Het spel is weer een stuk uitgebreider.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goede TT.
Hoe bevalt het spel sjimz, zoals ik ook via msn probeer te vragen. Is het de moeite waard na de - voor mij - deceptie van FM08?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt Groningen een beetje?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Game met Groningen begonnen, meteen 0-3 op de broek van Juve in een friendly match.
Grootendeels.quote:
Is dit nou een leuk spelletjequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
TVP
Wielaert saves the dayquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ben begonnen met Twente, nog geen echte aankopen gedaan, heb nog een weekje de tijd nu.
3de ronde CL gespeeld tegen olympiakos, uit 2-1 verloren (Wielaert miste in de 90ste minuut een penalty) Thuis domineerde ik grotendeels de wedstrijd, maar kwam niet tot scoren totdat Wielaert in de 94ste minuut uit een corner de 1-0 inkopte
In je instellingen kies je bij 'weergave en geluid' voor 'weergave in een venster' bovenaan bij 'weergave'.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:47 schreef Wessiej het volgende:
Hoe speel je ook alweer in een windowed schermpje?
Nu alquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:07 schreef sjimz het volgende:
whehe en ik ben ontslagen bij de Spurs
Stond na 5 wedstrijden keurig op de 2e plek.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nu al
Heb je allemaal uitgevoerd dan
Een echte A-groepquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:13 schreef TheArt het volgende:
Dit meen je niet. Ik krijg het voor elkaar om met Ajax in de groepsfase van de Uefa Cup AC Milan, Atletico Madrid, AEK Athene en Aston Villa te loten
En nu een nieuw spel, of binnen je huidige spel solliciteren?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stond na 5 wedstrijden keurig op de 2e plek.
Daarna ging het al gauw bergafwaarts.
Heb toen nog maar 5 punten gehaald uit 12 wedstrijden en toen was het: Doeg sjimz
Een nieuw spel denk ik omdat ik alleen in Engeland aan de slag kon.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu een nieuw spel, of binnen je huidige spel solliciteren?
helaas hebben de coders het schema verkeerd overgenomen en is de 1e ronde vergetenquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:41 schreef Superheld het volgende:
Waarom begint de Nederlandse competitie zo laat (13 september)....
Bedoelen ze daarmee niet gewoon de beoordelingen in de wedstrijd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de spelerstatistieken dit jaar in decimalen zouden worden weergegeven. Dus ipv een 16 voor afwerken bijvoorbeeld, een 15,8 of 16,2. Bij mij zijn het echter gewoon ronde getallen. Iemand enig idee hoe je die decimalen kunt zien (en of dat uberhaupt mogelijk is)?
Ok, niet erg op dit moment aangezien ik de intertoto goed heb afgesloten en nu dus in de voorronde uefa cup zit tegen Hajduk Split (thuis 1-0 gewonnen)quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
helaas hebben de coders het schema verkeerd overgenomen en is de 1e ronde vergeten
(deze is ergens in januari)
Hm, ik dacht dat het over de speler stats ging, maar dit zou ook kunnen, aangezien dit wel in het spel zitquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee niet gewoon de beoordelingen in de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |