Het spel is weer een stuk uitgebreider.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goede TT.
Hoe bevalt het spel sjimz, zoals ik ook via msn probeer te vragen. Is het de moeite waard na de - voor mij - deceptie van FM08?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt Groningen een beetje?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Game met Groningen begonnen, meteen 0-3 op de broek van Juve in een friendly match.
Grootendeels.quote:
Is dit nou een leuk spelletjequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
TVP
Wielaert saves the dayquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ben begonnen met Twente, nog geen echte aankopen gedaan, heb nog een weekje de tijd nu.
3de ronde CL gespeeld tegen olympiakos, uit 2-1 verloren (Wielaert miste in de 90ste minuut een penalty) Thuis domineerde ik grotendeels de wedstrijd, maar kwam niet tot scoren totdat Wielaert in de 94ste minuut uit een corner de 1-0 inkopte
In je instellingen kies je bij 'weergave en geluid' voor 'weergave in een venster' bovenaan bij 'weergave'.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:47 schreef Wessiej het volgende:
Hoe speel je ook alweer in een windowed schermpje?
Nu alquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:07 schreef sjimz het volgende:
whehe en ik ben ontslagen bij de Spurs
Stond na 5 wedstrijden keurig op de 2e plek.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu al
Heb je allemaal uitgevoerd dan
Een echte A-groepquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:13 schreef TheArt het volgende:
Dit meen je niet. Ik krijg het voor elkaar om met Ajax in de groepsfase van de Uefa Cup AC Milan, Atletico Madrid, AEK Athene en Aston Villa te loten
En nu een nieuw spel, of binnen je huidige spel solliciteren?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stond na 5 wedstrijden keurig op de 2e plek.
Daarna ging het al gauw bergafwaarts.
Heb toen nog maar 5 punten gehaald uit 12 wedstrijden en toen was het: Doeg sjimz
Een nieuw spel denk ik omdat ik alleen in Engeland aan de slag kon.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu een nieuw spel, of binnen je huidige spel solliciteren?
helaas hebben de coders het schema verkeerd overgenomen en is de 1e ronde vergetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:41 schreef Superheld het volgende:
Waarom begint de Nederlandse competitie zo laat (13 september)....
Bedoelen ze daarmee niet gewoon de beoordelingen in de wedstrijd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spelerstatistieken dit jaar in decimalen zouden worden weergegeven. Dus ipv een 16 voor afwerken bijvoorbeeld, een 15,8 of 16,2. Bij mij zijn het echter gewoon ronde getallen. Iemand enig idee hoe je die decimalen kunt zien (en of dat uberhaupt mogelijk is)?
Ok, niet erg op dit moment aangezien ik de intertoto goed heb afgesloten en nu dus in de voorronde uefa cup zit tegen Hajduk Split (thuis 1-0 gewonnen)quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
helaas hebben de coders het schema verkeerd overgenomen en is de 1e ronde vergeten
(deze is ergens in januari)
Hm, ik dacht dat het over de speler stats ging, maar dit zou ook kunnen, aangezien dit wel in het spel zitquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee niet gewoon de beoordelingen in de wedstrijd?
Ze hadden niet gedacht dat je dat ging betalen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:17 schreef sjimz het volgende:
whehe.
Vraag ik hoeveel Zenit wil hebben voor Pogrebnyak zeggen ze 5 miljoen.
Ik doe een bod en ineens willen ze 15 miljoen
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
Ik zie bij de oefenwedstrijden een wedstrijd staan tussen proefspelers Spanje 1 en proefspelers Spanje 2. Ze hebben elftallen waar allemaal transfervrije spelers in zitten, dit was voorheen toch niet?
Minder arrogant teampraatje houden voor de pers?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:10 schreef Spougle het volgende:
Heel veel spelers (zoals Enoh Huntelaar en Gabri) onderschatten nu telkens de tegenstander. Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:27 schreef donroyco het volgende:
Iemand een paar screenshots voor mij?
Hoe kan jij die allemaal halen. Ik had bij Ajax maar een transferbudget van 3 miljoen en kon dus bijna niemand halen. Sterker nog, ik heb ook nog niemand gehaald.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:16 schreef Winski05 het volgende:
Mijn voorbereiding met Ajax loopt nog niet echt soepel. Ik heb een niet al te ingewikkelde tactiek gemaakt, maar die werkt nog niet al te goed. 3-2 gewonnen van Cambuur, 2-2 gelijk tegen Barcelona en 0-1 verloren van Sporting.
Verder ben ik zeer te spreken over de game tot nu toe. Loopt lekker soepel, maar ik heb ook maar één competitie geselecteerd, dit is puur om even te wennen aan de game. 3D animatie is te gek; al een paar mooie goals gezien
Grootste aankopen tot nu toe zijn Marcelo van Real Madrid, Stijn Schaars van AZ en David van Palmeiras, een talentvolle verdediger van 21 jaar.
Aan het bestuur meer geld vragen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kan jij die allemaal halen. Ik had bij Ajax maar een transferbudget van 3 miljoen en kon dus bijna niemand halen. Sterker nog, ik heb ook nog niemand gehaald.
Ben het seizoen gestart met een paar matige oefenwedstrijden met mijn 3-5-2 tactiek. 0-1 tegen Arsenal, 1-1 tegen Werder Bremen en 3-0 tegen één of andere vreemde club uit Azië. In de competitie verloren met 3-1 uit bij Groningen, maar daarna de tactiek aangepast en het begon te lopen. Daarna alles nog gewonnen.
Even achter een URL, scheelt weer laadtijd voor dit topicquote:
2-7 verliezen van NECquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even achter een URL, scheelt weer laadtijd voor dit topic.
Nieuwe pagina vertrouwen van bestuur en fans
Spelerprofiel van mijn aanwinst Kalinic
Tactiekscherm (met een redelijk werkende ruit)
De eredivisiestand na 10 wedstrijden (let op PSV!)
Ja, we hadden een offdayquote:
Ik heb hem alquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:59 schreef DaMart het volgende:
El Akchaoui scoorde 3 keer uit een vrije trap. Na de winterstop speelt hij voor mij.
Dat begrijp ik, maar dat wilden ze bij mij ook niet doen. Ze wilden wel nog het loonbudget verhogen, maar het transferbudget absoluut niet.quote:
Bij mij is het ook gelukt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat wilden ze bij mij ook niet doen. Ze wilden wel nog het loonbudget verhogen, maar het transferbudget absoluut niet.
Hoe goed iemand op die positie uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:12 schreef donroyco het volgende:
Wat zijn die groene puntjes bij de opstelling?
Thanks DaMart
Dat is wel een mooie nieuwe optie..quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe goed iemand op die positie uit de voeten kan.
Die heb je toch al met Pelle?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef Genius-F het volgende:
Iemand nog een tip voor een makelijk scorende spits, ben AZ dus niet al teveel geld.
Wilde Real Madrid hem al kwijtquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:40 schreef Spougle het volgende:
Van der Vaart gekocht voor 9 miljoen. Meteen het hele team om hem heen gebouwd, en met 5-1 van Groningen gewonnen 4 keer VDV.
Transferperiode is inmiddels voorbijquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb je toch al met Pelle?
Hoeveel geld heb je precies?
Ja dat verbaasde mij ook hij stond in de winterstop al op de transferlijst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wilde Real Madrid hem al kwijt
Wat heb je voor tactiek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta al flink wat punten voor. Kan niet meer mis gaan, hoop ik ...
FC utrecht en Feyenoord staan best hoog
Dat heft elkaar inderdaad op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met team instructions en player instructions? Heft dat elkaar op, dus als je player aanvinkt, dat team dan niet meer geld voor die speler? En hoe stellen jullie dat in?
moet lopenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Complete noob qua pc gaming meldt zich maarre,
Mijn laptop heeft het als volgt:
-AMD Athlon 64 x 2 Dual-Core TK-57 (1.9 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
- Up to 1407MB nvidia GeForce 7000M TurboCache
-3GB DDR2
Loopt dat, of spreken we van dikke stront door een trechter?
De mijne loopt goed en ik heb een mindere computer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Buitendam het volgende:
Complete noob qua pc gaming meldt zich maarre,
Mijn laptop heeft het als volgt:
-AMD Athlon 64 x 2 Dual-Core TK-57 (1.9 GHz, 2x 256 KB L2 cache)
- Up to 1407MB nvidia GeForce 7000M TurboCache
-3GB DDR2
Loopt dat, of spreken we van dikke stront door een trechter?
Oke.quote:
Ari is er dus 4 tot 5 maanden uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Transferperiode is inmiddels voorbij. Probeer het zo wel, Ari kan het wel denk ik.
Doe je goed met Raffie!! Hoe heb je die in godsnaam weggehaald bij Real??quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:27 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Vaart speelt in een vrije rol. En Sulejmani / Leonardo Suarez / Bakkie gebruiken Huntelaar als Targetman.
Ja, ik heb dat ook wel. Vooral als ik twee spelers precies achter elkaar zet. Als je de spits of AMC verplaatst, is het weer weg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:37 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Doe je goed met Raffie!! Hoe heb je die in godsnaam weggehaald bij Real??
Wat ik nou toch zie...
[ afbeelding ]
bugje?![]()
Hint, kijk is naar mijn veldbezetting![]()
Haha wat toevallig. Ik liet net aan mijn broer zien dat ik al 10wedstrijden achter elkaar had gewonnen en ja hoor... tegen de nummer 18(De Graafschap met 1punt uit 14wedstijden) waar mijn broer bijstaat speel ik 0-0quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:56 schreef Spougle het volgende:
Verdorie zit ik hier optescheppen dat ik in 20 wedstrijden nog niet verloren heb verlies ik de 21ste met 1-0 van n.e.c
SANMARTEAN????? Serieus???quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:53 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ok, niet erg op dit moment aangezien ik de intertoto goed heb afgesloten en nu dus in de voorronde uefa cup zit tegen Hajduk Split (thuis 1-0 gewonnen)
Heb Leonardo gehuurd, Sanmartean en Appiah transfervrij gehaald met NAC![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spelerstatistieken dit jaar in decimalen zouden worden weergegeven. Dus ipv een 16 voor afwerken bijvoorbeeld, een 15,8 of 16,2. Bij mij zijn het echter gewoon ronde getallen. Iemand enig idee hoe je die decimalen kunt zien (en of dat uberhaupt mogelijk is)?
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss gamequote:Op zondag 16 november 2008 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb zojuist ook Rafael van der Vaart gekocht van Real Madrid. Ze hadden hem niet nodig daar en hij stond op de transferlijst. Tot mijn verbazing wilde hij nog komen ook.
In een eerdere post zei 'ie nog winterstop.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss game
Die huur ik nu dus met Feyenoord... en Barcelona betaalt zijn volledige salaris!quote:Op zondag 16 november 2008 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In een eerdere post zei 'ie nog winterstop.
Gebeurt trouwens wel met die Caceres van Barca. Van de zomer gekocht als ik het goed heb, in het begin van het seizoen al op TL.
Best leuke speler voor top-Eredivisie inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die huur ik nu dus met Feyenoord... en Barcelona betaalt zijn volledige salaris!
In de winterstop heb ik het over he. Alsnog wel snel natuurlijk en vooral opvallend dat Rafael voor 5 jaar bij Ajax wil tekenen. In het echt zal hij wel niet zo snel weer terugkomen denk ik.quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan dus ook een bug. Dat ze een net gekochte speler direct op de transferlijst knallen. Ik wacht nog even en ga lekker door met mijn TOP oss game
Pogrebnyakquote:Op zondag 16 november 2008 01:46 schreef druide het volgende:
Die sterke, lange en kopsterke spits van Zenit is aan het begin van het spel geblesseerd en voor slechts 4,5 miljoen te halen. De ideale targetman.
Kom op zeg. Dat kan je toch wel zelf maken. En zo niet: dan is dit een mooie gelegenheid om zelf na te denken over de benodigde trainingsaspecten voor de verschillende soorten spelers.quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef Genius-F het volgende:
Heeft er iemand nog een goed trainingsschema liggen, heb er nu eentje die ik niet zo denderend vind.
Bedankt dat jij voor mij kan denkenquote:Op zondag 16 november 2008 02:33 schreef druide het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat kan je toch wel zelf maken. En zo niet: dan is dit een mooie gelegenheid om zelf na te denken over de benodigde trainingsaspecten voor de verschillende soorten spelers.
Het speelgenot van FM zit hem in dit soort dingen.
Dat mag niet van Druidequote:Op zondag 16 november 2008 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Is er al een mooi scout programmaatje uit waarmee ik ff kan zien welke spelers toppers worden?
quote:Op zondag 16 november 2008 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Oh laat dan maar.
Nieuw contract aanbieden of een beetje slijmen via spelerscommunicatie.quote:Op zondag 16 november 2008 03:02 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je het moreel opvijzelen zoals dat zo mooi heet?
Bij mij heeft Frankrijk de OS van 2016 gekregen..quote:Op zondag 16 november 2008 03:38 schreef kweek89 het volgende:
USA host olympics hier overigens
met Twente...geen geld echt lame..want het team valt nogal tegen vind ik
Die is in elk FM spel een god. Knalt ze er aan de lopende band in.quote:Op zondag 16 november 2008 03:18 schreef Genius-F het volgende:
Jack Tuyp is ook overrated zeg, prima Targetman lijkt me en kost niks
Uhmm, ja.quote:
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 16 november 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of hebben scouts het wel erg moeilijk om spelers te vinden?
Hm, dan ligt het vast aan mijn database of zo. Spel is via wizard aangemaakt en heb maar 3 landen... na dit eerste seizoen misschien toch maar een nieuw spel beginnen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik geen last van.
Heb met Ajax al zat talent in Brazilië en Scandinavië gevonden.
En hij is zojuist extra vermeld in het bestuurs vertrouwen praatje als goede aankoop...quote:Op zondag 16 november 2008 10:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uhmm, ja.
Had nog een speler die op redelijk wat posities terecht kon in mijn systeem en transfervrij was aangezien NAC geen budget heeft. Doet het tot nu toe niet onaardig overigens hoor...
Halfequote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste seizoen ( ja ik heb het hele weekend gespeeld ja)
Halfe Finale Uefa Cup met 6-3 verloren van AC Milan
Halfe Finale Nederlandse beker 2-1 verloren van Fc Groningen
Cvitanich verkocht aan feyenoord voor 8,5 miljoen en dan kopen die stumperds manucharyan ook nog voor 5 miljoen.
Onzin, zoiets zou ajax nooit doenquote:Op zondag 16 november 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
Ajax wil Makaay kopen van me. Ik weiger, is Makaay boos.
Ik ben daar heel makkelijk in: Ajax en PSV kunnen bieden wat ze willen, maar ik accepteer niets.quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Oldbie het volgende:
Man City biedt 9.250.00 voor de Guzman
Ajax biedt 7.500.000 voor Bahia
Ik kan beiden wel missen. Alleen twijfel ik of ik Ajax wel wil versterken.....het is wel een goed bod. Lastig!!
Ik heb hem verkocht voor 8.750.000 aan Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben daar heel makkelijk in: Ajax en PSV kunnen bieden wat ze willen, maar ik accepteer niets.
Al die wnt'jes zien er bekend uit... ik heb vooralsnog elk bod kunnen afslaan door een hogere vergoeding te vragen dan men wilde betalen. Maar eind van het seizoen verwacht ik wel wat spelers te zullen zien vertrekken.quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht voor 8.750.000 aan Ajax.
Je kan alles wel altijd afwijzen maar daar worden je spelers ook niet vrolijk van.
Bahia had een riant salaris en ik zat al boven mijn begroting met salarissen. Ik moest dus wat dure spelers kwijtraken zodat ik een degelijk onderhandelingspositie kon krijgen bij nieuwe aankopen.
Helaas zit de hele wereld achter mijn selectie aan. Ik moet dus wel het een en ander afwijzen:
[ afbeelding ]
Oh, die Pawlowski heb ik gevonden in Polen en gekocht voor 25k. Hij is degelijk maar toch twijfel ik nog of hij echt geschikt is voor mijn team. Ik denk wel uitermate geschikt voor wat kleinere clubs met een kleinere begroting
Die is gestopt en is als gestopte speler naar mijn Roemeense collega doorgstuurd :squote:Op zondag 16 november 2008 10:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Uhmm, ja.
Had nog een speler die op redelijk wat posities terecht kon in mijn systeem en transfervrij was aangezien NAC geen budget heeft. Doet het tot nu toe niet onaardig overigens hoor...
Ik zocht toen naar een striker, jonger dan 24, salaris minder dan 3000. Toen sorteerde ik op prestatie over laatste 5 wedstrijden.quote:
Hm vreemd. Nog maar een keer kijken danquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zocht toen naar een striker, jonger dan 24, salaris minder dan 3000. Toen sorteerde ik op prestatie over laatste 5 wedstrijden.
Toen stond hij hoog in mijn lijstje....
Database middelgroot. Engeland en Nederland speelbaar
quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef iofn het volgende:
"De in Amsterdam geboren Klaas-Jan Huntelaar (....)"
quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Han-Pekel het volgende:
hebben jullie ook bij Luque zo'n rare foto??
Linkje?quote:Op zondag 16 november 2008 17:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
De facepacks op managers united zien er goed uit, maar kan iemand me nog eens vertellen waar je ze ook alweer moet droppen?
Hier juist helemaal niet. Ik krijg, dan wel met Ajax, echt weinig tegendoelpunten. En als er dan al één valt dan is dat als ik al ruim voorsta.quote:Op zondag 16 november 2008 17:53 schreef TvhN het volgende:
Het gaat slecht met mijn Bolton-game; vier punten uit zes wedstrijden en uitgeschakeld door Barnsley in de League Cup.
Meer mensen die er last van hebben dat ze na vijftien minuten al minimaal een tegentreffer hebben geïncasseerd?
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=20542 site is traag ..quote:Op zondag 16 november 2008 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Linkje?
Je moet ze plaatsen onder c:/documents and settings/naam/mijn documenten/sports interactive/football manager 2009/graphics
Skin Cache uitzetten en Skin altijd herladen bij bevestiging aanzetten in de instellingen. Lukt het dan?quote:Op zondag 16 november 2008 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg de plaatjes niet aan de praat
Goossens is dit jaar dan ook een linksback in Jong Ajax.quote:Op zondag 16 november 2008 16:54 schreef Han-Pekel het volgende:
hebben jullie ook bij Luque zo'n rare foto??
Edit: en Florian Josefzoon zit 2x in Ajax -19, John Goossens is verdediger?!
Werkt nu inderdaad. Skin Cache had ik nog niet uitgevinkt staan, dacht dat 't juist aan moest staan. Bedankt!quote:Op zondag 16 november 2008 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Skin Cache uitzetten en Skin altijd herladen bij bevestiging aanzetten in de instellingen. Lukt het dan?
Is hetzelfde als Fm2008.quote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef Razer het volgende:
Ben FM 2009 nu ook aan het installeren via STEAM![]()
Ben benieuwd
Verlies maken tijdens het seizoen is normaal volgens mij. Aan het einde van het seizoen krijg je al je premies e.d. die alles weer goedmakenquote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Genius-F het volgende:
Ik blijf financieel maar verlies maken truowens en ik zit onder de loonkosten, wat zal er zo zwaar drukken dan?
quote:Everton maakt officieel gebruik van Football Manager
Nieuws | 16 november 2008 - Voor het eerst in de geschiedenis heeft een club bekend gemaakt officieel gebruik te gaan maken van de spelersdatabase in Football Manager. Football Manager staat al jaren bekend om de enorme database, samengesteld door een team van meer dan duizend mensen over de hele wereld. Die moeten manager David Moyes gaan helpen bij het vinden van grote talenten, tussen de meer dan 370.000 personen, 20.000 actieve teams, verspreid over de meer dan 50 landen die de game kent.
In het verleden zaten de games van ontwikkelaar Sports Interactive al talenten als Wayne Rooney, Lionel Messi, Ashley Young en dit jaar Jose Baxter op het spoor en Everton hoopt op deze manier nog meer grote spelers voor de toekomst te vinden. Paul Collyer en Miles Jacobson, twee grote namen achter het succes van de game, reageerden dat ze vaker benaderd waren door clubs en dat het algemeen bekend is dat scouts af en toe gebruik maken van de database. Everton is echter de eerste club waarmee een contract is getekend en wie weet volgen er meer in de toekomst.
Football Manager 2009 is afgelopen vrijdag uitgekomen op de PC en PlayStation Portable en is de nieuwste telg in de succesvolle voetbalmanagementreeks. De recensie van de game kun je hier lezen. (GP)
Moet je even in de specificaties kijken wat je teveel kost in verhouding..bij Financesquote:Op zondag 16 november 2008 21:52 schreef Genius-F het volgende:
Ik blijf financieel maar verlies maken truowens en ik zit onder de loonkosten, wat zal er zo zwaar drukken dan?
Wat zit daar in dan?quote:
quote:
quote:The game authentication servers are now live for Football Manager 2009 and the first Football Manager 2009 Patch (9.1.0) is finally available. This patch fixes a number of compatibility issues with the game and SI would encourage people to download it and use with their copy of Football Manager 2009.
quote:
Gaat lukkenquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef Kn0x het volgende:
TerugVindTopique...
Ik ga binnenkort FM maar eens kopen. Hopen dat mijn lappy het aankan.
Intel Graphics Accelerator
2 GIG Ram
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 13:17 schreef Reddiablo het volgende:
HUH!?
Net de dubbel gewonnen met Salzburg, willen ineens 23 spelers WEG
... handing in an official transfer request. Bizar.
Veel arrogantie in de ploegquote:Op maandag 17 november 2008 13:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Verkeerd commentaar gegeven na het kampioenschap ofzo?
mja dit zou ik ook wel willen weten..quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef EvertonPride het volgende:
Kort vraagje voordat ik carriere begin.
Ik heb de map bij dat/900/inc verwijderd zodat ik NL elftal kloppend heb. Maar hoe krijg je Duits elftal kloppend?
Grt.
Dat doe ik in principe ook, alleen probeer ik wel altijd een tactiek achter de hand te hebben voor het geval dat het echt niet loopt.quote:Op maandag 17 november 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Bij de andere FM's maakte ik me altijd 1 taktiek en die paste ik dan af en toe aan op de tegenstander (door gewoon balkje aanvallen- verdedigen bij te schroeven).
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Dat kon ik in de vorige FM ook met tweede bundesliga club St. Pauliquote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
Tof dat je nu ook zelf kunt stemmen op het talent van het jaa!
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehadquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kon vorig jaar volgens mij ook als je een grote club onder je hoede had.
In FM2008 heb ik er niets van gemerkt hoorquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee.quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik bij Werder welquote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben menig maal met Man Utd aan de slag geweest, maar dit heb ik nooit gehad
Dan vergis ik me hevig, maar ben volgens mij alleen bondscoach van Roemenië geweest, en dat was 4 weken en in de winter.quote:Op maandag 17 november 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee.
Alleen wanneer je bondscoach was op speler vh jaar.
Denk een Vista fout.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Mijn game loopt erg vaak vast, als ik op een score druk om bij de wedstrijd te kijken loopt hij vast en soms willekeurig ook.
Heb hem via Steam binnengehaald en patch geinstaleerd. Mijn laptop moet het makkelijk trekken en zelfs als ik 3d uitzet blijft hij vastlopen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Post het op Fok.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Mijn game loopt erg vaak vast, als ik op een score druk om bij de wedstrijd te kijken loopt hij vast en soms willekeurig ook.
Heb hem via Steam binnengehaald en patch geinstaleerd. Mijn laptop moet het makkelijk trekken en zelfs als ik 3d uitzet blijft hij vastlopen. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Geen last van hier, met Vista...quote:Op maandag 17 november 2008 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk een Vista fout.
Heb ik ook zovaak met games.
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.quote:Op maandag 17 november 2008 15:30 schreef Wessiej het volgende:
Ok nooit meer een redelijke speler voor 0 euro te koop zetten en aanbieden bij iedereen
83 berichten.
En terecht dan ook..quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.
Als ik windowed speel heb ik er geen last vanquote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef MaxC het volgende:
Heb je hem niet toevallig nog op de dollar staan?quote:Op maandag 17 november 2008 16:55 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij een bugje:
Ik krijg in de UEFA cup per wedstrijd ongeveer een miljoen, lijkt me wat overdreven
Hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Manutd zijn forum loopt echt sloom bij mij, hij laad hem nooit, bij meer mensen zo?
O ja, ik ben verslaafd aan FM en ik vind Jack Tuyp overrated.
mwah vind ik niet eigenlijk.. Ik heb een paar spelers die raak ik aan de straatstenen niet kwijt.. er zijn wel clubs geïnteresseerd, maar ze willen geen bod doen.. (zelfs niet voor minder dan de helft van wat ze waard zijnquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker om de mindere spelers uit je selectie te verkopen dan bij FM 2008.
Hm, 2 dagen later in het spel (11 juli) kan het ineens wel.quote:Op maandag 17 november 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik last van een bug. Het tweede seizoen is begonnen, ik heb zelfs een wedstrijdschema, maar geen enkele datum is beschikbaar om vriendschappelijke wedstrijden te organiseren.
Wat is er dan zo anders dan de eerdere versies die hij zonder probleem aankan...quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef ROFLOL het volgende:
Had ik ook met de Demo, volgens mij kan je PC de game niet aan.
Vind het ook zeer jammer.
Alles beter dan Suaréz en Cvitanich zeg...quote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb met Ajax Rafael Sobis gekocht, maar die krijg ik echt niet aan de praat zeg.
Al de laatste Direct X geinstalleerd(voor 3d match)?? Mijn broer had dit ook bij de demo na installatie van de laatste versie van DX kon hij gewoon spelen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er dan zo anders dan de eerdere versies die hij zonder probleem aankan...
Yup dat was het probleem... thanksquote:Op maandag 17 november 2008 20:07 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Al de laatste Direct X geinstalleerd(voor 3d match)?? Mijn broer had dit ook bij de demo na installatie van de laatste versie van DX kon hij gewoon spelen!
Geen lange passes meer geven.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iemand tips om dit probleem op te lossen?
Heb m'n passing al op short staan, maar dat blijkt niet echt veel te helpen. Speel 4-2-3-1 overigens.quote:
Spelers met goede passing en schot lange ballen laten geven anderen niet? Per positie/speler gaan bepalen. Mijn inziens beter dan helemaal geen lange bal meer hanteren.quote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iemand tips om dit probleem op te lossen?
Tyf nou een keer op met je illegale versie.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef kevinoz het volgende:
heeft iemand de illegale versie al? want zoals ik hoor zitten er nog genoeg foutjes in en heb die liever op een gedownloade versie, dan op mijn fm game van 40 eu
Je weet niet van ophouden, zeg.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef kevinoz het volgende:
heeft iemand de illegale versie al? want zoals ik hoor zitten er nog genoeg foutjes in en heb die liever op een gedownloade versie, dan op mijn fm game van 40 eu
Dan heb je ook maar respect voor dit topic en pleur je maar lekker een eind op.quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef kevinoz het volgende:
nou nou, niet zo onaardig, is maar gewoon een vraag. dat je liever de echte game heb ik respect voor, maar het blijft een fm forum...
Het gaat al beter, dank je wel.quote:Op maandag 17 november 2008 20:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Spelers met goede passing en schot lange ballen laten geven anderen niet? Per positie/speler gaan bepalen. Mijn inziens beter dan helemaal geen lange bal meer hanteren.
Niet over illegale spellen nee.quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef kevinoz het volgende:
zo chaggerijnig? wedstrijd verloren ofzow? respect genoeg voor dit topic en dit spel, want is een mooi spel, maar mijn mening mag ik hier niet uiten?
Simpele ziel, forumregels. En ja ik heb 'm niet legaal. Maar ik verklap niet hoe, lekker puhquote:Op maandag 17 november 2008 21:16 schreef kevinoz het volgende:
waarom niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |