Ja, preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat even overlegd word met wie we gaan spelen.
Hij wil gaan spelen met Nice en ik denk dat iedereen mag mee doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef Ordinair het volgende:
Leuk dat even overlegd word met wie we gaan spelen.
De CL winnen met een zelf samengesteld Frans team lijkt mij een aardige challenge.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef Ordinair het volgende:
Ja maar Nice is niet echt een challenge denk ik..
8.0.2. Heb je de patch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:23 schreef Ordinair het volgende:
Met welke database heb je hem gemaakt? Want hij geeft een foutje aan door ontbreken van de juiste database.
Ja.. Maar de eerste versie.. Met die bug van tottenham er nog in enzo. Linkje naar die jij hebt? Of heb je zelf met je database lopen kloten.quote:
Ik heb daarna zelf de database veranderd maar dat moet geen probleem zijn toch? Of moet ik die nieuwe database posten?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja.. Maar de eerste versie.. Met die bug van tottenham er nog in enzo. Linkje naar die jij hebt? Of heb je zelf met je database lopen kloten.
Wat heb je erin veranderd? En lijkt me wel handig want nu gaat hij verder met de standaard database. Dus de allereerste! Of je moet de challenge opnieuw maken met de goeie database. Dat lijkt me eerlijker.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik heb daarna zelf de database verandert maar dat moet geen probleem zijn toch? Of moet ik die nieuwe database posten?
Ik heb alle spelers van OGC Nice contractloos gemaakt en het transferbudget vergroot. That's all. Daarvoor heb ik 8.0.2 als basis gebruikt.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:32 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat heb je erin veranderd? En lijkt me wel handig want nu gaat hij verder met de standaard database. Dus de allereerste! Of je moet de challenge opnieuw maken met de goeie database. Dat lijkt me eerlijker.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het een goed idee vondquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Prik0 het volgende:
Ja precies. Ik had hier echt zin in en het lijkt mij het ideale team hiervoor. Niemand hoeft mee te doen maar wil iemand mij challengen(:D) dan is hier je kans!![]()
DonRoyco vond het ook een goed idee!
Hypocriet.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het een goed idee vondDat zijn jouw woorden..
ik blijf lekker bezig met Akropolis IF
Ooh.. Om aan de omschrijving te voldoen van de challenge. Dat zou ik de database ook maar posten ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:34 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik heb alle spelers van OGC Nice contractloos gemaakt en het transferbudget vergroot. That's all. Daarvoor heb ik 8.0.2 als basis gebruikt.
Natuurlijk niet, hij speelt toch met een database! Dus ik moet die database hebben. Als ik hem laad, doet hij dat met de eerste database!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Prik0 het volgende:
Nee als je de beshrijving leest staat dat er ook. Maar de Database die erbij hoort is 102mb dus niet te uploaden. Dus dat gaat helaas niet lukken.![]()
De database is trouwens alleen nodig om de game te maken dus zou je hem gewoon moeten kunnen laden. Lijkt erop dat dit niet DE nieuwe challenge gaat worden.
Ik dacht altijd dat hij alleen de game laadde. Laat deze challenge dan maar zitten.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij speelt toch met een database! Dus ik moet die database hebben. Als ik hem laad, doet hij dat met de eerste database!
Ik heb niet gezegd dat ik de challenge goedkeurde..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |