Die heb je toch al met Pelle?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:49 schreef Genius-F het volgende:
Iemand nog een tip voor een makelijk scorende spits, ben AZ dus niet al teveel geld.
Wilde Real Madrid hem al kwijtquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:40 schreef Spougle het volgende:
Van der Vaart gekocht voor 9 miljoen. Meteen het hele team om hem heen gebouwd, en met 5-1 van Groningen gewonnen 4 keer VDV.
Transferperiode is inmiddels voorbijquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb je toch al met Pelle?
Hoeveel geld heb je precies?
Ja dat verbaasde mij ook hij stond in de winterstop al op de transferlijst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wilde Real Madrid hem al kwijt
Wat heb je voor tactiek?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:58 schreef Spougle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta al flink wat punten voor. Kan niet meer mis gaan, hoop ik ...
FC utrecht en Feyenoord staan best hoog
Dat heft elkaar inderdaad op.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef Boe-man het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met team instructions en player instructions? Heft dat elkaar op, dus als je player aanvinkt, dat team dan niet meer geld voor die speler? En hoe stellen jullie dat in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |