Het was maar een idee hoor. Je bent niet verplicht mee te doen ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:04 schreef sjimz het volgende:
Prik0, jij beslist niet alleen wie de challenge gaat doen.
Omdat ik een hekel heb aan mensen die zomaar even alles in hun eentje beslissenquote:Op donderdag 17 april 2008 07:30 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor. Je bent niet verplicht mee te doen ofzo.
En Sjimz, waarom maak jij je er zo druk over? Jij deed toch helemaal niet mee? Wat kan jou het schelen wat de nieuwe challenge is?![]()
York City proberen naar de PL te loodsen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef druide het volgende:
Wezenlijk zie ik geen enkel verschil met de vorige challenge, waarbij een nietsbetekende ploeg uit een niets voorstellend voetballand naar de top moest zien te geraken.
Iets origineler kan toch wel?
In Engeland mogen bepaalde buitenlanders niet spelen geloof ik....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
York City proberen naar de PL te loodsen.
Zal alleen wel een tijdje kunnen duren
Met Hull City ben ik in 2017 de rijkste club van de Wereld! Dus dat is met een gerenommeerde club alleen maar nog makkelijker.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:41 schreef druide het volgende:
[..]
In Engeland mogen bepaalde buitenlanders niet spelen geloof ik....
Voorstel: club X (nader te bepalen) uit land Y (een groot land aub) dient zo snel mogelijk de lijst met rijkste clubs ter aarde aan te voeren.
Dat is trouwens helemaal niet simpel. Met Firorentina heb ik eenmaal de champions league en tweemaal de serie A gewonnen, en nog sta ik slechts op plaats 24 met acht keer minder geld dan de nummer één....
Ik ook al zijn de spelers die ik aanbied meestal ongetalenteerdquote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef druide het volgende:
Ik heb altijd moeite met het verkopen van mijn overtollige edoch getalenteerde spelers, al bied ik ze ver onder hun makrtwaarde aan....
In de Copa America spelen Zuid-Amerikaanse landen plus 2 gastlanden uit andere werelddelen. Zo heeft Japan ook al eens meegedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:57 schreef Che1984 het volgende:
Hallo,
ik zit inmiddels in November 2014 en ben sinds de zomer ook Bondscoach van Engeland. Nu ben ik ingeloot met Engeland in de Copa America....beetje vreemd toch?! de enige verklaring die ik kan bedenken is dat ze uitgenodigd zijn omdat ze wereldkampioen zijn....
Ideeen en theorien zijn welkom
[ afbeelding ]
edit: en de link zodat ie wel te lezen is
http://picasaweb.google.n(...)#5190305159761217426
Is profvoetballer niet wat hoog voor zo'n laag niveau?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:54 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Challenge: Dynamo Dresden
De club is opgericht in 1950 als SV Deutsche Volkspolizei Dresden. Het is een van de meest succesvolle clubs van de DDR. In totaal werd de club in de periode van 1953 tot 1990 acht keer kampioen van de Oost-Duitse competitie, de DDR-Oberliga. Bovendien won de club zeven keer de beker. De bekerwinst van 1971 betekende dat Dynamo Dresden als eerste de dubbel (landskampioen en de beker) van Oost-Duitsland had veroverd.
Na de eenwording van Duitsland trad de club direct toe tot de 1. Bundesliga en bleef daar 4 jaar spelen in de onderste regionen. Na het 4de seizoen eindigde de club laatste en door financiële problemen degradeerde de club naar de 3de klasse. Tussen 2004-2006 speelde de club weer in de 2. Bundesliga. In 2006 degradeerde de club weer naar de Regionalliga Nord. De club trekt op dit niveau zo'n 15.000 toeschouwers.
Aan jou de challenge om van Dynamo Dresden zo snel mogelijk weer een topclub te maken van het huidige Duitsland!
Stel je ervaring in als profvoetballer en zonder andere nationaliteiten! Het maakt niet uit wat je verwachtingen zijn maar je transferbudget blijft 0,0 euro. Je loonbudget is vanaf ¤63K per week.
Maak er wat van mensen!
De savegame kan hier gedownload worden en het is met de 8.0.2 database!
Omdat niemand suggesties gaf heb ik zelf maar iets uitgekozen. Moge de beste winnen!
Dan krijg je een lekker lang contract. Dus als je wat kan presteren gaat dat goed komen. Doe je mee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:10 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Is profvoetballer niet wat hoog voor zo'n laag niveau?Verder goed dat je het initaitief neemt!
Misschien iets later. Ben zojuist met Wigan begonnen nadat ik met de 50 miljoen met OGC Nice een iets te goede selectie had neergezet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekker lang contract. Dus als je wat kan presteren gaat dat goed komen. Doe je mee?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Misschien iets later. Ben zojuist met Wigan begonnen nadat ik met de 50 miljoen met OGC Nice een iets te goede selectie had neergezet.
Ik vind dit wel een leuke challenge, maar ik ben nog bezig met Akropolis IFquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:14 schreef Ordinair het volgende:
Je durft geen uitdaging aan te gaan, alleen met groot geld ja! Dat kan iedereen wel. Dit is een echte challenge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |