMFG mijn jeugdheld wat doe je!
Ik was Angel aan het kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Klopt, ik snap niet waar iedereen is. Van rizzeau weet ik het, maar wat heeft de rest voor smoesje?
Flinstering ligt niet in je budget geloof ik. Misschien is Dicken's en Jones iets? Lekker eten, als je op een goeie avond gaat is het er ook niet zo heel druk.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:45 schreef GANZENBORD het volgende:
Heb even rondgekeken op de site, en heb toen ook wel alle publiciteit meegekregen van de opening ervan...
Het ziet er wel allemaal perfect uit, maar naar mijn idee misschien wat meer gericht op culinair genieten dan voor een romantisch diner?
Bovendien zou een 4 gangen menu inclusief wijnarrangement en achteraf nog een fles champagne de rekening richting een 200euro schoppen, om nu al zulke cadeau's te geven terwijl het allemaal nog in een pril stadium is legt de lat ook wel weer erg hoog....
edit: daarnaast schijnt het ook niet bepaald het toprestaurant te zijn wat het zich voordoet... http://www.eet.nu/Breda/Restaurant_Flinstering
Dat is niets inderdaad. Sinjoor zit altijd zo vol vind ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:41 schreef Ritchie het volgende:
Ga iig niet naar de japanner naast Bouvigne. Vreetschuur++
Wij eten zelf graag bij de Sinjoor.
Ik werkte tot 18.00, bleef eten & hangen & kaarten tot 20.30, kwam thuis en ging met de honden lopen. En toen lag ik om 21.00 in bed met een gigaaantische migraineaanval. Nogsteeds hoofdpijn overigens.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Klopt, ik snap niet waar iedereen is. Van rizzeau weet ik het, maar wat heeft de rest voor smoesje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |