Dat kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef sjimz het volgende:
Vond de 78 miljoen die ik voor Giovani heb betaald toch wel een grote transfer
Het ligt er natuurlijk aan hoe je speeltquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen 1 met Man U weer afgesloten, op doelsaldo 2e geworden achter Arsenal. Geen uitschieters qua spelers. Al heeft Aguero al 'n degelijke indruk achtergelaten na 'n half seizoen.
De CL was wel voor mij, na 'n 3-1 overwinning op Real Madrid. FA-cup in de halve finale uitgeschakeld en de League Cup gewonnen.
Seizoen 2 met flink wat transfers: Sharp (6 mln), Moutinho (21.5 mln), de Guzman (25 mln) en Barnetta (FT) zijn gekomen en Nani (45 mln Real Madrid) en Aaritalo (15 mln Milan) zijn vertrokken. Vidic was in de winterstop al weg voor 35 mln.
M'n bankrekening staat nog goed vol dus (> 60 mln), maar ik heb voorlopig niets nodig aangezien ik alle plaatsen dubbel bezet heb. Ik ga sparen voor Sergio Ramos denk ik, Neville begint al wat oud te worden![]()
Of heeft iemand 'n beter alternatief?
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..quote:Op woensdag 16 april 2008 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
4 verdedigers op lijn, 'n verdedigend ingestelde middenvelder ervoor en dan 3 aanvallend ingestelde middenvelders (2 vleugels en 'n centrale spelmaker) met 2 aanvallers daarvoor.
---------- GK -----------
DR -- DC -- DC -- DL
---------- DM ----------
MR ----- MC ------- ML
| -------------------- |
\/ -------------------- \/
------- AC -- AC -------
Ik reageer daar gewoon niet opquote:Op woensdag 16 april 2008 12:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een aankoop gedaan bij Dordrecht, wordt er na de wedstrijd gevraagd hoe ik zijn debuut vond. Ik zeg: redelijk, maar hij kan beter. Maakt FM ervan: ik ben teleurgesteld, ik had er meer van verwacht. Is die speler gelijk ongelukkig omdat ik hem niet genoeg steun
Mja, Neville begint oud te worden (net als Scholes en Giggs die eigenlijk al niet meer voetballen). Ik heb daar eventueel O'Shea of Brown nog, maar die vind ik niet basiswaardig. Centraal heb ik Pique, Evans en Ferdinand (Breno en Sakho ook al, maar die rijpen nog in 't buitenland) en voor links heb ik Evra en Silvestre.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien kun je dan gaan zoeken naar talentjes voor de toekomst en in ieder geval sparen voor noodaankopen..
[..]
Ik reageer daar gewoon niet op
En kijk dat loon ook!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
16 jaar en al 2 interlands...
Ben je toevallig coach van Spanje?
Als je wordt ontslagen kan je niet doorzetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:04 schreef sjimz het volgende:
Ik doe niet meer mee hoor.
Veel te weinig doorzetters hier.
Opnieuw beginnenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je wordt ontslagen kan je niet doorzetten.
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 14:03 schreef Prik0 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zin in een nieuwe challenge!
Dan houdt het op.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoor
Ben je nou nog niet moe van die onbenullige amateurploeg?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog bezig met Akropolis hoor
Bij Cisco Roma is het meer, 2,1 miljoenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:44 schreef stefmans het volgende:
Hellas Verona is mijn nieuwe game in de Serie c/1 je krijgt er wel veel transferbudget namelijk 1.2 miljoen.
Als jij niet kunt omgaan met zo een club, houd dan ff snel je bakkesquote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef druide het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet moe van die onbenullige amateurploeg?
Baillyquote:Op woensdag 16 april 2008 16:28 schreef pfaf het volgende:
Grotet transfers? Zuiverloon naar Parma.Aankoop van de eeuw. Heeft me zeker 10 punten opgeleverd.
Samen met Logan Bailly natuurlijk.
Ja, preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat even overlegd word met wie we gaan spelen.
Hij wil gaan spelen met Nice en ik denk dat iedereen mag mee doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat even overlegd word met wie we gaan spelen.
De CL winnen met een zelf samengesteld Frans team lijkt mij een aardige challenge.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef Ordinair het volgende:
Ja maar Nice is niet echt een challenge denk ik..
8.0.2. Heb je de patch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Ordinair het volgende:
Met welke database heb je hem gemaakt? Want hij geeft een foutje aan door ontbreken van de juiste database.
Ja.. Maar de eerste versie.. Met die bug van tottenham er nog in enzo. Linkje naar die jij hebt? Of heb je zelf met je database lopen kloten.quote:
Ik heb daarna zelf de database veranderd maar dat moet geen probleem zijn toch? Of moet ik die nieuwe database posten?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja.. Maar de eerste versie.. Met die bug van tottenham er nog in enzo. Linkje naar die jij hebt? Of heb je zelf met je database lopen kloten.
Wat heb je erin veranderd? En lijkt me wel handig want nu gaat hij verder met de standaard database. Dus de allereerste! Of je moet de challenge opnieuw maken met de goeie database. Dat lijkt me eerlijker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik heb daarna zelf de database verandert maar dat moet geen probleem zijn toch? Of moet ik die nieuwe database posten?
Ik heb alle spelers van OGC Nice contractloos gemaakt en het transferbudget vergroot. That's all. Daarvoor heb ik 8.0.2 als basis gebruikt.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat heb je erin veranderd? En lijkt me wel handig want nu gaat hij verder met de standaard database. Dus de allereerste! Of je moet de challenge opnieuw maken met de goeie database. Dat lijkt me eerlijker.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het een goed idee vondquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Prik0 het volgende:
Ja precies. Ik had hier echt zin in en het lijkt mij het ideale team hiervoor. Niemand hoeft mee te doen maar wil iemand mij challengen(:D) dan is hier je kans!![]()
DonRoyco vond het ook een goed idee!
Hypocriet.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het een goed idee vondDat zijn jouw woorden..
ik blijf lekker bezig met Akropolis IF
Ooh.. Om aan de omschrijving te voldoen van de challenge. Dat zou ik de database ook maar posten ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik heb alle spelers van OGC Nice contractloos gemaakt en het transferbudget vergroot. That's all. Daarvoor heb ik 8.0.2 als basis gebruikt.
Natuurlijk niet, hij speelt toch met een database! Dus ik moet die database hebben. Als ik hem laad, doet hij dat met de eerste database!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Nee als je de beshrijving leest staat dat er ook. Maar de Database die erbij hoort is 102mb dus niet te uploaden. Dus dat gaat helaas niet lukken.![]()
De database is trouwens alleen nodig om de game te maken dus zou je hem gewoon moeten kunnen laden. Lijkt erop dat dit niet DE nieuwe challenge gaat worden.
Ik dacht altijd dat hij alleen de game laadde. Laat deze challenge dan maar zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij speelt toch met een database! Dus ik moet die database hebben. Als ik hem laad, doet hij dat met de eerste database!
Ik heb niet gezegd dat ik de challenge goedkeurde..quote:
Het was maar een idee hoor. Je bent niet verplicht mee te doen ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:04 schreef sjimz het volgende:
Prik0, jij beslist niet alleen wie de challenge gaat doen.
Omdat ik een hekel heb aan mensen die zomaar even alles in hun eentje beslissenquote:Op donderdag 17 april 2008 07:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor. Je bent niet verplicht mee te doen ofzo.
En Sjimz, waarom maak jij je er zo druk over? Jij deed toch helemaal niet mee? Wat kan jou het schelen wat de nieuwe challenge is?![]()
York City proberen naar de PL te loodsen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef druide het volgende:
Wezenlijk zie ik geen enkel verschil met de vorige challenge, waarbij een nietsbetekende ploeg uit een niets voorstellend voetballand naar de top moest zien te geraken.
Iets origineler kan toch wel?
In Engeland mogen bepaalde buitenlanders niet spelen geloof ik....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
York City proberen naar de PL te loodsen.
Zal alleen wel een tijdje kunnen duren
Met Hull City ben ik in 2017 de rijkste club van de Wereld! Dus dat is met een gerenommeerde club alleen maar nog makkelijker.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:41 schreef druide het volgende:
[..]
In Engeland mogen bepaalde buitenlanders niet spelen geloof ik....
Voorstel: club X (nader te bepalen) uit land Y (een groot land aub) dient zo snel mogelijk de lijst met rijkste clubs ter aarde aan te voeren.
Dat is trouwens helemaal niet simpel. Met Firorentina heb ik eenmaal de champions league en tweemaal de serie A gewonnen, en nog sta ik slechts op plaats 24 met acht keer minder geld dan de nummer één....
Ik ook al zijn de spelers die ik aanbied meestal ongetalenteerdquote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef druide het volgende:
Ik heb altijd moeite met het verkopen van mijn overtollige edoch getalenteerde spelers, al bied ik ze ver onder hun makrtwaarde aan....
In de Copa America spelen Zuid-Amerikaanse landen plus 2 gastlanden uit andere werelddelen. Zo heeft Japan ook al eens meegedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef Che1984 het volgende:
Hallo,
ik zit inmiddels in November 2014 en ben sinds de zomer ook Bondscoach van Engeland. Nu ben ik ingeloot met Engeland in de Copa America....beetje vreemd toch?! de enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze uitgenodigd zijn omdat ze wereldkampioen zijn....
Ideeen en theorien zijn welkom
[ afbeelding ]
edit: en de link zodat ie wel te lezen is
http://picasaweb.google.n(...)#5190305159761217426
Is profvoetballer niet wat hoog voor zo'n laag niveau?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:54 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Challenge: Dynamo Dresden
De club is opgericht in 1950 als SV Deutsche Volkspolizei Dresden. Het is een van de meest succesvolle clubs van de DDR. In totaal werd de club in de periode van 1953 tot 1990 acht keer kampioen van de Oost-Duitse competitie, de DDR-Oberliga. Bovendien won de club zeven keer de beker. De bekerwinst van 1971 betekende dat Dynamo Dresden als eerste de dubbel (landskampioen en de beker) van Oost-Duitsland had veroverd.
Na de eenwording van Duitsland trad de club direct toe tot de 1. Bundesliga en bleef daar 4 jaar spelen in de onderste regionen. Na het 4de seizoen eindigde de club laatste en door financiële problemen degradeerde de club naar de 3de klasse. Tussen 2004-2006 speelde de club weer in de 2. Bundesliga. In 2006 degradeerde de club weer naar de Regionalliga Nord. De club trekt op dit niveau zo'n 15.000 toeschouwers.
Aan jou de challenge om van Dynamo Dresden zo snel mogelijk weer een topclub te maken van het huidige Duitsland!
Stel je ervaring in als profvoetballer en zonder andere nationaliteiten! Het maakt niet uit wat je verwachtingen zijn maar je transferbudget blijft 0,0 euro. Je loonbudget is vanaf ¤63K per week.
Maak er wat van mensen!
De savegame kan hier gedownload worden en het is met de 8.0.2 database!
Omdat niemand suggesties gaf heb ik zelf maar iets uitgekozen. Moge de beste winnen!
Dan krijg je een lekker lang contract. Dus als je wat kan presteren gaat dat goed komen. Doe je mee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:10 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Is profvoetballer niet wat hoog voor zo'n laag niveau?Verder goed dat je het initaitief neemt!
Misschien iets later. Ben zojuist met Wigan begonnen nadat ik met de 50 miljoen met OGC Nice een iets te goede selectie had neergezet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekker lang contract. Dus als je wat kan presteren gaat dat goed komen. Doe je mee?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Misschien iets later. Ben zojuist met Wigan begonnen nadat ik met de 50 miljoen met OGC Nice een iets te goede selectie had neergezet.
Ik vind dit wel een leuke challenge, maar ik ben nog bezig met Akropolis IFquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:14 schreef Ordinair het volgende:
Je durft geen uitdaging aan te gaan, alleen met groot geld ja! Dat kan iedereen wel. Dit is een echte challenge!
In de goeie map zetten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb dus de legale FM2008 nu maar hoe laad je nu zo'n data base :4
welke mapjequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de goeie map zetten?
Even een update van Dynamo Dresden. Momenteel sta ik op de tweede plek met een wedstrijd minder dan de nummer 1 en 3 punten minder na 7 wedstrijden. Ik hoop dat ik deze koers kan doorzetten. Aan het team zelf heb ik niet veel veranderd mede door het transferbudget. Wel heb ik HSV als moederclub dus er zijn wel 4 spelers via de huur binnen gekomen.
C: | Documenten | Sports Interactive | Football Manager 2008 | db | [insert_map]quote:
Doudin, Stancu, Andrejevquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef Wurdsje het volgende:
pff.. ik ben even een game gestart met Partizan Belgrado.. maar ik kan verdorie niet eens van KR uit Ijsland winnen.. ik heb echt problemen met het maken van doelpunten..
iemand een echte goalgetter voor minder dan 1 miljoen? Ik heb allemaal leuke spitsen alleen ze missen kans op kans..
Bogdan Stancu, Liviu Ganea en Charles-Andre Doudinquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef Wurdsje het volgende:
iemand een echte goalgetter voor minder dan 1 miljoen? Ik heb allemaal leuke spitsen alleen ze missen kans op kans..
Dan doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef Wurdsje het volgende:
thnx voor de tips ik zal even kijken..
Ganea heb ik trouwens wel al vaker gekocht, maar nog totaal geen goede ervaringen mee gehad..
Ik probeer Andrejev al te halen.. hopelijk wil ie.. z'n eisen liggen niet binnen mijn mogelijkheden..quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets foutMisschien wil Aaritalo ook wel komen
Thil haalt het qua kwaliteit bij lange na niet als je ze vergelijkt met de namen die genoemd zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:29 schreef Prik0 het volgende:
Allemaal toffe spitsen maar voor 500k heb je Gregory Thil en die ownt ze allemaal.
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Thil haalt het qua kwaliteit bij lange na niet als je ze vergelijkt met de namen die genoemd zijn
Dan vraag ik op mijn beurt af of jij eens even je bek kunt houden met je irritante reactiesquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.
Ik denk dat ik het spelletje al langer speel dan dat jij dat doetquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het spelletje al langer speel dan dat jij dat doet
En aan je succes te zien (challenge) heb jij er meer kaas van gegeten dan ik![]()
![]()
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.
[ afbeelding ]
Eigenwijs.![]()
En Donroyco waar bemoei jij je mee?
Sverkos is op 27 jarige leeftijd beter dan Thil was op 27 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.
[ afbeelding ]
Eigenwijs.![]()
En Donroyco waar bemoei jij je mee?
Volgens mij zocht hij een spits die de ballen er nu inschoot?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sverkos is op 27 jarige leeftijd beter dan Thil is op 27 jarige leeftijd.
Ja en dat doet Sverkos ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:48 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Volgens mij zocht hij een spits die de ballen er nu inschoot?
Screentje van een 27-jarige Sverkos svp?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en dat doet Sverkos ook.
Binnen een jaartje is hij even goed als die held van jou met een beetje goede training.
Ligt eraan hoe je hem traint.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Screentje van een 27-jarige Sverkos svp?
Edit:
Zelf maar gezocht.
[ afbeelding ]
Ik neem al mijn woorden terug! Wat een held!![]()
Goed zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:09 schreef Carnaval het volgende:
ik kreeg net een leuk bericht. ik zit aan het begin van het 3de seizoen bij lausanne. het eerste jaar zijn we 4de geworden en het 2de jaar 10e. nu kreeg ik een baan aangeboden als teammanager -19 van het Nederlands elftalik heb de baan geaccepteerd
wel een leuke verassing dit, heb ik nog nooit mee gemaakt.
oja ik speel nog fm07
ik zit nu in het jaar 2008/2009quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed zoIn welk jaar zit je nu en wie spelen er bij onder 19?
Is ook een loadgame. Dan klopt het toch gewoon. Alleen je heet dan Guus Geluk. Foutje denk ik.quote:Op zondag 20 april 2008 10:37 schreef Silver_Shark het volgende:
dynamo doet het niet bij mij ik heb hem bij db gedaan en ik doe nieuwspel zie ik hem niet staan
en als ik loadgame doe zie ik dat ik Guus geluk heet
quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
aha nu werkt ie , me eerste speelronde dikverloren tegen Werder 2 het bleek dat je 6 german under 24 moet hebben in je selectie en 2 under 21 germans.
dus ik met zowat me hele jeugd gespeeld
quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
aha nu werkt ie , me eerste speelronde dikverloren tegen Werder 2 het bleek dat je 6 german under 24 moet hebben in je selectie en 2 under 21 germans.
dus ik met zowat me hele jeugd gespeeld
quote:Op maandag 21 april 2008 09:37 schreef JantjeW het volgende:
.rarretje uitpakken met winrar en die plaatsen in de map die op de vorige pagina ook al gegeven is
Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2008/db/
Blijven presteren en onder je loonbudget krijgen moet voldoende zijn om het saldo weer positief te laten worden. Bezuinig wat op je aankopen, wees wat minder gul met contracten en kies bijvoorbeeld voor een iets smallere selectie.quote:Op maandag 21 april 2008 17:44 schreef Ordinair het volgende:
Het bestuur begint te zeiken dat ik het beter moet doen ondanks ik eerste sta in de competitie. Hun argument is vooral dat de financiën niet goed gaan. heb hier nog nooit last van gehad. Hoe moet ik dit fixen?
Moet ik gewoon afwachten tot ik straks promoveer? Dan komt het toch wel goed of niet?
Gewoon goede resultaten behalen, dan zeiken ze alleen nog maar over de financiele situatie..quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Ordinair het volgende:
Maar heb geen geld. Dus kan ook geen spelers laten gaan. En lagere loonkosten accepteren ze niet.
Dat zit wel goed. 25 wedstrijden geleden mijn laatste nederlaag.quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon goede resultaten behalen, dan zeiken ze alleen nog maar over de financiele situatie..
Even op Manutd.nl kijken of andere linkjes uit de OP?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:20 schreef Lardyy het volgende:
Omdat ik ook iemand van de LLM ben, ben ik nu opzoek naar een Database met Qatari league erin, en zoals de naam al doe aangeven is dat dus de competitie van Qatar.
Iemand een idee waar ik die kan vinden ???
![]()
![]()
![]()
Groeten Lardyy
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef Lardyy het volgende:
Dat is niet te vinden, dus misschien dat iemand hier wist of de competitie al bestaat. Ik heb wel competitie's van Tsjaad gevonden, dus leek mij de Qatari league ook wel reeel.
Toch bedankt
Hier te downloaden..quote:MU Data Update XI
Friday 21 March 2008
Op deze Goede Vrijdag heb ik goed nieuws: de nieuwe MU Data Update is uit. In deze elfde update niet alleen veel transfers, maar ook positiewijzigingen en contractvernieuwingen.
MU-user Robert heeft er mede voor gezorgd dat de competitie van Wales is geupdate, MU-user Brord heeft een belangrijk aandeel in het tip top in orde brengen van de technische staf van de Nederlandse Eredivisie en tot slot is er gekeken naar de ploegen uit Qatar met al die buitenlandse spelers.
Genoeg redenen dus om ook deze te dowloaden en zeker de moeite waard om je Pasen eens op te vrolijken met een nieuwe FM-game mét de nieuwe MU Data Update!
Met welk team? Misschien wel handig om te vermeldenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
1e wedstrijd rechtstreekse uitschakeling CL naar Galatassaray. Altijd lastig, maar na 35 minuten al met 0-5 voor. Wordt 'n mooie pot zou je denken, maar nee .. De tweede helft was binnen 10 seconden afgelopen
5-0 gebleven dus ..
Nee, ManUtd is van het begin al een topteamquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Man U, dus geen raar resultaat natuurlijk
Thanks, nu maar hopen dat ie het in het echt ook kanquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:34 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Goaltjesdief en Man of the Match type.
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:28 schreef Radegast het volgende:
Is er een manier om bij een nieuwe game de optie Huge Database te selecteren? Dat kon in FM2007 wel geloof ik...
Ik kan alleen maar kiezen tussen Small, Medium en Large.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja hoorDat doe je als je de competities selecteert..
Ow jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar kiezen tussen Small, Medium en Large.
De beste tip die ik je kan geven is gewoon te gaan spelen en alles zelf ontdekken. Is veel leuker dat je zelf gevonden held er 30 inschiet dan die ene die iedereen aanbeveelde.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:33 schreef SupaMario het volgende:
Ik heb het spel gister gekocht was toch wel benieuwd.
Gelijk ff geupdate naar 8.0.2
Zijn er nog meer updates die ik moet doorvoeren?
Wil als eerste een spel starten met feyenoord, gewoon om even te kijken hoe alles werkt enzo..
iemand misschien nog wat tips, waar ik rekening mee moet houden, goede spelers voor weinig?
Die blijven bij mij wissel en mogen af en toe invallen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:11 schreef Wurdsje het volgende:
Gadver zeg.. Het scoren blijft problematisch bij Partizan.. Kan het eraan liggen dat ik gebruik maak van FC ipv ST?
Ik creëer volop kansen in wedstrijden, alleen weet ik bijna niks te benutten.. Enkel tegen Rode Ster ging het lekker..
Wat doen jullie eigenlijk met wisselspelers? Laten jullie die in je reserveteam spelen?
Ik zit nu met Piacenza in seizoen 2013/1014 met fm 2008, een van de leukste games die ik in FM heb gehad..ik zat eerst 4 jaar bij Ajax, totdat ik de CL won, toen wilde ik bij een kleinere club aan de slag, Piacenza was toen gepromoveerd (voor het eerst in hun geschiedenis) dus dat leek mij de ultieme uitdaging..quote:Op zondag 20 april 2008 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik geen zin meer heb in m'n Ajax of Wonderkids game ben ik op zoek naar een nieuwe club
Voorkeur gaat uit naar Italie serie B, ik zit alleen nog te twijfelen tussen de volgende clubs
- Bari
- Brescia
- Chievo
- Lecce
- Piacenza
Heeft iemand al goede ervaringen met 1 van deze clubs?
Edit: uiteindelijk geen club uit bovenstaande rij, maar Genoa uit de serie A![]()
Piacenza is al vaker gepromoveerd hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Ik zit nu met Piacenza in seizoen 2013/1014 met fm 2008, een van de leukste games die ik in FM heb gehad..ik zat eerst 4 jaar bij Ajax, totdat ik de CL won, toen wilde ik bij een kleinere club aan de slag, Piacenza was toen gepromoveerd (voor het eerst in hun geschiedenis) dus dat leek mij de ultieme uitdaging..
echt een leuke club, met veel rivalen, altijd leuk![]()
een aanrader wat bij mij betreft, het is natuurlijk nog leuker om zélf vanuit de serie B te promoveren, maar die heb ik in mijn game niet ingeschakeld..
Huren!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Ordinair het volgende:Mijn elftal begint te verpauperen met goedkope buitenlandse talentjes. Ik sta nu per ongeluk alweer eerste met Dynamo Dresden (2. Bundesliga nu) in het tweede seizoen gaat echt fucking snel en volgend jaar moet er toch echt wat meer Duits bloed in mijn elftal. Maar hoe krijg ik dat daar zonder geld?
Mag wel een kapitaalsinjectie in.
Maximaal 4 huur-spelers volgens mij. En denk je dat ik Duitsers kan huren die Bundesliga waardig zijn? Je krijgt alleen van die afdankertjes en met visie op de toekomst zie ik ook niks in het huren van spelers.quote:
http://fminside.nl/downloads/huge-database.htmlquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ow jaMisschien is er dan op ManUtd.nl FMInside.nl een tool waarmee je dat wel kan
ja daar verbaas ik me dus ook zo over.. Zelf heb ik 4 - 2 van ze gewonnen..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef sjimz het volgende:
Goede start!
Red Star doet het verbazend slecht!
Thanksquote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef JantjeW het volgende:
[..]
http://fminside.nl/downloads/huge-database.html
Plaatsen in C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data en vervang wanneer daar om gevraagd wordt
Je mag die doen ja, maar je kunt ook nog Akropolis IF pakken als challenge (zie vorig topic)quote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef woodside het volgende:
Is dat van Dynamo Dresden nu een uitdaging? Zal anders ook eens een keertje mee gaan doen
Ja doe maar mee. Kan je redelijk wat mee halen. Ik zal één dezer dagen weer een update posten van mijn Dresden avontuur.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef woodside het volgende:
Is dat van Dynamo Dresden nu een uitdaging? Zal anders ook eens een keertje mee gaan doen
Klopt, voor FM2008 bestaat hij niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 27 april 2008 19:12 schreef Lardyy het volgende:
Als ik bij managers united zoek naar New qatar, krijg ik een update van FM 2007
manutd is altijd heel traagquote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog meer mensen die niet op het forum van ManUtd kunnen komen of ligt het aan mij??
Tja dat kunnen we zo 123 niet beantwoorden natuurlijk. Post eens een screen van je taktiek, misschien kunnen we daaruit iets afleiden. Want als je in de (zwakke) eredivisie vol op de aanval speelt met een club als Ajax moet dat makkelijk kunnen, maar als je vervolgens in de CL niks aanpast tegen kwalitatief veel betere tegenstanders als in de eredivisie heb je een probleem.quote:Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Silver_Shark het volgende:
heb een vraagje ik zit met eerste seizoen met ajax ik heb 14 wedstrijden gespeeld 13x gewonnen 1x gelijk , CL gehaalt, maar ik heb alle wedstrijden van de groepsronde verloren hoe komt dat als ik in de comp alles win en CL alles verlies...
screens op aanvraag.
Derde divisie? Is ook nog niet gepromoveerd geweest.quote:
Strange, aangezien ze bij mij wel in de 2. Bundesliga beginnenquote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Derde divisie? Is ook nog niet gepromoveerd geweest.
Ik zit nu in het 3e seizoen met Dynamo en speel in de 1. Bundesliga dus al 2 jaar achter elkaar gepromoveerd en kampioen geworden. 2e seizoen was wel echt een geluk! Dat moet ik toegeven. Inmiddels heb ik een aardige selectie rond gekregen. Hopen dat ik Dresden kan behoeden voor degradatie.quote:Op maandag 28 april 2008 16:54 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Strange, aangezien ze bij mij wel in de 2. Bundesliga beginnen
Dit jaar, in het tweede jaar, 6e met ze geworden. Nu heel wat goede aankopen gedaan en ik ga voor promotie!
Daar heb ik al jaren last vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
Vind het wel heel vaag dat je voor bepaalde spelers veel meer moet betalen dan andere clubs, bij Lubos Kalouda worden soms aanbiedingen van 750.000 euro geaccepteerd, terwijl ik dan 5 miljoen euro moet betalen.
Waar haal je hetquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef Philip10 het volgende:
profiel screentje?
Sta na 16 wedstrijden 2e in CC Championship. 1 punt achter op Sheffield, maar het bestuur is meer dan tevreden.
Ja maar in de patch schijnt hij niet meer zo goed te zijn als ervoorquote:Op woensdag 30 april 2008 18:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Ääritalo zit bij mij niet in de 8.02 patch hoe komt dan moet ik finland als extra land doen ofzo dan?
Valt wel mee, ligt natuurlijk niet alleen aan zijn kwaliteiten, ook aan het team an sich hequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar in de patch schijnt hij niet meer zo goed te zijn als ervoor
Koop dan nog een spits en ga 4-2-4 spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Mindstate het volgende:
Ben even een snel gamepje met Ajax gestart
In:
Sulejmani (3,3 miljoen)
Meeuwis (1,5 miljoen)
1 of ander Argentijns talent waar ik de naam niet meer van weet (350 k)
1 of ander Braziliaans talent waar ik de naam niet meer van weet (600 k)
Radoi (2,5 miljoen)
Vooral die Radoi is echt mega goed!
Out:
Luque (900 k)
---
Kon de hele tijd maar hele lage salarissen bieden (bijv. 1,500 per week voor sulejmani), dus vroeg om meer geld voor salarissen, terwijl ik al dik onder m´n budget zat. Gaven ze me, en nu zit ik met een overschot van 300 duizend. Heb ik ingewisseld voor transferbudget waardoor ik zo´n 22 miljoen te besteden heb
Is natuurlijk zo maar de verhalen die hoor zijn dat het na de patch een stuk lastiger is om hem te laten renderen (maar ik speel nog steeds FM2007 dus ik heb het persoonlijk nog niet kunnen testen).quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Valt wel mee, ligt natuurlijk niet alleen aan zijn kwaliteiten, ook aan het team an sich he
De spits toch? Toekomstig wonderkind. Goede speler.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef Philip10 het volgende:
Na Aaritalo is nu ook Mulgrew geblesseerd. Een gebroken enkel is nooit fijn ;P Jammer, want het was een belangrijke speler. Wel heb ik Andy Caroll(!) kunnen lenen van moederclub Newcastle
Ja klopt. Goede spelerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De spits toch? Toekomstig wonderkind. Goede speler.
Momenteel sta ik met Dynamo Dresden 12e in de 1. Bundesliga na 11 wedstrijden. Ik doe het nog aardig goed moet ik zeggen.Perfect.
Halve finale:quote:Op zondag 4 mei 2008 13:07 schreef Philip10 het volgende:
Geplaatst voor play-offs, met WolvesNu nog promoveren!
Ik heb lang niet meer altijd tijd om te FMenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Wat meer activiteit in dit topic zou leuk zijn.
veel te mooi weer om veel FM te spelenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Veel te lekker weer.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Toch voelt het elke keer nog steeds als nieuw en blijf ik de drang hebben om het te spelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Veel te lekker weer.
En voordat je hier was was het topic actief zat hoor.
Er zijn niet voor niets al 24 topics volgekregen+ Het feit dat het spel al weer flink wat maanden uit is.
Heb het eigenlijk wel gezien voor dit jaargang.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Toch voelt het elke keer nog steeds als nieuw en blijf ik de drang hebben om het te spelen.
Radoi is inderdaad een hele goede!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Mindstate het volgende:
Ben even een snel gamepje met Ajax gestart
In:
Sulejmani (3,3 miljoen)
Meeuwis (1,5 miljoen)
1 of ander Argentijns talent waar ik de naam niet meer van weet (350 k)
1 of ander Braziliaans talent waar ik de naam niet meer van weet (600 k)
Radoi (2,5 miljoen)
Vooral die Radoi is echt mega goed!
Out:
Luque (900 k)
---
Kon de hele tijd maar hele lage salarissen bieden (bijv. 1,500 per week voor sulejmani), dus vroeg om meer geld voor salarissen, terwijl ik al dik onder m´n budget zat. Gaven ze me, en nu zit ik met een overschot van 300 duizend. Heb ik ingewisseld voor transferbudget waardoor ik zo´n 22 miljoen te besteden heb
Ik gebruik de update van Managers United.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Radoi is inderdaad een hele goede!
Gebruik je een aangepaste database of van Si zelf? Want in die database valt Sulejmani me keihard tegen, bij mij deed hij het helemaal niet zo best
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:26 schreef Philip10 het volgende:
Opvallend vond ik mijn transferbudget wel. Maarliefst 6 miljoen, toen ik met Wolves 'Title Challenger' aanklikte, nadat ik in seizoen 1 promotie net miste.
Mijn balans is in 1 jaar van 3,2 naar 8,8 miljoen gegroeid. Opvallend, aangezien ik niet veel verkocht heb of gespaard heb.
Wie is dat op je usericonquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:53 schreef Reddiablo het volgende:
Mensen!
FM 2009 komt er weer aan (zoals gebruikelijk tegen het einde van het jaar) en ben weer in volle gang met de research voor Nederland.
Wil je helpen, stuur dan even een PM of post hier eventuele vragen
(weet nog niet wat er nieuw zal zijn aan FM09 etc.)
Als het goed is, moet dat wel kunnen, weet alleen niet of je de Mac-versie moet kopen, zie hier..(bovenaan)quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:55 schreef w00h00 het volgende:
Kan iemand me vertellen of ik FM 2008 op mijn Mac kan draaien, zonder dat gezeik met virtual pc en shit.
Is het via Footballmanager.net nog wat geworden? Nederlandse forum is niet meer zo actief.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef Reddiablo het volgende:
mensen die willen helpen of denken te willen helpen - mogen MIJ Pm-en, anders ben je gewoon niet enthousiast![]()
op zich kan ik Vitesse en Go Ahead (neem ik even aan) best gebruiken.... dus jullie twee zal ik nog wel even PM-en.
onlinesoccermanager.nlquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:35 schreef Fok_Fok het volgende:
dag mensen even een vraagje:
kent iemand een mangager spel waarbij je gelijk het resultaat van de wedstrijd kunt zien?
Ik wel van jou, dank.quote:
Van mij ook hoorquote:
Wel een broerquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
hebben jullie eigenlijk al een soort "zoon" gekregen in FM
Bij onlinesoccermanager moet je juist wachten op het resultaat. In FM kun je het direct zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
onlinesoccermanager.nl
of oude managergames
Je hoeft niet te wachtenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Bij onlinesoccermanager moet je juist wachten op het resultaat. In FM kun je het direct zien.
Mihaylov (speelt wel in Engeland)quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz wel lastig om een sovjetploeg te bouwen.. Ze hebben er niet echt hele goede keepers.. Iemand die een hele goede keeper weet uit de Sovjet? (behalve als ie bij CSKA speelt want die wil toch niet naar Spartak Moscow)..
Kan welquote:
oke die wil nietquote:
die georgiër vervang ik ook niet.. volgens de fans is ie de beste aankoop van et seizoen.. en hij presteert echt heel goed.. Voor Pletikosa kan ik niet echt een waardige vervanger vinden dus die blijft voorlopig nog wel even staan.. en Duljaj is op huurbasis (geld was op) maar daar wil ik komend seizoen een vervanger voor halen (rus dus)quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:19 schreef Reddiablo het volgende:
Pletikosa is een goeie keeper, vervang die dan maar als laatste :p
ik heb Pavlyuchenko die praktisch 1 op 1 loopt.. daarnaast heb ik nog 3 talentvolle spitsen.. Ik heb helaas niet het geld om Malafeyev te halen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
Malafeyev van Zenit is ook wel goed, maar die zal wel duur zijn.... Pogrebnyak zelfde verhaal.
Heb nog eens een seizoen met Zenit gedraaid, Pogrebnyak ieder jaar (mijn) topscorer
Volgens mij is het zo dat je bij OSM een nacht moet wachten, terwijl je bij FM zelf kunt bepalen wanneer die wedstrijd wordt gespeeld.quote:
Nee, maar wel altijd flink naar achter geschoven omdat Donk, Luirink, B.Silva en Martin Laursen niet de snelste meer zijn..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb je je tactiek, qua verdediging, aangepast?
Ik kijk meer naar of spelers bij de club passen of niet. Kwa hoe ze zijn, nationaliteit etc. En ik wil ook niet bij elk team waar ik mee start telkens dezelfde handvol spelers halen natuurlijk. Als ik met Atletico Madrid ben wil ik een ander team hebben dan in mijn vorige game met Ajax of Newcastle bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Champman Fora
Zou deze in de OP kunnen, FTR is qua forum voor een groot deel overgegaan naar dit domein. Misschien kennen jullie het nog van vroeger.
Hoe staan jullie trouwens tegenover het halen van 'standaard' aankopen? Mij boeit het niet echt omdat ze vaak veel toevoegen.
How did that happen?quote:
je kan gewoon het menu selecteren: op vakantie en dan zelf instellen wanneer je terug komt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:29 schreef VinnieJones het volgende:
hoezo ga je vier jaar op vakantie, heb je alleen maar op next lopen klikken al die tijd
Dat lijkt me ook wel eens leuk maar dan moet je zo lang wachten.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je kan gewoon het menu selecteren: op vakantie en dan zelf instellen wanneer je terug komt.
ach ik ging toen met me ouders na rotterdam zo'n ongeveer 210 km heen en terug dus was pas na 8uur terugquote:Op zondag 11 mei 2008 13:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel eens leuk maar dan moet je zo lang wachten.
Co'tjequote:Op maandag 12 mei 2008 02:57 schreef VinnieJones het volgende:
Whehe Ik maak AZ Kampioen, en kijk wat er nu gebeurt..![]()
Zelfde team, bijna niks in gewijzigd.. Adriaanse is nu trainer.
[ afbeelding ]
Is al vaker gepost geweest. De Copa America nodigt altijd een gastland van buiten Zuid-Amerika uit (ook IRL) en in FM is dat blijkbaar altijd Engeland.quote:
Toch nog een doel gevonden in deze moeilijke tijd?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het klooien met de Free Transfer Database en Zenit.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het klooien met de Free Transfer Database en Zenit.
Dat is sowieso al lastig om te realiseren, maar daarnaast kan ik nog steeds nergens een effectieve training vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef Silver_Shark het volgende:
god wat is het moeilijk om 7sterren training te doen ik mag met ajax maar 8 coachs doen en ik zit nu op 9 en ik moet nog 2 coaches hebben om 7sterren te krijgen
Waar zie je dat dan ? Ik zou niet weten hoeveel sterren mijn traing heeft / is ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef Silver_Shark het volgende:
god wat is het moeilijk om 7sterren training te doen ik mag met ajax maar 8 coachs doen en ik zit nu op 9 en ik moet nog 2 coaches hebben om 7sterren te krijgen
Bij je team, links in het menu, training en dan aanstelling oidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan ? Ik zou niet weten hoeveel sterren mijn traing heeft / is ?![]()
Bij beoordeling , onderin bij samenvatting bedoel je ??
Ja maar je hebt verschillende trainingen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij je team, links in het menu, training en dan aanstelling oid
In FM2007 was de sneltoets: Ctrl + R
Kan je ook geld van je spelers lenen in FM ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:11 schreef GasTurbine het volgende:
meldt.
.
Pardo (sterspeler van het team) heeft net een beenbreuk opgelopen en mijn verzorger adviseert om te stoppen met het lenen van hem.
jep, per categorie 7 sterrenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:11 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Ja maar je hebt verschillende trainingen..
Duelkracht, Fitheid, Doelman, Tactiek, Balaanname, Verdedigen, Aanvallen en vrije trappen.
BEdoelt hij per categorie 7 sterren.. ??
check.. IS dit het ? Dus mijn training is bout eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |