In de goeie map zetten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:07 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb dus de legale FM2008 nu maar hoe laad je nu zo'n data base :4
welke mapjequote:Op vrijdag 18 april 2008 17:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de goeie map zetten?
Even een update van Dynamo Dresden. Momenteel sta ik op de tweede plek met een wedstrijd minder dan de nummer 1 en 3 punten minder na 7 wedstrijden. Ik hoop dat ik deze koers kan doorzetten. Aan het team zelf heb ik niet veel veranderd mede door het transferbudget. Wel heb ik HSV als moederclub dus er zijn wel 4 spelers via de huur binnen gekomen.
C: | Documenten | Sports Interactive | Football Manager 2008 | db | [insert_map]quote:
Doudin, Stancu, Andrejevquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef Wurdsje het volgende:
pff.. ik ben even een game gestart met Partizan Belgrado.. maar ik kan verdorie niet eens van KR uit Ijsland winnen.. ik heb echt problemen met het maken van doelpunten..
iemand een echte goalgetter voor minder dan 1 miljoen? Ik heb allemaal leuke spitsen alleen ze missen kans op kans..
Bogdan Stancu, Liviu Ganea en Charles-Andre Doudinquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef Wurdsje het volgende:
iemand een echte goalgetter voor minder dan 1 miljoen? Ik heb allemaal leuke spitsen alleen ze missen kans op kans..
Dan doe je toch iets foutquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef Wurdsje het volgende:
thnx voor de tips ik zal even kijken..
Ganea heb ik trouwens wel al vaker gekocht, maar nog totaal geen goede ervaringen mee gehad..
Ik probeer Andrejev al te halen.. hopelijk wil ie.. z'n eisen liggen niet binnen mijn mogelijkheden..quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets foutMisschien wil Aaritalo ook wel komen
Thil haalt het qua kwaliteit bij lange na niet als je ze vergelijkt met de namen die genoemd zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:29 schreef Prik0 het volgende:
Allemaal toffe spitsen maar voor 500k heb je Gregory Thil en die ownt ze allemaal.
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Thil haalt het qua kwaliteit bij lange na niet als je ze vergelijkt met de namen die genoemd zijn
Dan vraag ik op mijn beurt af of jij eens even je bek kunt houden met je irritante reactiesquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.
Ik denk dat ik het spelletje al langer speel dan dat jij dat doetquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat een spits moet kunnen volgens jou.
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het spelletje al langer speel dan dat jij dat doet
En aan je succes te zien (challenge) heb jij er meer kaas van gegeten dan ik![]()
![]()
Vrijheid van meningsuitingquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.
[ afbeelding ]
Eigenwijs.![]()
En Donroyco waar bemoei jij je mee?
Sverkos is op 27 jarige leeftijd beter dan Thil was op 27 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:42 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leuk dat je beter presteert maar je kan ook gewoon eigenwijs doen en betweterig.
[ afbeelding ]
Eigenwijs.![]()
En Donroyco waar bemoei jij je mee?
Volgens mij zocht hij een spits die de ballen er nu inschoot?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sverkos is op 27 jarige leeftijd beter dan Thil is op 27 jarige leeftijd.
Ja en dat doet Sverkos ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:48 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Volgens mij zocht hij een spits die de ballen er nu inschoot?
Screentje van een 27-jarige Sverkos svp?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en dat doet Sverkos ook.
Binnen een jaartje is hij even goed als die held van jou met een beetje goede training.
Ligt eraan hoe je hem traint.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:51 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Screentje van een 27-jarige Sverkos svp?
Edit:
Zelf maar gezocht.
[ afbeelding ]
Ik neem al mijn woorden terug! Wat een held!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |