Mickie James -- een WWE worstelaarster

In het kort - ik doe de research voor Nederland, en mijn taak is het om alles zo goed mogelijk naar het spel 'te vertalen'
Ik moet er dus voor zorgen dat alle profclubs en alle spelers en technische staf zo goed mogelijk in het spel komen (en als lage prioriteit geldt dit ook voor amateurclubs)
Nu is het niet zo moeilijk om dit te doen voor een Ajax, Feyenoord en PSV omdat ik daar zelf veel van afweet, er heel veel media coverage is, en ik daar al een lading mensen voor heb die mij helpen - maar dit geldt bijvoorbeeld niet voor een AGOVV (om maar eens wat te noemen)
Daarom ben ik op zoek naar FM fans die het een en ander van een of meer clubs afweten. We kunnen daarna bepalen hoe te helpen. Het kan middels het versturen van een club en een speler editor, waarin jij bijvoorbeeld spelers toevoegd, of gegevens aanpast. Zaken als geboorte plaats, lengte en gewicht, positie, maar ook de bekende attributes en ook dingen als favoriete teams en gehekelde spelers.
Daarnaast is het altijd goed om voor ieder team meer mensen te hebben. Het zou in theorie kunnen zijn dat een assistent van mij bepaalde spelers heel erg overschat, en zo kunnen we 'bias' voorkomen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nlhttp://www.last.fm/user/Reddiablo