Dat kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef sjimz het volgende:
Vond de 78 miljoen die ik voor Giovani heb betaald toch wel een grote transfer
Het ligt er natuurlijk aan hoe je speeltquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen 1 met Man U weer afgesloten, op doelsaldo 2e geworden achter Arsenal. Geen uitschieters qua spelers. Al heeft Aguero al 'n degelijke indruk achtergelaten na 'n half seizoen.
De CL was wel voor mij, na 'n 3-1 overwinning op Real Madrid. FA-cup in de halve finale uitgeschakeld en de League Cup gewonnen.
Seizoen 2 met flink wat transfers: Sharp (6 mln), Moutinho (21.5 mln), de Guzman (25 mln) en Barnetta (FT) zijn gekomen en Nani (45 mln Real Madrid) en Aaritalo (15 mln Milan) zijn vertrokken. Vidic was in de winterstop al weg voor 35 mln.
M'n bankrekening staat nog goed vol dus (> 60 mln), maar ik heb voorlopig niets nodig aangezien ik alle plaatsen dubbel bezet heb. Ik ga sparen voor Sergio Ramos denk ik, Neville begint al wat oud te worden![]()
Of heeft iemand 'n beter alternatief?
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..quote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
4 verdedigers op lijn, 'n verdedigend ingestelde middenvelder ervoor en dan 3 aanvallend ingestelde middenvelders (2 vleugels en 'n centrale spelmaker) met 2 aanvallers daarvoor.
---------- GK -----------
DR -- DC -- DC -- DL
---------- DM ----------
MR ----- MC ------- ML
| -------------------- |
\/ -------------------- \/
------- AC -- AC -------
Ik reageer daar gewoon niet opquote:Op woensdag 16 april 2008 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een aankoop gedaan bij Dordrecht, wordt er na de wedstrijd gevraagd hoe ik zijn debuut vond. Ik zeg: redelijk, maar hij kan beter. Maakt FM ervan: ik ben teleurgesteld, ik had er meer van verwacht. Is die speler gelijk ongelukkig omdat ik hem niet genoeg steun
Mja, Neville begint oud te worden (net als Scholes en Giggs die eigenlijk al niet meer voetballen). Ik heb daar eventueel O'Shea of Brown nog, maar die vind ik niet basiswaardig. Centraal heb ik Pique, Evans en Ferdinand (Breno en Sakho ook al, maar die rijpen nog in 't buitenland) en voor links heb ik Evra en Silvestre.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op
En kijk dat loon ook!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
16 jaar en al 2 interlands...
Ben je toevallig coach van Spanje?
Als je wordt ontslagen kan je niet doorzetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
Ik doe niet meer mee hoor.
Veel te weinig doorzetters hier.
Opnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je wordt ontslagen kan je niet doorzetten.
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 14:03 schreef Prik0 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zin in een nieuwe challenge!
Dan houdt het op.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoor
Ben je nou nog niet moe van die onbenullige amateurploeg?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoor
Bij Cisco Roma is het meer, 2,1 miljoenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:44 schreef stefmans het volgende:
Hellas Verona is mijn nieuwe game in de Serie c/1 je krijgt er wel veel transferbudget namelijk 1.2 miljoen.
Als jij niet kunt omgaan met zo een club, houd dan ff snel je bakkesquote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef druide het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet moe van die onbenullige amateurploeg?
Baillyquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef pfaf het volgende:
Grotet transfers? Zuiverloon naar Parma.Aankoop van de eeuw. Heeft me zeker 10 punten opgeleverd.
Samen met Logan Bailly natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |