Thanksquote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef JantjeW het volgende:
[..]
http://fminside.nl/downloads/huge-database.html
Plaatsen in C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2008\data en vervang wanneer daar om gevraagd wordt
Je mag die doen ja, maar je kunt ook nog Akropolis IF pakken als challenge (zie vorig topic)quote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef woodside het volgende:
Is dat van Dynamo Dresden nu een uitdaging? Zal anders ook eens een keertje mee gaan doen
Ja doe maar mee. Kan je redelijk wat mee halen. Ik zal één dezer dagen weer een update posten van mijn Dresden avontuur.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef woodside het volgende:
Is dat van Dynamo Dresden nu een uitdaging? Zal anders ook eens een keertje mee gaan doen
Klopt, voor FM2008 bestaat hij niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 27 april 2008 19:12 schreef Lardyy het volgende:
Als ik bij managers united zoek naar New qatar, krijg ik een update van FM 2007
manutd is altijd heel traagquote:Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog meer mensen die niet op het forum van ManUtd kunnen komen of ligt het aan mij??
Tja dat kunnen we zo 123 niet beantwoorden natuurlijk. Post eens een screen van je taktiek, misschien kunnen we daaruit iets afleiden. Want als je in de (zwakke) eredivisie vol op de aanval speelt met een club als Ajax moet dat makkelijk kunnen, maar als je vervolgens in de CL niks aanpast tegen kwalitatief veel betere tegenstanders als in de eredivisie heb je een probleem.quote:Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Silver_Shark het volgende:
heb een vraagje ik zit met eerste seizoen met ajax ik heb 14 wedstrijden gespeeld 13x gewonnen 1x gelijk , CL gehaalt, maar ik heb alle wedstrijden van de groepsronde verloren hoe komt dat als ik in de comp alles win en CL alles verlies...
screens op aanvraag.
Derde divisie? Is ook nog niet gepromoveerd geweest.quote:
Strange, aangezien ze bij mij wel in de 2. Bundesliga beginnenquote:Op maandag 28 april 2008 16:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Derde divisie? Is ook nog niet gepromoveerd geweest.
Ik zit nu in het 3e seizoen met Dynamo en speel in de 1. Bundesliga dus al 2 jaar achter elkaar gepromoveerd en kampioen geworden. 2e seizoen was wel echt een geluk! Dat moet ik toegeven. Inmiddels heb ik een aardige selectie rond gekregen. Hopen dat ik Dresden kan behoeden voor degradatie.quote:Op maandag 28 april 2008 16:54 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Strange, aangezien ze bij mij wel in de 2. Bundesliga beginnen
Dit jaar, in het tweede jaar, 6e met ze geworden. Nu heel wat goede aankopen gedaan en ik ga voor promotie!
Daar heb ik al jaren last vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
Vind het wel heel vaag dat je voor bepaalde spelers veel meer moet betalen dan andere clubs, bij Lubos Kalouda worden soms aanbiedingen van 750.000 euro geaccepteerd, terwijl ik dan 5 miljoen euro moet betalen.
Waar haal je hetquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:32 schreef Philip10 het volgende:
profiel screentje?
Sta na 16 wedstrijden 2e in CC Championship. 1 punt achter op Sheffield, maar het bestuur is meer dan tevreden.
Ja maar in de patch schijnt hij niet meer zo goed te zijn als ervoorquote:Op woensdag 30 april 2008 18:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Ääritalo zit bij mij niet in de 8.02 patch hoe komt dan moet ik finland als extra land doen ofzo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |