Goed zoquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:09 schreef Carnaval het volgende:
ik kreeg net een leuk bericht. ik zit aan het begin van het 3de seizoen bij lausanne. het eerste jaar zijn we 4de geworden en het 2de jaar 10e. nu kreeg ik een baan aangeboden als teammanager -19 van het Nederlands elftalik heb de baan geaccepteerd
wel een leuke verassing dit, heb ik nog nooit mee gemaakt.
oja ik speel nog fm07
ik zit nu in het jaar 2008/2009quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed zoIn welk jaar zit je nu en wie spelen er bij onder 19?
Is ook een loadgame. Dan klopt het toch gewoon. Alleen je heet dan Guus Geluk. Foutje denk ik.quote:Op zondag 20 april 2008 10:37 schreef Silver_Shark het volgende:
dynamo doet het niet bij mij ik heb hem bij db gedaan en ik doe nieuwspel zie ik hem niet staan
en als ik loadgame doe zie ik dat ik Guus geluk heet
quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
aha nu werkt ie , me eerste speelronde dikverloren tegen Werder 2 het bleek dat je 6 german under 24 moet hebben in je selectie en 2 under 21 germans.
dus ik met zowat me hele jeugd gespeeld
quote:Op zondag 20 april 2008 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
aha nu werkt ie , me eerste speelronde dikverloren tegen Werder 2 het bleek dat je 6 german under 24 moet hebben in je selectie en 2 under 21 germans.
dus ik met zowat me hele jeugd gespeeld
quote:Op maandag 21 april 2008 09:37 schreef JantjeW het volgende:
.rarretje uitpakken met winrar en die plaatsen in de map die op de vorige pagina ook al gegeven is
Mijn Documenten/Sports Interactive/Football Manager 2008/db/
Blijven presteren en onder je loonbudget krijgen moet voldoende zijn om het saldo weer positief te laten worden. Bezuinig wat op je aankopen, wees wat minder gul met contracten en kies bijvoorbeeld voor een iets smallere selectie.quote:Op maandag 21 april 2008 17:44 schreef Ordinair het volgende:
Het bestuur begint te zeiken dat ik het beter moet doen ondanks ik eerste sta in de competitie. Hun argument is vooral dat de financiën niet goed gaan. heb hier nog nooit last van gehad. Hoe moet ik dit fixen?
Moet ik gewoon afwachten tot ik straks promoveer? Dan komt het toch wel goed of niet?
Gewoon goede resultaten behalen, dan zeiken ze alleen nog maar over de financiele situatie..quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Ordinair het volgende:
Maar heb geen geld. Dus kan ook geen spelers laten gaan. En lagere loonkosten accepteren ze niet.
Dat zit wel goed. 25 wedstrijden geleden mijn laatste nederlaag.quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon goede resultaten behalen, dan zeiken ze alleen nog maar over de financiele situatie..
Even op Manutd.nl kijken of andere linkjes uit de OP?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:20 schreef Lardyy het volgende:
Omdat ik ook iemand van de LLM ben, ben ik nu opzoek naar een Database met Qatari league erin, en zoals de naam al doe aangeven is dat dus de competitie van Qatar.
Iemand een idee waar ik die kan vinden ???
![]()
![]()
![]()
Groeten Lardyy
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef Lardyy het volgende:
Dat is niet te vinden, dus misschien dat iemand hier wist of de competitie al bestaat. Ik heb wel competitie's van Tsjaad gevonden, dus leek mij de Qatari league ook wel reeel.
Toch bedankt
Hier te downloaden..quote:MU Data Update XI
Friday 21 March 2008
Op deze Goede Vrijdag heb ik goed nieuws: de nieuwe MU Data Update is uit. In deze elfde update niet alleen veel transfers, maar ook positiewijzigingen en contractvernieuwingen.
MU-user Robert heeft er mede voor gezorgd dat de competitie van Wales is geupdate, MU-user Brord heeft een belangrijk aandeel in het tip top in orde brengen van de technische staf van de Nederlandse Eredivisie en tot slot is er gekeken naar de ploegen uit Qatar met al die buitenlandse spelers.
Genoeg redenen dus om ook deze te dowloaden en zeker de moeite waard om je Pasen eens op te vrolijken met een nieuwe FM-game mét de nieuwe MU Data Update!
Met welk team? Misschien wel handig om te vermeldenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
1e wedstrijd rechtstreekse uitschakeling CL naar Galatassaray. Altijd lastig, maar na 35 minuten al met 0-5 voor. Wordt 'n mooie pot zou je denken, maar nee .. De tweede helft was binnen 10 seconden afgelopen
5-0 gebleven dus ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |