Je hoeft niet te wachtenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Bij onlinesoccermanager moet je juist wachten op het resultaat. In FM kun je het direct zien.
Mihaylov (speelt wel in Engeland)quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef Wurdsje het volgende:
Hmmz wel lastig om een sovjetploeg te bouwen.. Ze hebben er niet echt hele goede keepers.. Iemand die een hele goede keeper weet uit de Sovjet? (behalve als ie bij CSKA speelt want die wil toch niet naar Spartak Moscow)..
Kan welquote:
oke die wil nietquote:
die georgiėr vervang ik ook niet.. volgens de fans is ie de beste aankoop van et seizoen.. en hij presteert echt heel goed.. Voor Pletikosa kan ik niet echt een waardige vervanger vinden dus die blijft voorlopig nog wel even staan.. en Duljaj is op huurbasis (geld was op) maar daar wil ik komend seizoen een vervanger voor halen (rus dus)quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:19 schreef Reddiablo het volgende:
Pletikosa is een goeie keeper, vervang die dan maar als laatste :p
ik heb Pavlyuchenko die praktisch 1 op 1 loopt.. daarnaast heb ik nog 3 talentvolle spitsen.. Ik heb helaas niet het geld om Malafeyev te halen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:53 schreef Reddiablo het volgende:
Malafeyev van Zenit is ook wel goed, maar die zal wel duur zijn.... Pogrebnyak zelfde verhaal.
Heb nog eens een seizoen met Zenit gedraaid, Pogrebnyak ieder jaar (mijn) topscorer
Volgens mij is het zo dat je bij OSM een nacht moet wachten, terwijl je bij FM zelf kunt bepalen wanneer die wedstrijd wordt gespeeld.quote:
Nee, maar wel altijd flink naar achter geschoven omdat Donk, Luirink, B.Silva en Martin Laursen niet de snelste meer zijn..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Heb je je tactiek, qua verdediging, aangepast?
Ik kijk meer naar of spelers bij de club passen of niet. Kwa hoe ze zijn, nationaliteit etc. En ik wil ook niet bij elk team waar ik mee start telkens dezelfde handvol spelers halen natuurlijk. Als ik met Atletico Madrid ben wil ik een ander team hebben dan in mijn vorige game met Ajax of Newcastle bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:57 schreef Ajaxfan het volgende:
Champman Fora
Zou deze in de OP kunnen, FTR is qua forum voor een groot deel overgegaan naar dit domein. Misschien kennen jullie het nog van vroeger.
Hoe staan jullie trouwens tegenover het halen van 'standaard' aankopen? Mij boeit het niet echt omdat ze vaak veel toevoegen.
How did that happen?quote:
je kan gewoon het menu selecteren: op vakantie en dan zelf instellen wanneer je terug komt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:29 schreef VinnieJones het volgende:
hoezo ga je vier jaar op vakantie, heb je alleen maar op next lopen klikken al die tijd
Dat lijkt me ook wel eens leuk maar dan moet je zo lang wachten.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je kan gewoon het menu selecteren: op vakantie en dan zelf instellen wanneer je terug komt.
ach ik ging toen met me ouders na rotterdam zo'n ongeveer 210 km heen en terug dus was pas na 8uur terugquote:Op zondag 11 mei 2008 13:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel eens leuk maar dan moet je zo lang wachten.
Co'tjequote:Op maandag 12 mei 2008 02:57 schreef VinnieJones het volgende:
Whehe Ik maak AZ Kampioen, en kijk wat er nu gebeurt..![]()
Zelfde team, bijna niks in gewijzigd.. Adriaanse is nu trainer.
[ afbeelding ]
Is al vaker gepost geweest. De Copa America nodigt altijd een gastland van buiten Zuid-Amerika uit (ook IRL) en in FM is dat blijkbaar altijd Engeland.quote:
Toch nog een doel gevonden in deze moeilijke tijd?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het klooien met de Free Transfer Database en Zenit.
quote:Op maandag 12 mei 2008 20:57 schreef sjimz het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het klooien met de Free Transfer Database en Zenit.
Dat is sowieso al lastig om te realiseren, maar daarnaast kan ik nog steeds nergens een effectieve training vinden.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef Silver_Shark het volgende:
god wat is het moeilijk om 7sterren training te doen ik mag met ajax maar 8 coachs doen en ik zit nu op 9 en ik moet nog 2 coaches hebben om 7sterren te krijgen
Waar zie je dat dan ? Ik zou niet weten hoeveel sterren mijn traing heeft / is ?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:00 schreef Silver_Shark het volgende:
god wat is het moeilijk om 7sterren training te doen ik mag met ajax maar 8 coachs doen en ik zit nu op 9 en ik moet nog 2 coaches hebben om 7sterren te krijgen
Bij je team, links in het menu, training en dan aanstelling oidquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan ? Ik zou niet weten hoeveel sterren mijn traing heeft / is ?![]()
Bij beoordeling , onderin bij samenvatting bedoel je ??
Ja maar je hebt verschillende trainingen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij je team, links in het menu, training en dan aanstelling oid
In FM2007 was de sneltoets: Ctrl + R
Kan je ook geld van je spelers lenen in FM ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 01:11 schreef GasTurbine het volgende:
meldt.
.
Pardo (sterspeler van het team) heeft net een beenbreuk opgelopen en mijn verzorger adviseert om te stoppen met het lenen van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |