SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het probleem?quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef kevinoz het volgende:
en jij mag dat wel en ik niet= beetje krom, maar goed, ik zal wel niks meer vragen hierzo, niet echt vredelievend topic soms..
quote:Op maandag 17 november 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Met Ajax heb ik trouwens een redelijk goede reservekeeper kunnen halen die op de transferlijst stond.
Bogdan Shust kwam voor 1,8 miljoen euro over van Shakhtar.
Ben weer opnieuw begonnen met de huge database
quote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vraagt niet naar meuk
En waag het niet nog een keer te zeggen dat je een kopie hebt![]()
Hier downloaden:quote:Op maandag 17 november 2008 21:44 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en hoe krijg ik een huge database eigenlijk.
Maar nog geen bugs die echt invloed hebben op het directe wedstrijdverloop.quote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
FM 2008ik koop FM2009 midden december als er nog wat meerdere patches uit zijn want ik zie nog veel bugs langs vliegen in deze topic...
Met FM 2008 was hij echt mijn grote hel bij Zenit, jarenlang. Op een gegeven moment werden zijn stats nog dusdanig beter dat het door alle trainers opgemerkt werd, en toen was hij al 28 ofzo. Scoorde echt aan de lopende band.quote:Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n MU-game gaat redelijk. Ik scoor niet veel, maar win wel. Tevez aan 't begin van 't seizoen verkocht aan Real voor 35 mln en daarvoor Progrebnyak voor 6 mln teruggehaald als pinchhitter. Hij wil alleen nog niet zo knallen in die rol
Dat was om te stangen, verder zal ik 't niet meer doen meneer![]()
![]()
Teruggedaanquote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal donroyco even PMen.
Oke, gedownload...en nu? Waar zet ik dat kreng?quote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier downloaden:
http://www.speedyshare.com/312353121.html
[..]
Maar nog geen bugs die echt invloed hebben op het directe wedstrijdverloop.
Hmm, dan moet ik 'm es wat meer speeltijd gunnen. Alleen heb ik Rooney en Berbatov ook nog lopen en Saivet klopt ook al aardig aan de deur (voor 3 mln overgenomen). Ik zal 'm de bekerwedstrijden gunnen of zo, samen met Saivetquote:Op maandag 17 november 2008 21:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met FM 2008 was hij echt mijn grote hel bij Zenit, jarenlang. Op een gegeven moment werden zijn stats nog dusdanig beter dat het door alle trainers opgemerkt werd, en toen was hij al 28 ofzo. Scoorde echt aan de lopende band.
In de datamap en de oude panel.fmf vervangen met deze.quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, gedownload...en nu? Waar zet ik dat kreng?
Ja, maar dat is bij mij meer omdat 't spel zich instelt op de 3d weergave.quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hebben jullie hier ook last van dat als je een wedstrijd wilt ingaan het spel blijft hangen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |