Niet op opgeletquote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:19 schreef VinnieJones het volgende:
Hmm.. Zoals je linksboven ziet zit ik bij Viola..
Maar paar nieuwe trainers zoeken dan
Deuk in het moreel. Voor blijven liegen is ook niet goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:21 schreef Prik0 het volgende:
Hmm na twee jaar Championship eindelijk gepromoveerd met QPR en ik wil nu presteren in de Premier League. Alleen heeft mijn aanvoerder met de komst van Steinsson geen kans op speeltijd.. Als nieuwe aanvoerder heb ik mijn 23 jarige nieuwe VC die nu al een sterspeler is in de Premier League met ideale stats en een 27 jarige keeper ook net aangetrokken die er iets minder in is maar wel wat ouder. Mijn huidige captain is zeer geliefd en de spelers zullen zeker gaan klagen wat mijn prestaties bellemert. Wat zal ik doen? Hem als aanvoerder blijven aanwijzen ondanks dat hij niet speelt of de deuk in het moreel aanvaarden.
Weet iemand trouwens wat de G betekent bij vorm?
Zijn idd altijd wel leuk dat soort databases. Jammer dat er niet zoiets voor Feyenoord bestaat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een database gedownload met alle Ajax helden erin. Eens kijken hoe goed die echt kunnen voetballen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:20 schreef MazeMouse het volgende:
Intuitief is relatief.
In het begin moest ik ook wennen aan Football Manager en nu ros ik er veel sneller doorheen dan in CM4. (terwijl als ik nu CM opstart ik zoiets heb van "wat een niet intuitieve meuk")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |