Valt wel mee, ligt natuurlijk niet alleen aan zijn kwaliteiten, ook aan het team an sich hequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar in de patch schijnt hij niet meer zo goed te zijn als ervoor
Koop dan nog een spits en ga 4-2-4 spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Mindstate het volgende:
Ben even een snel gamepje met Ajax gestart
In:
Sulejmani (3,3 miljoen)
Meeuwis (1,5 miljoen)
1 of ander Argentijns talent waar ik de naam niet meer van weet (350 k)
1 of ander Braziliaans talent waar ik de naam niet meer van weet (600 k)
Radoi (2,5 miljoen)
Vooral die Radoi is echt mega goed!
Out:
Luque (900 k)
---
Kon de hele tijd maar hele lage salarissen bieden (bijv. 1,500 per week voor sulejmani), dus vroeg om meer geld voor salarissen, terwijl ik al dik onder m´n budget zat. Gaven ze me, en nu zit ik met een overschot van 300 duizend. Heb ik ingewisseld voor transferbudget waardoor ik zo´n 22 miljoen te besteden heb
Is natuurlijk zo maar de verhalen die hoor zijn dat het na de patch een stuk lastiger is om hem te laten renderen (maar ik speel nog steeds FM2007 dus ik heb het persoonlijk nog niet kunnen testen).quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Valt wel mee, ligt natuurlijk niet alleen aan zijn kwaliteiten, ook aan het team an sich he
De spits toch? Toekomstig wonderkind. Goede speler.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef Philip10 het volgende:
Na Aaritalo is nu ook Mulgrew geblesseerd. Een gebroken enkel is nooit fijn ;P Jammer, want het was een belangrijke speler. Wel heb ik Andy Caroll(!) kunnen lenen van moederclub Newcastle
Ja klopt. Goede spelerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De spits toch? Toekomstig wonderkind. Goede speler.
Momenteel sta ik met Dynamo Dresden 12e in de 1. Bundesliga na 11 wedstrijden. Ik doe het nog aardig goed moet ik zeggen.Perfect.
Halve finale:quote:Op zondag 4 mei 2008 13:07 schreef Philip10 het volgende:
Geplaatst voor play-offs, met WolvesNu nog promoveren!
Ik heb lang niet meer altijd tijd om te FMenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Wat meer activiteit in dit topic zou leuk zijn.
veel te mooi weer om veel FM te spelenquote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Veel te lekker weer.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:07 schreef Philip10 het volgende:
Toch voelt het elke keer nog steeds als nieuw en blijf ik de drang hebben om het te spelen.quote:Op zondag 4 mei 2008 23:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Veel te lekker weer.
En voordat je hier was was het topic actief zat hoor.
Er zijn niet voor niets al 24 topics volgekregen+ Het feit dat het spel al weer flink wat maanden uit is.
Heb het eigenlijk wel gezien voor dit jaargang.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Toch voelt het elke keer nog steeds als nieuw en blijf ik de drang hebben om het te spelen.
Radoi is inderdaad een hele goede!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:04 schreef Mindstate het volgende:
Ben even een snel gamepje met Ajax gestart
In:
Sulejmani (3,3 miljoen)
Meeuwis (1,5 miljoen)
1 of ander Argentijns talent waar ik de naam niet meer van weet (350 k)
1 of ander Braziliaans talent waar ik de naam niet meer van weet (600 k)
Radoi (2,5 miljoen)
Vooral die Radoi is echt mega goed!
Out:
Luque (900 k)
---
Kon de hele tijd maar hele lage salarissen bieden (bijv. 1,500 per week voor sulejmani), dus vroeg om meer geld voor salarissen, terwijl ik al dik onder m´n budget zat. Gaven ze me, en nu zit ik met een overschot van 300 duizend. Heb ik ingewisseld voor transferbudget waardoor ik zo´n 22 miljoen te besteden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |